Ga naar inhoud

Bunnybunch meeting in januari 2023

Marjoleink
 Delen

Bunnybunch meeting januari  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Ik wil wel mee gaan eten op 21 januari

• Ja
      10
    • Nee
      9

Aanbevolen berichten

Wegens te weinig aanmeldingen hebben we besloten om de wokmeeting van november te verplaatsten naar begin volgend jaar, om precies te zijn zaterdag 21 januari. Je kunt je vanaf nu bij mij aanmelden. Begin januari zullen we nog informeren wie er definitief meegaan.

Er was een plan voor een wok-meeting in November, maar daar waren niet genoeg aanmeldingen voor. Daarom nu een nieuwe poging, met een datum in het nieuwe jaar!

WAT? 
Bijna jaarlijks is er een bijeenkomst geweest van Bunnybunch forumleden. De laatste jaren was dat een etentje bij een wok-restaurant. Je betaalt zelf, meestal is dat een all-in prijs voor eten & drinken, zo rond de 45-50 euro. 

WAAR? 
Het was voorheen in Amersfoort, bij Wok het Oosten. Dit restaurant is helaas gesloten. We zoeken dus nog een andere locatie. Suggesties zijn zeker welkom! 

WANNEER?

Zaterdag 21 januari ('s avonds) 

WIE?
Zowel mensen die nog maar pas forumlid zijn als mensen die al jaren op het forum actief zijn, zijn welkom op de wok. Jong en oud, maakt allemaal niets uit! Het is een gezellige sfeer. Echt iedereen is welkom. Vraag als je minderjarig bent wel even toestemming aan je ouders. Het is zonder partner, tenzij je partner ook bunnybunch lid is, dan kun je natuurlijk wel gezellig samen naar de wok komen. Het scheelt al dat je in de basis altijd één ding hebt om over te praten: konijnen! Hoewel er meestal heel wat meer onderwerpen aan bod komen op zo een avond. 

AANMELDEN?

Opgeven voor de wok kan via een priveberichtje naar Marjoleink. Begin januari zal er nog een keer gecontroleerd worden of je het nog goed in je agenda hebt staan, voor de daadwerkelijke reservering gemaakt wordt. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee wijzigde de titel naar Bunnybunch wokmeeting in januari 2023
  • Evee wijzigde de titel naar Bunnybunch meeting in januari 2023
  • 1 maand later...
2 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei:

Is er al bekend waar we gaan eten? Gaan we weer in Amersfoorr of naar een andere locatie? Ik denk graag mee (ook een beetje in eigenbelang omdat ik plantaardig eet😉).

Nog niet eigenlijk. Maar dat weet ik, ik hou er zeker rekening mee. En meedenken is altijd welkom.

Het hangt er denk ik ook een beetje vanaf waar iedereen vandaan komt, of Amersfoort nog handig is. Of dat bijvoorbeeld Breda, Rotterdam, Utrecht makkelijker is.

Dus is eigenlijk de vraag aan de mensen die in potentie mee willen: waar kom je vandaan? Of wat is haalbaar en wat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt er aan waar iedereen vandaan komt. Utrecht is dan wel centraal in Nederland, maar voor mij nog steeds een behoorlijk eind (2 uur met auto, met OV nog minstens een uur extra). Als iedereen meer uit het midden / zuiden komt, dan kan er mogelijk een ander centraal punt gekozen worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ook. Utrecht is voor mij iets langer dan 1,5 uur rijden. OV wil ik niet eens over nadenken. Maar alles wat richting midden/westen gaat is voor mij lang reizen. Logisch ook als je zowat tegen de Duitse grens woont en dan heb ik nog de mazzel dat ik niet ver van de a67 en a73 woon. Jij hebt dat ook met dat je volledig in het westen zit, en bij jou helpen de eilandjes ook niet mee natuurlijk, die vaak maar via 1 route te verlaten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vloek hier, ik zoek net het rooster van mijn man en die heeft dan nachtdiensten... dat betekent dat ik om 8 uur 's avonds  weer thuis moet zijn voor Namu. Ik vraag hem nog even of dat nog verzet kan want ik had hem gevraagd dat weekend vrij te houden, in ieder geval de zaterdag.  Maar dat is dus blijkbaar weer niet gelukt 😭

Edit: hij gaat kijken of iemand hem kan en wil overnemen, die dienst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Iris_1D zei:

Ik wil mee!!! Ik heb ook een idee, food explore utrecht?? 3 uur voor 46,50 inclusief onbeperkt drinken. Ook alcohol is bij de prijs inbegrepen geloof ik. 

Leuk idee, maar we zoeken iets dat ook met het openbaar vervoer goed bereikbaar is, en hier moet je met 2 bussen heen.

Ik probeer eerst in kaart te brengen welke plaats voor iedereen goed bereikbaar is, en dan zoeken we daar een restaurant. Nu het wokrestaurant in Amersfoort niet meer bestaat, moeten we toch op zoek naar iets anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is de financiële kant ook wel een dingetje, los van de reistijd. Voor mij is de max. qua reis Utrecht CS of Den Bosch, als het westelijker is dan dat kom ik sowieso niet. Rotterdam gaat hem voor mij dus niet worden. Ik kom uit het oosten, ook dichtbij de Duitse grens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.shu-shu.nl/route.html

Dit misschien een optie? Goed bereikbaar met auto en parkeren. Eventueel kunnen mensen andere oppikken bij de tramhalte. Dat is paar min met de auto en ander 13 minuten lopen.

Weten jullie nog dat de eerste paar keer in breda was. Dat was pas afgelegen van het station😂 geen idee hoe lang dat geleden is ook. Ik heb toen nog iemand opgepikt ip utrecht Centraal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .