Ga naar inhoud

nieuw hier

Des1
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi, dankjewel, nee kammen hoeft niet, alleen zn halsje en her en der wat sprieten pieken😊 Fransje komt uit t asiel en is niet bijzonder knuffelig maar wel superlief. Is nu gewend, loopt vrij in appartement met balkon en hoop nu ook snel ook n franciennetje te vinden voor m!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, dankjewel, nee kammen hoeft niet, alleen zn halsje en her en der wat sprieten pieken😊 Fransje komt uit t asiel en is niet bijzonder knuffelig maar wel superlief. Is nu gewend, loopt vrij in appartement met balkon en hoop nu ook snel ook n franciennetje te vinden voor m!

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Je zou zeggen: Fransje = Rocky. 

Ik dacht eerst echt dat het beide foto's van Fransje waren. Na lang zoeken vond ik eigenlijk maar twee verschillen 🙈. Rocky heeft die vlek bij zijn neusje meer tegen zijn neusje aan, en de kleur oren en "neusvlek" van Rocky is lichter. Ik moet echt lachen om die plukken haar van Fransje. Koko heeft ook zo'n pluk haar op haar koppie, zit die weer eens voor haar ogen dan schudt ze net zo lang met haar koppie tot ze een soort hanekam heeft 🤣. Krijgt ze overigens ook als ze uit haar schuilhuisje komt gewandeld. Toen Pluis nog leefde vond ik haar ook altijd grappig, zij had een zwarte streep door haar ogen. Was echt een soort ninja cavia. Ik kwam laatst nog een foto van haar tegen:

Screenshot_20221102_220421.thumb.jpg.af864eb24ab898d8464fb7273337887a.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Op 1-11-2022 om 20:54, To van de Veluwe zei:

Welkom. Haha, leuk die grote sproet op zijn wang. Je moet hem zeker veel kammen? Dan zal hij wel behoorlijk tam zijn als hij zoveel in handen komt.

Komt er voor Fransje ook nog een Francientje?

Jazeker!, vandaag na koppeling bij knijn&co mee naar huis genomen, ze heet Little Jo

Screenshot_20221228-142051_Gallery.jpg

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .