Evee Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 Nee, dat mag niet. Via bunnybunch mogen geen producten of diensten te koop of ter overname aangeboden worden. Dat is sinds afgelopen zomer niet meer toegestaan, tenzij wij identiteiten gaan vaststellen (als in betaling vragen om dat vast te stellen of kopie paspoort). Dat vind ik niet passen bij een konijnenforum, en dus is er geen plek meer voor vraag en aanbod. De enige optie om iets onder de aandacht te brengen is door de link te plaatsen van een andere website (marktplaats, verhuisdieren of de seniorensite), in dit topic. Maar via het forum, mag het echt niet meer. Overigens zou ik zelf ook niet snel voor een "los" konijn kiezen, en ik weet dat de meesten hier op het forum dat ook niet doen. Het is gewoon zoveel makkelijker om naar een konijnenopvang te gaan en daar te laten koppelen / kennismaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kirsten79 Geplaatst: 7 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2022 2 uren geleden, Evee zei: Nee, dat mag niet. Via bunnybunch mogen geen producten of diensten te koop of ter overname aangeboden worden. Dat is sinds afgelopen zomer niet meer toegestaan, tenzij wij identiteiten gaan vaststellen (als in betaling vragen om dat vast te stellen of kopie paspoort). Dat vind ik niet passen bij een konijnenforum, en dus is er geen plek meer voor vraag en aanbod. De enige optie om iets onder de aandacht te brengen is door de link te plaatsen van een andere website (marktplaats, verhuisdieren of de seniorensite), in dit topic. Maar via het forum, mag het echt niet meer. Overigens zou ik zelf ook niet snel voor een "los" konijn kiezen, en ik weet dat de meesten hier op het forum dat ook niet doen. Het is gewoon zoveel makkelijker om naar een konijnenopvang te gaan en daar te laten koppelen / kennismaken. Ok dank! Kan mijn berichtje dan weer verwijderd worden? Ik kan het zelf niet meer aanpassen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kirsten79 Geplaatst: 7 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2022 En zie nu je berichtje in het betreffende topic, hartelijk dank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 9 november 2022 Delen Geplaatst: 9 november 2022 Ik zou ook voor een konijnenopvang kiezen. Ze worden daar goed verzorgd en je hebt er de beste kans op een goed thuis met een fijn maatje. En mocht hij niet geplaatst worden, dan heb je misschien nog kans dat hij daar mag blijven wonen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 9 november 2022 Delen Geplaatst: 9 november 2022 Wat een mooi konijn trouwens (heb hem even opgezocht). Die zit vast niet lang in de opvang ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.