Ga naar inhoud

Wilgenhouten brug.


Wim

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje geleden 2 bruggetjes gekocht en helemaal vergeten binnen te halen. Nu had het toen geregend en zijn ze een beetje zacht geworden, konijnsels waren er dol op. Ik dacht dat het geen kwaad kon en dat ze gewoon zaten te knagen, maar ik ben bang dat ze er ook de hele dag van gegeten hebben. Ik weet niet of wilgenhout slecht is dat een week in de nattigheid heeft gelegen. Maar ja, dacht ik, wat gebeurd is is gebeurd. Maar nu was het etens tijd, gewoon wat van die Selective Natural" korrels. Normaal eten ze ervan to het bijna op is (ik geef altijd iets meer dan ze op kunnen, dan kunnen ze in de nacht ook nog even knabbelen, maar nu heb ze even moeten zoeken want ze reageerden niet op het geluid van eten. Ik vertrouw het niet en heb ze maar even weg gehaald. Zouden ze er de hele dag echt van gegeten hebben, en kan het kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hier een berkentak gegeven heb, doen ze ook langer over hun groenvoer 's avonds. Als ik tegen middernacht ga kijken is de bak nog halfvol maar 's morgens wel leeg. Het zal nog wel lekker geweest zijn. Ik heb een oude wilgenbrug maar daar eten ze niet van. Wel van de nieuwe brug. Die oude heeft ook lang buitengestaan en was nog van de vorige konijnen geweest.  Die oude brug is nu een loopplankje geworden.

Vanmorgen eten ze wellicht weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .