Wim Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 (aangepast) Nomnom nom moment. Dit zijn jij, jij en jij. Die bal was in een uur verdwenen. En ze hadden net hun bak helemaal schoon leeg gegeten 😄 Dit was gelijk een test of uploaden lukt. 20 oktober 2022 aangepast door Wim 1 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Haha ja als iets lekker is, maakt het niet uit wat er vlak tevoren al in is gegaan. Zo'n wilgenbal of rol is hier ook altijd een succes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Ja,ik dacht slim te zijn. Als de buikjes vol zijn blijft mijn investering wel wat langer heel. Op het moment zijn ze slimmer dan mij. Ik moet een betere omheining kopen, want die plastic dingen zijn waardeloos. Veel te licht en te laag, zelfs voor een grote dwergkonijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Het zijn boefjes en als ze ergens hun zinnen op zetten zijn ze heel vindingrijk 😄 De metalen puppyrennen werken het best, is mijn ervaring, om ze ergens weg te houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 10 minuten geleden, Evee zei: Het zijn boefjes en als ze ergens hun zinnen op zetten zijn ze heel vindingrijk 😄 De metalen puppyrennen werken het best, is mijn ervaring, om ze ergens weg te houden. Dat was mij idee ook. Die ik op het oog heb hebben zelfs een deur, dat is makkelijk omdat ze te hoog zijn om overheen te stappen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Ik heb ook een zwarte puppy ren waarbij in één paneel ook een deur verwerkt zit. Alleen als je iets naast de ren zet waar ze op kunnen komen, zoals een hok oid, kunnen ze er alsnog wel over heen springen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 maar nare dingen om in elkaar te zetten.  Op dit forum kwam ik deze tegen. Ik weet niet hoe ze heten. Op internet kan ik het niet vinden. Maar dit vind ik er mooi uitzien en zoals ze schreef: minder rommel in je kamer. Het staat bij dat topic over 131 konijnen.    1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Ahhh wat leuk (voor hun😉) en grappig. Mooie konijnen😀 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.