Ga naar inhoud

Konijntje 3 weken aaien? Help!

Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik heb een nestje van konijntjes die nu 3 weekjes zijn en de oogjes zijn al open. Ik heb ze net geaaid zo der m'n handen in iets te wrijven is dit heel slecht voor de konijntjes? En de moeder is niet echt tam dus ik ben nu bang dat ze de konijntjes dood bijt of dat de baby's ze dood stressen. Komt dit vaak voor? En wat kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ze zoveel mogelijk met rust laten, dan voorkom je in ieder geval dat moeders ze door jouw toedoen verstoot. Ik heb geen idee of het vaak voorkomt, de meeste mensen nemen niet bewust een nestje. Ik zou ze in ieder geval verder met rust laten tot het moment dat ze zelfstandig gaan rondwandelen.

Hier vind je wat informatie over onverwachte nestjes en wat te doen: https://www.bunnybunch.nl/informatie/onverwacht-nestje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .