Evee Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 De fotowedstrijd van november 2022 heeft als thema Vroeger & Nu Bij uitzondering mag je deze keer twee foto's inzenden, of een afbeelding met een fotocollage van jouw dieren of misschien wel van jou zelf met je huisdieren vroeger en nu. Foto's uit de oude doos komen deze maand goed van pas! Even de herinneringen ophalen, en laat ons lekker meegenieten! De spelregels op een rij: - Maximaal 2 foto's per persoon. Het mag ook een fotoraster / fotocollage zijn op een afbeelding - Je moet zelf je eigen foto inzenden, dit kan een ander niet voor jou doen. - Heb je vorige maand gewonnen? Helaas mag je deze maand dan een keertje niet mee doen. - Het wisselen van een foto is niet toegestaan, als je eenmaal hebt ingezonden mag je dus niet meer ruilen. - Het is de bedoeling dat het een foto is die je zelf gemaakt hebt. De foto mag bewerkt zijn / een filter hebben. - Het hoeft geen konijnenfoto te zijn, honden, katten, paarden, kleine knagertjes, alle diertjes mogen mee doen, zolang de foto maar aansluit bij het thema van de maand. - Stemmen mag de gehele maand, en doe je via de "vind ik leuk" knop, rechts onder een bericht. Ook de smileys en hartjes tellen mee als "like". De foto met de meeste stemmen aan het eind van de maand, wint de wedstrijd. - Winnaars krijgen een plekje in het topic met de winnaars van dat jaar en alle deelnames kunnen gedeeld worden op de bunnybunch social media kanalen. - De winnaar, dat is de foto met de meeste likes aan het eind van de maand, ontvangt een kortingscode t.w.v. 5 euro te besteden in de Bunnybunch Webwinkel. Lukt het niet om een foto te plaatsen? Dan is het bestand waarschijnlijk te groot. Tips hoe je de foto dan alsnog kan plaatsen lees je in dit topic. Dit topic is alleen voor het inzenden van foto's! Commentaar op de foto's is in dit topic niet toegestaan om het overzichtelijk te houden, daarvoor is een apart topic, het discussietopic fotowedstrijden 2022 Verzin iets leuks en inzenden maar !! Succes ! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 De eerste keer dat Wol zijn schuilhuisje uitdurfde om een lekker stukje tomaat te pakken. Pluis moest toen nog komen (en is inmiddels helaas ook gestorven) en Koko kwam daarna pas. Wat is Wol inmiddels vooruit gegaan, nu staat hij bij het luikje te piepen zodra hij doorheeft dat ik eraan kom! Trots op hem 🙌 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Zoetje toen ze net bij ons woonde (toen 2,5 jaar oud) en nu, bijna zes jaar later. Ze is behoorlijk grijs geworden. 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Baby Vlekje 2014 Senior Vlekje 2022 Met de verhouding achterpoten tot het lijf is het wel beter geworden.😂 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EveD Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Onze coolste vriend in 2020 en 2022. 2 jaar ouder, een aantal kilo’s zwaarder en een aantal centimeters langer ☺️ 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Niet leuk, wél belangrijk: maatjes vroeger & nu. 5 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 6 november 2022 Delen Geplaatst: 6 november 2022 Baby Kushi met broertje Pieter. Juni 2021 Kushi met Micha. November 2022 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 november 2022 Delen Geplaatst: 6 november 2022 (aangepast) Ik heb Loeki nog niet heel lang (sinds 26 maart 2022) maar ik vind dat hij er heel anders uitziet dan eerst. Misschien is hij wel een oud opaatje geworden 🤭 eerst had hij alleen wat pluis, maar nu heeft hij echt leeuwenmanen! 6 november 2022 aangepast door Annasbeestenbende 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 6 november 2022 Delen Geplaatst: 6 november 2022 Baby Fluffy: Fluffy 2,5 jaar: 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 Ik ben dol op vroeger en nu foto's maken dus ik heb veel te veel opties 😂 maar ik ga voor de meest recente: Niamh op 3-11-2021 na in beslagname en Niamh een jaar later ❤️ 19 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maudt Geplaatst: 8 november 2022 Delen Geplaatst: 8 november 2022 (aangepast) 2 jaar geleden nog een stukje kleiner 😍 8 november 2022 aangepast door Maudt 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 Lappie toen hij nog zo.n mini was en 2022 Lappie met zijn irritante broer Kip 🐦 Foto 2015 en 2016 was zijn knuffel konijntje gewoon gekrompen hoor 🤪😂 In Februari is zijn verHaardag en mag hij hopelijk 8 kaarsjes uit blazen🙏🙏 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MissThing Geplaatst: 27 november 2022 Delen Geplaatst: 27 november 2022 Pukkie en Fluffie Toen: paar weken apart, maar nog steeds dol op elkaar Nu: weer lekker samen 🥰 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten