Ga naar inhoud

Weet iemand wat dit kan zijn


Necra

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ons lieve konijntje Flux, (ram,5 maanden) moet de laatste tijd niezen in niesbuien, het ziet er heel raar uit, maar er komt niet echt iets uit zn neus, na het niezen is zn neusje maar een beetje nat. Ook maakt hij soms tijdens deze buien een soort kokhals beweging, raar als dit niezen zou zijn toch?

Ik heb een video toegevoegd, kan zielig zijn.

 

Alle tips zijn welkom harstikke bedankt ☺️https://youtube.com/shorts/chAUaZXxozo?feature=share

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier moet je echt even mee naar een konijnkundige dierenarts zijn. Een konijn dat niest is niet goed en gaat niet vanzelf over. Er kan sprake zijn van een heel vervelende bacterie die resistent is, er kan iets vastzitten in de neus, er kan iets met het gebit zijn, etc. Hoe dan ook zal je dit moeten laten checken en je konijn moeten behandelen hiervoor. Zoek wel echt een goede konijnkundige dierenarts, de meeste dierenartsen zijn niet goed opgeleid om konijnen goed te kunnen behandelen. 

Beterschap!

  • Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei:

Hier moet je echt even mee naar een konijnkundige dierenarts zijn. Een konijn dat niest is niet goed en gaat niet vanzelf over. Er kan sprake zijn van een heel vervelende bacterie die resistent is, er kan iets vastzitten in de neus, er kan iets met het gebit zijn, etc. Hoe dan ook zal je dit moeten laten checken en je konijn moeten behandelen hiervoor. Zoek wel echt een goede konijnkundige dierenarts, de meeste dierenartsen zijn niet goed opgeleid om konijnen goed te kunnen behandelen. 

Beterschap!

 

Dankjewel voor je reactie! Weet je toevallig ook waar ik een goeie dierenarts die ook echt goed is voor konijnen kan vinden, waar moet ik bijvoorbeeld op letten bij het zoeken van de dierenarts.

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .