Gast Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 Sommigen van jullie zullen misschien nu balen als een stekker, anderen zijn misschien blij mij weer terug te zien. Maar hoe een ieder er ook over denkt, maakt niet meer uit, ik ben weer terug. Voorheen bekend als JacB. En nu ga ik verder als PaarsSchaap. Mijn vertrek was misschien niet zo chique, maar dat is geweest. Laten we proberen om een nieuwe start te maken en gewoon, gezellig en met een schone lei opnieuw te beginnen. Ik ben er klaar voor en heb er zin in. Groetjes Jacintha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 Welkom terug, PaarsSchaap, zeg ik dan maar als eerste. 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 Ons verloren schaap is terug 😉 Fijn dat je toch nog terug bent gekomen. Kon je je oude account niet weer terugkrijgen? Wel jammer dat je aanmelding bij SecretSanta nu niet meer doorging. Je was altijd lekker creabea bezig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 O, weet ik niet of ik die terug kon krijgen. En ach, Secret Santa, jullie kunnen dat ook wel zonder mij 😇 Had nu toch niet de energie voor uitgebreide knutsel ideeën en uitvoering daarvan 🙃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 Goed dat je er weer met frisse energie bent. Fijn om weer opnieuw te beginnen Je vertrek was een beetje abrupt en onverwachts, maar misschien is het ook goed geweest. Welkom terug! Ik vind je naam wel heel grappig🙈 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 Voor het oude account was het een verwijderverzoek, dus dat is niet meer terug te halen. Maar je had geen ban, dus met het nieuwe account ben je gewoon welkom terug 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 Bedankt voor de welkom terug berichten zover 🙃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 Welkom terug 🙂 Hoe gaat het met Kliko en Rummikub? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 9 uren geleden, PaarsSchaap zei: Sommigen van jullie zullen misschien nu balen als een stekker, anderen zijn misschien blij mij weer terug te zien. Van harte weer welkom terug. Fijn dan kun je je kennis weer met ons delen!!! Haha, het paarse schaap en niet het zwarte schaap. Je hebt gevoel voor humor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 4 uren geleden, Kolino zei: Welkom terug 🙂 Hoe gaat het met Kliko en Rummikub? Ja goed 👍🏻 Hun eigenwijze zelf nog steeds. Zaterdag de ren en het hok schoongemaakt en vast een beetje winter-proof. Onder andere ook het winter-schuilhok er weer in met een laag stro. Half uurtje later, wil groenten geven, is Rummie al het stro uit dat huis aan het gooien. Tuthola. Ik was inmiddels al veel te moe om het weer op te ruimen, dus de mooi aangeveegde ren heeft 30 minuten ongeveer geduurd 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 november 2022 Delen Geplaatst: 18 november 2022 Welkom terug! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 november 2022 Delen Geplaatst: 18 november 2022 Welkom! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 18 november 2022 Delen Geplaatst: 18 november 2022 11 uren geleden, PaarsSchaap zei: Zaterdag de ren en het hok schoongemaakt en vast een beetje winter-proof. Onder andere ook het winter-schuilhok er weer in met een laag stro. Half uurtje later, wil groenten geven, is Rummie al het stro uit dat huis aan het gooien. Tuthola 😅 Welkom terug. Ik ben nog redelijk nieuw en ken je nog niet😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 november 2022 Delen Geplaatst: 18 november 2022 1 uur geleden, bobbyonthefloor zei: 😅 Welkom terug. Ik ben nog redelijk nieuw en ken je nog niet😊 Dat komt wel goed 😊 Jij ook welkom. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 november 2022 Delen Geplaatst: 18 november 2022 Fijn dat je weer terug bent 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 19 november 2022 Delen Geplaatst: 19 november 2022 21 uren geleden, PaarsSchaap zei: Dat komt wel goed 😊 Jij ook welkom. Dank je wel😀 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 november 2022 Delen Geplaatst: 19 november 2022 Waar is ons paarse schaap gebleven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 20 november 2022 Delen Geplaatst: 20 november 2022 2 uren geleden, To van de Veluwe zei: Waar is ons paarse schaap gebleven? Op zoek naar een andere kudde 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 november 2022 Delen Geplaatst: 20 november 2022 Haar account is op verzoek verwijderd, ik zal dit topic sluiten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten