Ga naar inhoud

Bunnybunch meeting in januari 2023

Marjoleink
 Delen

Bunnybunch meeting januari  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Ik wil wel mee gaan eten op 21 januari

• Ja
      10
    • Nee
      9

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Lollie zei:

Ik denk niet dat ik meega, maar je hebt ook nog Uno Utrecht, dat is geloof ik all you can eat inc. drankjes, Spaans, Italiaans en Aziatisch. De menukaart is niet heel goed te lezen maar vgm zijn er redelijk wat vegan opties. Volgens reviews is het niet fantastisch (ik heb zelf geen ervaring met dit restaurant), maar misschien is het een optie om te overwegen. Ik kom er een foto van tegen die er niet uitziet alsof ze een hekel aan konijnen hebben ⬇️

Screenshot_20230106_231217.thumb.jpg.61f034b838b48ca171807fcb5ed926dd.jpg

Tegenover Umami en geen konijn op de menukaart.

Jaa die is goed. Heb even op de menukaart gekeken. Best wel wat plantaardige opties, en 42,50 voor all in, dus ook de drankjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Wel veel P+R daar in de buurt. Daar maak ik ook wel eens gebruik.

Is dat ook 's avonds laat?

Ik kom eigenlijk nooit in Utrecht. Ik deed altijd alles met de trein, en de NS heeft het traject Breda-Utrecht nog steeds niet uitgevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, MichelleloveElmo zei:

En nog mis ik best wel informatie. Bv de vertrek rijden en tot hoelaat je nog terug kan, wat precies de route is en hoe lang dat duurt. 

Ik krijg altijd stress van ov🙈

Dat staat bij de specifieke transferium sites als je doorklikt. Die bussen of sneltrams gaan om de paar minuten. Ze zijn ook allemaal 24/7 open. Als je mij laat weten welk transferium je overweegt, kan ik ook voor je opzoeken hoe laat de laatste tram of bus gaat. Om dat voor alle 5 te doen is me beetje te veel werk 🙈

Toevoeging; ik gok dat de ze wel tot 1 uur 's nachts rijden terug naar elk transferium...

aangepast door Miekmoek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stond laatst in P+R Science Park Utrecht, in die parkeertoren naast de snelweg. Daar betaalde ik 6 euro, maar omdat ik met het OV naar het centrum was gereisd, kreeg ik weer 4 euro op het parkeergeld terug. Uiteindelijk dus maar 2 euro parkeergeld betaald, en snel heen- en terug met het OV, ideaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .