Ga naar inhoud

andere slaapplek


Anna1980

Aanbevolen berichten

Onze Snoes woont samen met haar maatje bij ons binnen. Overdag lopen ze altijd vrij rond en ze slapen eigenlijk altijd op dezelfde plek, samen. 
Sinds gisteren slaapt Snoes ineens ergens anders. In een cat cube (nieuw aangeschaft). 
Verder eet en drinkt ze prima, maar ze is wel een beetje minder actief dan anders. Ze reageert wel gewoon op ons en vanmorgen heeft ze ook wel rondgelopen en gespeeld. 
Toch zit het me net niet helemaal lekker. 

Iemand hier ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie! 
 

Dr maatje (Sjors) ligt idd gewoon waar ze altijd liggen. Toevallig is Snoes er net toch weer bij komen liggen. 
We hebben best veel met dr gezondheid meegemaakt dus misschien maak ik me ook te snel zorgen hoor. Ik las wel ergens dat als ze ineens ergens anders slapen dat je alarmbellen dan moeten afgaan. Vond ik zelf wel wat overdreven maar zoveel kennis heb ik niet.. Vandaar dat ik het hier even heb gedropt! 
 

Ik vind haar niet helemaal zichzelf, maar dat hoeft natuurlijk niet meteen ernstig te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere slaapplek geeft mij niet direct zorgen. Ze wisselen wel eens van plek, in de zomer en winter hebben ze andere voorkeuren. Ik wissel de rennen soms wat van inrichting, dan kiezen ze ook wel eens een ander plekje. Zolang ze goed reageren, eten, drinken, keutelen is het niet iets waar ik mij zorgen om maak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .