BaasjevanBrownie Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 Op 28-12-2022 om 19:07, To van de Veluwe zei: Behalve wildkleur. Daar kan ik geen schoonheid in ontdekken Ik wilde net in een ander topic typen dat ik altijd zo in een deuk lig om je reacties 😂 Tot ik deze reactie zag 😤😉 don’t mess with (baasjevan) brownie 😉ik heb het knapste konijntje ever 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 Op 28-12-2022 om 20:48, Annasbeestenbende zei: Mijn konijn Hazel is nu wel een beetje beledigd hoor! Gelukkig kan ze niet lezen… 😉 Ik had Hazel met liefde aan Brownie laten koppelen hoor, weg van haar 🥰 Ben juist dol op wildkleur, oorspronkelijke konijnenkleur zonder fokinvloed nog 😉 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 2 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: Tot ik deze reactie zag ben je nou boos op mijn eerlijkheid? 😞 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 december 2022 Delen Geplaatst: 30 december 2022 Ik heb de vragen over de koppelruimte even een eigen topic gegeven, dit is het voorstel hoekje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 30 december 2022 Delen Geplaatst: 30 december 2022 11 uren geleden, To van de Veluwe zei: ben je nou boos op mijn eerlijkheid? 😞 Geintje maar hoor 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Des1 Geplaatst: 20 januari Auteur Delen Geplaatst: 20 januari Op 30-12-2022 om 00:17, To van de Veluwe zei: ben je nou boos op mijn eerlijkheid? 😞 Superleuk wij hebben allemaal echt de allerknapste😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari 15 uren geleden, Des1 zei: Superleuk wij hebben allemaal echt de allerknapste Nee hoor, ik zie hier konijnen op het forum die ik knapper vind. Bijv. wit met blauwe ogen staat bij mij op nr. 1. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.