Ga naar inhoud

Snugglesafe ruikt raar


MoppieFilou

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een Snugglesafe aangeschaft voor een konijntje dat enkele dagen binnen heeft gezeten ivm narcose. Nu ze weer buiten zit dacht ik dat wat extra warmte niet verkeerd zou zijn.

Ik hem hem opgewarmd in de magnetron volgens de instructies maar na een minuut begon er een rare, verbrande geur vrij te komen. Ben uiteraard gestopt met opwarmen maar toen ik aan de Snugglesafe zelf rook, rook ik niets vreemd.

Heeft iemand dit ook al eens voorgehad? Is er iets mis met de Snugglesafe of is dit normaal? Kan ik hem nog veilig gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel vreemd maar ik herken dit. Het is maar goed dat je de magnetron gelijk gestopt hebt. Ik heb nu twee keer meegemaakt dat er brand in de magnetron was. Ik had een bevroren pistoletje in de magnetron gedaan en de ovenfunctie aangezet en op 11 minuten gezet. Ineens rook ik een brandlucht en het broodje was helemaal zwart verkoold. De dagen daarna ging het weer helemaal goed en pas - na misschien een paar jaar - weer raak. Het heeft nog dagen gestonken in huis.

Inderdaad kan metaal dat veroorzaken. Maar metaal in een pistoletje? Dus af en toe lijken dingen in brand te kunnen vliegen.

De rookmelder ligt al klaar maar nog niet bevestigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .