Ga naar inhoud

Ben ik weer :-)

Gast
 Delen

Aanbevolen berichten

Sommigen van jullie zullen misschien nu balen als een stekker, anderen zijn misschien blij mij weer terug te zien. 
Maar hoe een ieder er ook over denkt, maakt niet meer uit, ik ben weer terug. 

Voorheen bekend als JacB. 
En nu ga ik verder als PaarsSchaap. 

Mijn vertrek was misschien niet zo chique, maar dat is geweest. Laten we proberen om een nieuwe start te maken en gewoon, gezellig en met een schone lei opnieuw te beginnen. 
Ik ben er klaar voor en heb er zin in. 

Groetjes Jacintha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, weet ik niet of ik die terug kon krijgen. 
En ach, Secret Santa, jullie kunnen dat ook wel zonder mij 😇

Had nu toch niet de energie voor uitgebreide knutsel ideeën en uitvoering daarvan 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Kolino zei:

Welkom terug 🙂 Hoe gaat het met Kliko en Rummikub?

Ja goed 👍🏻 

Hun eigenwijze zelf nog steeds. 
Zaterdag de ren en het hok schoongemaakt en vast een beetje winter-proof. Onder andere ook het winter-schuilhok er weer in met een laag stro. Half uurtje later, wil groenten geven, is Rummie al het stro uit dat huis aan het gooien. Tuthola. Ik was inmiddels al veel te moe om het weer op te ruimen, dus de mooi aangeveegde ren heeft 30 minuten ongeveer geduurd 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, PaarsSchaap zei:

Zaterdag de ren en het hok schoongemaakt en vast een beetje winter-proof. Onder andere ook het winter-schuilhok er weer in met een laag stro. Half uurtje later, wil groenten geven, is Rummie al het stro uit dat huis aan het gooien. Tuthola

😅 Welkom terug. Ik ben nog redelijk nieuw en ken je nog niet😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .