Des1 Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 (aangepast) Hoi allemaal, ik wil hierbij Fransje voorstellen 1 november 2022 aangepast door Des1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Welkom op Bunnybunch! 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Welkom op BunnyBunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Welkom. Wat een schatje en wat een mooie foto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Welkom. Haha, leuk die grote sproet op zijn wang. Je moet hem zeker veel kammen? Dan zal hij wel behoorlijk tam zijn als hij zoveel in handen komt. Komt er voor Fransje ook nog een Francientje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Des1 Geplaatst: 1 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2022 Hoi, dankjewel, nee kammen hoeft niet, alleen zn halsje en her en der wat sprieten pieken😊 Fransje komt uit t asiel en is niet bijzonder knuffelig maar wel superlief. Is nu gewend, loopt vrij in appartement met balkon en hoop nu ook snel ook n franciennetje te vinden voor m! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Des1 Geplaatst: 1 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2022 Hoi, dankjewel, nee kammen hoeft niet, alleen zn halsje en her en der wat sprieten pieken😊 Fransje komt uit t asiel en is niet bijzonder knuffelig maar wel superlief. Is nu gewend, loopt vrij in appartement met balkon en hoop nu ook snel ook n franciennetje te vinden voor m! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Vanavond keek ik op de seniorensite en zag ook een zelfde konijn met zo'n sproet. Heette alleen anders: Rocky. Hier op de foto. Wat kunnen konijnen toch mooie en/of aparte kleurschakeringen hebben. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Welkom bij Bunnybunch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Welkom Fransje, wat een grappig konijn 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Welkom! Wat een droppie, zo mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Des1 Geplaatst: 2 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2022 Dankjewel! En net zo eigenwijs als hij eruitziet😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Welkom😃 Wat een mooierd. Ziet er heel schattig uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 18 uren geleden, To van de Veluwe zei: Vanavond keek ik op de seniorensite en zag ook een zelfde konijn met zo'n sproet. Heette alleen anders: Rocky. Hier op de foto. Wat kunnen konijnen toch mooie en/of aparte kleurschakeringen hebben. Nou echt. Zoek de verschillen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Welkom 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 2 uren geleden, bobbyonthefloor zei: Nou echt. Zoek de verschillen. Je zou zeggen: Fransje = Rocky. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 38 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Je zou zeggen: Fransje = Rocky. Ik dacht eerst echt dat het beide foto's van Fransje waren. Na lang zoeken vond ik eigenlijk maar twee verschillen 🙈. Rocky heeft die vlek bij zijn neusje meer tegen zijn neusje aan, en de kleur oren en "neusvlek" van Rocky is lichter. Ik moet echt lachen om die plukken haar van Fransje. Koko heeft ook zo'n pluk haar op haar koppie, zit die weer eens voor haar ogen dan schudt ze net zo lang met haar koppie tot ze een soort hanekam heeft 🤣. Krijgt ze overigens ook als ze uit haar schuilhuisje komt gewandeld. Toen Pluis nog leefde vond ik haar ook altijd grappig, zij had een zwarte streep door haar ogen. Was echt een soort ninja cavia. Ik kwam laatst nog een foto van haar tegen: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Op 2-11-2022 om 00:04, To van de Veluwe zei: Vanavond keek ik op de seniorensite en zag ook een zelfde konijn met zo'n sproet. Heette alleen anders: Rocky. Hier op de foto. Wat kunnen konijnen toch mooie en/of aparte kleurschakeringen hebben. Haha echt dezelfde vlekjes 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Des1 Geplaatst: 7 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2022 Hahaha, kan zomaar familie zijn! Frans had 2 broertjes in het asiel in Eindhoven, natuurlijk vind ik hem t mooist😉 Hij heeft nog geen verkering.... Vond die Cavia ook echt fantastisch😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 november 2022 Delen Geplaatst: 8 november 2022 Welkom! Wat een leuke foto's! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Des1 Geplaatst: 28 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2022 Op 1-11-2022 om 20:54, To van de Veluwe zei: Welkom. Haha, leuk die grote sproet op zijn wang. Je moet hem zeker veel kammen? Dan zal hij wel behoorlijk tam zijn als hij zoveel in handen komt. Komt er voor Fransje ook nog een Francientje? Jazeker!, vandaag na koppeling bij knijn&co mee naar huis genomen, ze heet Little Jo 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 december 2022 Delen Geplaatst: 28 december 2022 Gefeliciteerd met dit schatje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 december 2022 Delen Geplaatst: 28 december 2022 Ach wat een Moppie. Eigenlijk ga ik nu alle konijnen wel mooi vinden. Behalve wildkleur. Daar kan ik geen schoonheid in ontdekken. Maar zo fijn dat smaken verschillen anders liepen we er allemaal hetzelfde bij en wilden we allemaal dezelfde man of dezelfde konijnen. Haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 december 2022 Delen Geplaatst: 28 december 2022 Mijn konijn Hazel is nu wel een beetje beledigd hoor! Gelukkig kan ze niet lezen… 😉 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.