Ga naar inhoud

Wel of niet naar dierenarts


M.wortel

Aanbevolen berichten

Ons konijn Ted was de hele dag een beetje stil, hij is normaal ook behoorlijk rustig maar nu zat hij de hele tijd in een hoekje. Ook liep hij heel raar en voorzichtig. Hij wou wel eten maar alleen wat peterselie wanneer ik er zijn neus mee kietelde. We hadden eigenlijk een afspraak met de dierenarts daarom gemaakt, maar die hebben we afgezegd omdat Ted al beter leek. Hij at meer, zat niet meer in een hoekje en liep veel minder raar, het leek ons onnodig stress voor hem om naar de dierenarts te gaan. Maar nu zagen we een plasje urine dat rood is, ik weet niet of het van hem is of van zijn maatje. Ik heb op internet gekeken en daar staat dat het het waarschijnlijkst is dat het door eten komt. We hebben hem een beetje verwend met wat peterselie en selderij kan het daar door komen of ligt het aan iets anders, en is het verstandig om naar de dierenarts te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, M.wortel zei:

Maar nu zagen we een plasje urine dat rood is,

Ik zag dat zondag ook. Het zaagsel was rood. Ik zat ook al in de stress en bij googelen vond ik hetzelfde als jij vond. De druivenbladeren verkleuren nu ook en ik dacht dus ook aan het voer. Maar ze gedroegen zich ook normaal en ze leken gezond. Ik zie het ook niet meer.

Maar die van jou maakt wel een zieke indruk en dan lijkt me een bezoek aan de DA wel gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .