stampertjes Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 (ik heb eigenlijk al een topic gemaakt maar ik wou me toch even voorstellen) Hoi! Ik ben stampertjes en ik heb 2 hele lieve konijnen; Pluisje en Snuffie❤️ ze zijn nu 1 jaar en 7 maanden. Ze hebben een heel leuk vachtje met een mix van licht bruin, wit en zwart! Ze zitten nog niet bij elkaar maar ik ben druk bezig met koppelen. Dat gaat tot nu toe erg goed! Ze zitten nu nog in een hok (ik weet dat dat echt niet goed is) maar ze gaan zoveel mogelijk in de ren. Als de koppeling slaagt, willen we volgend jaar in het voorjaar een groot verblijf bouwen! Ik lees heel vaak forums op bunnybunch en haal er altijd handige tips uit! Nou dit was dan een klein beetje over Pluisje en Snuffie❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Welkom op bunnybunch! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Wat leuk. Welkom. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Welkom op BunnyBunch! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Welkom op Bunnybunch! 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Welkom! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 november 2022 Delen Geplaatst: 22 november 2022 Van harte welkom en inderdaad valt hier veel te leren of juist af te leren 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.