Ga naar inhoud

Verhuizen

Carry_xzx
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik zit er overna te denken om binnenkort te gaan samen wonen met mijn vriend.

Dit houd in dat mijn konijntjes ook mee verhuizen.

Hoe pak ik dit het beste aan 

Ze krijgen in het nieuwe huisje wel iets minder ruimte (een eigen kamer) ipv woonkamer en keuken.

Maar ze zijn al wel dol op mijn vriend 

Ik hoor graag jullie tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jou was de nieuwe kamer helemaal gereed te maken qua vloer of andere dingen etc. Dan bij de verhuizing zelf laat je de konijnen in hun vervoersbox lopen en zet je ze even ergens anders rustig neer zodat jij het verblijf kan opruimen en in de auto kan laden. Vervolgens zet je ze in het nieuwe huis weer ergens rustig neer en maak je de kamer gereed met hun verblijf en als dat klaar is zet je de vervoersbox open in het nieuwe verblijf. 

Ik neem daarna altijd afstand van ze, dan kunnen ze in rust, zonder dat er mensen bij zijn, de nieuwe kamer verkennen. Je kan ze ook gelijk al wat eten geven als ze dat willen. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens en verder zoveel mogelijk bekende spulletjes neerzetten. Alles waar hun geur al aanzit. 

Wij zijn ook verhuisd en de konijnen gingen als laatste om toen alles klaar was voor ze. We reden ook in slomo met de konijnen in de vervoersbox en hebben ze er op hun eigen tempo rustig uit laten komen en idd even met rust gelaten.

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .