RosaNico Geplaatst: 10 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2022 6 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Haha van dat zwarte in die hoek kun je toch geen konijn maken. Haha. Als ik het niet geweten had, had ik niet geweten wat er in die hoek zit. Een uit de kluiten gewassen tapir? Hahaha! 🤣 Hij is inderdaad lastig op de foto te krijgen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 4 uren geleden, RosaNico zei: Nog een update: vandaag weer wat plukken haar gevonden van Pipo. Op de camera zie ik ook weer gejaag van Rosa, dit houdt wel snel weer op maar Pipo oogt nog steeds wat bang als ze in de buurt komt. Hoelang moet ik het de tijd geven? Vind het zo sneu om te zien voor Pipo. Ik wil natuurlijk het allerbeste voor beide konijnen. Geef ze gewoon echt een paar maanden de tijd. Als het blijft bij najagen en plukken haar natuurlijk, dat hoort er helaas gewoon bij. Het ziet er veel belovend uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RosaNico Geplaatst: 11 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2022 7 uren geleden, Miekmoek zei: Geef ze gewoon echt een paar maanden de tijd. Als het blijft bij najagen en plukken haar natuurlijk, dat hoort er helaas gewoon bij. Het ziet er veel belovend uit. Dankjewel! Ik wist niet dat het zo lang zou kunnen duren, dat maakt veel duidelijk. 🙂 Vannacht heeft de camera dit lieve plaatje vastgelegd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Dat ziet er lief uit zeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Wat schattig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Haha, het is vooral een zwart vlak idd, wel met 1 oor 😜 Het lijkt erop dat Rosa de baas wil zijn. Ze steekt haar kop onder hem zodat hij haar kan wassen en daarmee aangeeft dat zij de baas mag zijn. Misschien dat het wat langer duurt omdat hij zo bang is? De koppeling die hier het langste duurde (zo’n 3 weken) was met een voedster die heel bang was. Onze ram zocht steeds toenadering maar zij rende aldoor weg. Is uiteindelijk vanzelf goedgekomen maar het duurde wel even. Een gezamenlijk projectje zou misschien kunnen helpen idd. Ze vechten in ieder geval niet, dat is wel hoopvol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RosaNico Geplaatst: 12 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2022 54 minuten geleden, Bunny566 zei: Haha, het is vooral een zwart vlak idd, wel met 1 oor 😜 Het lijkt erop dat Rosa de baas wil zijn. Ze steekt haar kop onder hem zodat hij haar kan wassen en daarmee aangeeft dat zij de baas mag zijn. Misschien dat het wat langer duurt omdat hij zo bang is? De koppeling die hier het langste duurde (zo’n 3 weken) was met een voedster die heel bang was. Onze ram zocht steeds toenadering maar zij rende aldoor weg. Is uiteindelijk vanzelf goedgekomen maar het duurde wel even. Een gezamenlijk projectje zou misschien kunnen helpen idd. Ze vechten in ieder geval niet, dat is wel hoopvol. Daar lijkt het inderdaad op! Alhoewel ik Rosa al meerdere keren Pipo heb zien wassen. Pipo is samen met z’n broer terecht gekomen in de opvang en heeft dus nog niet eerder met een vrouw samen gezeten. Misschien dat dat ook meespeelt? Verder zie ik op de camera veelal goede dingen, ze liggen lekker bij elkaar, eten samen. Zodra ik de kamer binnen stap om te voeren of schoon te maken, gaat Rosa achter Pipo aan. Zodra de deur open gaat, staat ze ook altijd als eerste bij het hek te wachten en eist mijn aandacht. Ik wil de kamer nog wat verder aankleden, vind het nu nog wat kaal en misschien vervelen zij zich hier ook door. Ben al aardig wat inspiratie aan het opdoen. 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RosaNico Geplaatst: 14 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2022 Het jagen van Rosa is al veel minder! Pipo kruipt ook steeds meer uit zijn schulp al blijft het een beetje een verlegen kereltje. Ik heb hem al meerdere binkies zien doen. 🥰 Hij is erg relaxed! Misschien wel goed voor de kleine drukke dame. Tot zover deze update, ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat dit wel goed gaat komen. 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 Hoop voor je dat het zo blijft gaan! Ik heb ook een kersvers koppel die zitten nu 6 weken samen. Mijn voedster is een alert, voorzichtig jong ding van 17 maanden terwijl mijn ram een nieuwsgierige, zelfverzekerde hangoor is. Toevallig is hij ook zwart (met een paar witte plukjes) en die moeilijkheid van foto's maken ken ik haha 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RosaNico Geplaatst: 27 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2022 Update: Het ging super goed met Rosa en Pipo! Totdat ik vanmorgen vroeg wakker werd van wat gerommel en dit op de camera zag: https://youtu.be/02Ot77sZi98 Het gekke is dat dit dus ongeveer een minuut duurt en daarna was er niks meer aan de hand. Nu liggen ze zelfs samen in een schuil huisje. Zou dit kunnen komen door Rosa haar hormonen? Zij gaat richting de 6 maanden. En nog belangrijker, gaat dit nog wel goed komen? 😔 Ik heb dit gedrag nog niet eerder gezien, ook niet toen ze net bij elkaar zaten. Vind het er echt heftig uit zien… Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RosaNico Geplaatst: 27 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2022 Nog even een kleine update: heb ze net eten gegeven en ze kwamen samen uit het huisje alsof er niks aan de hand was. Ik zie wel plukken haar liggen van zowel Rosa als van Pipo terwijl in het begin alleen Rosa haar plukte bij Pipo… Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 9 december 2022 Delen Geplaatst: 9 december 2022 Dit kan inderdaad komen door haar hormonen. Hoe gaat het nu? Is het nog een keer voorgekomen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.