bobbyonthefloor Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Klinkt beter nu. Respect voor jou hoe georganiseerd jij dit doet. Succes. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LaetitiaW Geplaatst: 29 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Vandaag komen ze nog dichter bij elkaar. Soms komt Blanche afgevlogen op Bowie en dan geeft hij aan dat hij dit niet leuk vindt. Maar gelukkig zonder gebijt of gegrom. Ik dacht ook een heel klein likje te zien van Bowie aan Blanche haar oor. Dus dit gaat zeker de goede kant op 😄 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LaetitiaW Geplaatst: 29 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Ik zie nu op de camera dat Bowie Blanche aan het wassen is. Op zich heb ik morgen tijd om ze te verhuizen maar ik zal voor de zekerheid wachten tot donderdag (op de andere dagen heb ik niet veel tijd). Ik ben alvast heel blij dat dit wel een goede match is 😄 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 1 uur terug, LaetitiaW zei: Ik ben alvast heel blij dat dit wel een goede match is 😄 Ziet er zeker goed uit ja 😊 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Wat een leukerds zijn het! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Klinkt goed. Mooi zijn ze. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LaetitiaW Geplaatst: 3 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2022 Vandaag zijn ze verhuisd naar mijn appartement en het is alsof er niets is gebeurd (ik heb het verblijf volledig aangepast). Ze zijn nog steeds heel lief voor elkaar en wassen elkaar vaak en zitten voortdurend bij elkaar. Wat ben ik blij dat Blanche hier haar plekje heeft gevonden. Het zijn beide ook echte knuffelaars naar mij toe, dit wordt een zalig koppel! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Schattig! Zo'n ren heb ik ook als er een konijn ziek is en we die binnen moeten halen. Ik vind het altijd van die nare rennen met die pennen. Als je niet uitkijkt, haal je je benen er nog aan open. Wel gezellig zo met zijn allen in de kamer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 november 2022 Delen Geplaatst: 4 november 2022 13 uren geleden, LaetitiaW zei: Vandaag zijn ze verhuisd naar mijn appartement en het is alsof er niets is gebeurd (ik heb het verblijf volledig aangepast). Ze zijn nog steeds heel lief voor elkaar en wassen elkaar vaak en zitten voortdurend bij elkaar. Wat ben ik blij dat Blanche hier haar plekje heeft gevonden. Het zijn beide ook echte knuffelaars naar mij toe, dit wordt een zalig koppel! Wat ziet dit er mooi uit😀 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten