Carry_xzx Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Hi allemaal, Ik zit er overna te denken om binnenkort te gaan samen wonen met mijn vriend. Dit houd in dat mijn konijntjes ook mee verhuizen. Hoe pak ik dit het beste aan Ze krijgen in het nieuwe huisje wel iets minder ruimte (een eigen kamer) ipv woonkamer en keuken. Maar ze zijn al wel dol op mijn vriend Ik hoor graag jullie tips Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Oh nou ik heb geen tips. Maar er komen vast en zeker tips binnen. Ik vind het ook heel goed dat je om tips vraagt. Heel veel succes en vooral veel plezier in jullie toekomstige nieuwe omgeving. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Ik zou als ik jou was de nieuwe kamer helemaal gereed te maken qua vloer of andere dingen etc. Dan bij de verhuizing zelf laat je de konijnen in hun vervoersbox lopen en zet je ze even ergens anders rustig neer zodat jij het verblijf kan opruimen en in de auto kan laden. Vervolgens zet je ze in het nieuwe huis weer ergens rustig neer en maak je de kamer gereed met hun verblijf en als dat klaar is zet je de vervoersbox open in het nieuwe verblijf. Ik neem daarna altijd afstand van ze, dan kunnen ze in rust, zonder dat er mensen bij zijn, de nieuwe kamer verkennen. Je kan ze ook gelijk al wat eten geven als ze dat willen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Grootste tip is dus; werk als je met de konijnen bezig met zonder stress en rustig, maar verder zo snel mogelijk om de tijd van verhuizen kort te maken. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Helemaal mee eens en verder zoveel mogelijk bekende spulletjes neerzetten. Alles waar hun geur al aanzit. Wij zijn ook verhuisd en de konijnen gingen als laatste om toen alles klaar was voor ze. We reden ook in slomo met de konijnen in de vervoersbox en hebben ze er op hun eigen tempo rustig uit laten komen en idd even met rust gelaten. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten