Zona Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Is zo´n afrasteringsnet (net met paaltjes) handig om een stukje tuin af te bakenen om de konijnen te laten lopen als we erbij zijn? Neemt wat minder plaats in dan puppypanelen als we ze niet gebruiken 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Ik ben een beetje bang dat ze daar zo doorheen knagen. En je kunt nou eenmaal niet alles wat ze uitspoken in de gaten houden. Een puppyren lijkt me weer wat makkelijker neerzetten en weghalen dan iets met paaltjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zona Geplaatst: 19 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Inderdaad niet handig als ze erdoor knagen... Vrees een beetje dat ondergrond wat te ongelijk is voor puppy panelen. Nog eens denken wat handig is 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 22 uren geleden, Zona zei: Inderdaad niet handig als ze erdoor knagen... Vrees een beetje dat ondergrond wat te ongelijk is voor puppy panelen. Nog eens denken wat handig is 🙂 Je zal net zien: Weken lang kijken ze er niet naar, de bel gaat en je auto staat in de weg. Of je hem even wilt verplaatsen. Kom je terug, blijken ze al een gat gemaakt. Dan ben je slim, net als ik, repareer je het gat, maar ze vergeten het niet meer. Ze blijven er op loeren en de volgende kee ben je ze kwijt. Als ze eenmaal weten dat iets kan, blijven ze het proberen zolang het kan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 2 uren geleden, Wim zei: Als ze eenmaal weten dat iets kan, blijven ze het proberen zolang het kan. Sowieso waar 😂 Het wordt dan echt een projectje he? Mijn ene konijn had een manier ontdekt om op de vensterbank te springen waar giftige planten staan. Het kostte ons veel moeite en vele pogingen om echt te voorkomen dat ie erop kan 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 (aangepast) 36 minuten geleden, Miekmoek zei: Sowieso waar 😂 Het wordt dan echt een projectje he? Mijn ene konijn had een manier ontdekt om op de vensterbank te springen waar giftige planten staan. Het kostte ons veel moeite en vele pogingen om echt te voorkomen dat ie erop kan 😅 Dat heb je met binnenkonijnen. Mijn witte was uit de fragiele plastic omheining gesprongen en had lekker aan de graslelies geknabbeld. Die zijn niet ongezond, maar hij/zij is twee dage aan de diarree geweest. Als konijnen iets nieuws eten krijg je dat soms. Mijn nieuwe omheining is onderweg, en die is van ijzer en 80 centimeter hoog. Wie zei ook alweer dat konijnen goedkoop waren? Toen ik klein was aten onze konijnen alleen paarde bloemen die ik persoonlijk elke dag ging plukken. En hooi die ik bij de boeren ging halen. Niemand vertelde me dat hooi en gras bijna hetzelfde. Ik kwam elke dag met een tas vol paardebloemen. Het was wel lekker goedkoop allemaal. 20 oktober 2022 aangepast door Wim Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 5 uren geleden, Wim zei: Het was wel lekker goedkoop allemaal. Klopt. Die van mij kreeg alleen gras. Dat ging mijn vader plukken met een zak op zijn fiets. Nou hoeven ze niet veel brokjes per dag en aan het eind van de middag ga ik de tuin in om een maaltijd te bereiden. Vandaag was dat munt, muur, herderstasje, paardenbloemblad, gras, andijvie en witlof en druivenblad. Peterselie en basilicum vandaag een keer overgeslagen. Moet eerst nog wat aangroeien. Ik heb wat planten in potten in de tuin gezet. Dus het eten valt op zich wel mee. Maar de huisvesting was inderdaad peperduur. Maar ze hebben samen wel 18 m2. En ik kan staan in die ren en lopen en dat is ideaal en ik kan er ook goed zitten. Is oergezellig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zona Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Kan ik me zo voorstellen, dat ze er helemaal op gefocust raken 🙂 bedankt voor de tips! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten