Evee Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Ik word daar altijd nostalgisch van, ik weet niet waarom. Misschien omdat ik vroeger kijkdozen maakte op school. Mooie kleuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Mooie foto's! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Het is een goed paddenstoelen seizoen dit jaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Oh mooie foto's zeg. En een verscheidenheid aan paddestoelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Ik vind dat er opvallend veel paddenstoelen zijn dit jaar. Misschien ook wel omdat de laatste jaren het maai-beleid en het opruimen van natuurlijk "afval" flink is aangepast hier en ze gewoon veel meer natuur laten. De traditionele rood met witten stippen paddenstoel heb ik hier echter nog nooit gezien. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Klopt dat viel mij ook op. Onze tuin staat er zelfs vol mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Klopt, door het vochtige weer afgelopen tijd en warme weer zijn er enorm veel paddestoelen 😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 28 oktober 2022 Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 Hier vind ik het juist tegenvallen en maar 1 soort op ons erf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Mooi! Ik heb zelf ook veel paddenstoelen gezien, geen echte mooie vliegenzwammen helaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 En zo apart dat toen het zo droog was er allemaal groene eikels uit de bomen vielen en nu weer volop bruine eikels de afgelopen weken. Maar een goed eikeljaar en beukennoten jaar betekent veel muizen en dus ook weer meer roofvogels. Gedijen de zwijnen weer goed en moet alles weer afgeschoten worden....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 6 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Gedijen de zwijnen weer goed en moet alles weer afgeschoten worden....... Er gaan komende jaren wel minder herten en zwijnen geschoten worden omdat er weer wolven in Nederland wonen. Tja, we hebben de natuur aan banden gelegd en daardoor blijven we "nodig" voor de balans. Als we ze niet afschieten gaan ze op gegeven moment dood van verhongering of ziekte, vinden we ook zielig. We zouden half Nederland gewoon weer moeten teruggeven aan de natuur zodat er weer een eigen balans kan ontstaan. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Die wolven, mogen van mij ook opkrassen. Ik begrijp dat wel van het afschieten hoor. Maar er wordt hier wel op duiven gejaagd als de mais eraf is en als je dan de andere dag in de buurt wandelt, zie je aangeschoten duiven liggen die nog leven en dat vind ik erg. Daar krijg ik een knoop van in mijn maag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 4 minuten geleden, To van de Veluwe zei: aangeschoten duiven liggen die nog leven en dat vind ik erg. Ah bah! Wat ontzettend sneu en zielig! Zou verboden moeten worden 😢 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 En dat zijn dan jagers met een jachtakte en honden. Kennelijk hebben ze niet alles in de gaten. Trouwens dit jaar heb ik ze niet gehoord. Vaak op hazen- en konijnenjacht tegen Kerst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 10 uren geleden, Muisie zei: Ook al van zulke mooie foto's. Ik houd van detail foto's. Goed geschoten hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Dankje 🙂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 14 uren geleden, Muisie zei: Wat een mooie foto's! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.