Lienappelsien Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Vandaag is dus de dag. Veel plezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Wat leuk, een konijnenknuffeltje 😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 30 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Vanmiddag om 14 uur mochten we dan eindelijk Ollie in onze armen sluiten ❤️ Hij heeft het tijdens de autorit super goed gedaan, heeft lekker liggen slapen. Eenmaal thuis begon de grote ontdekkingstocht door de woonkamer en hij heeft zelfs al even in de tuin gespeeld. Nu ligt hij lekker in de bench te slapen 🥰 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Iedereen: zullen we het hier verder over Ollie hebben? Het is niet nodig om elk topic richting herders te trekken. Als jullie daar graag over doorpraten heb ik eerder al wat berichten afgesplitst naar een topic over herders, of het kan in de slowchat. Hier gaat het over Ollie, dat is geen herder 🙂. @mammafelinahoe is de eerste nacht gegaan? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 13 uren geleden, mammafelina zei: Vanmiddag om 14 uur mochten we dan eindelijk Ollie in onze armen sluiten ❤️ Hij heeft het tijdens de autorit super goed gedaan, heeft lekker liggen slapen. Eenmaal thuis begon de grote ontdekkingstocht door de woonkamer en hij heeft zelfs al even in de tuin gespeeld. Nu ligt hij lekker in de bench te slapen 🥰 Klinkt goed. Veel plezier en volop genieten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 13 uren geleden, mammafelina zei: Vanmiddag om 14 uur mochten we dan eindelijk Ollie in onze armen sluiten ❤️ Hij heeft het tijdens de autorit super goed gedaan, heeft lekker liggen slapen. Eenmaal thuis begon de grote ontdekkingstocht door de woonkamer en hij heeft zelfs al even in de tuin gespeeld. Nu ligt hij lekker in de bench te slapen 🥰 Fijn!! Ben benieuwd naar de komende week 😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 2 uren geleden, Eefje zei: @mammafelinahoe is de eerste nacht gegaan? Ollie is om half 12 gisteravond gaan slapen. Vannacht is hij elke 2 uur wel een keer wakker geweest. Het was steeds maar kort en telkens als hij weer bijna sliep heb ik hem in de bench gelegd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Ah ja is ook erg wennen voor die kleine. Klinkt alsof het best goed is gegaan! ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Ollie is net uit zichzelf de bench in gelopen en ligt nu gewoon te slapen 😴 Zo knap van hem! ❤️ 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Klinkt goed 😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Dapper hè, zo'n kleine hondenbaby. Hij is alles kwijt; moeder, zusjes, bekende mensen en bekende omgeving, alles wat hem zekerheid gaf. Vreemde mensen en een vreemde omgeving, alles is nieuw. En toch slaan ze zich er dapper doorheen die kleintjes. Echt zo stoer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 De eerste dag zit er bijna op en kleine Ollie doet het echt ongelofelijk goed 😊 ik ben zo trots op mijn kleine baby 😍 Hij geeft het tot nu toe goed aan als hij moet plassen of poepen en gaat uit zichzelf in de bench liggen als hij moe is. Vanmiddag na zijn slaapje hebben we even geoefend met aan de riem lopen, ook dat deed hij super goed. Alleen moet hij nog wel wennen aan de halsband. Ik wil eigenlijk een tuigje, maar zelfs het kleinste tuigje is nu nog te groot. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 3 uren geleden, mammafelina zei: Hij geeft het tot nu toe goed aan als hij moet plassen of poepen Hoe doet hij dat? Iedere hond heeft zo zijn eigen manier van aangeven, dus ben gewoon benieuwd 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 1 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2022 12 uren geleden, Miekmoek zei: Hoe doet hij dat? Iedere hond heeft zo zijn eigen manier van aangeven, dus ben gewoon benieuwd 😅 Gaat bij de tuindeur zitten piepen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 (aangepast) 2 minuten geleden, mammafelina zei: Gaat bij de tuindeur zitten piepen. Ah wat een schatje, dat is inderdaad goed aangeven 😄 Ook echt ontzettend snel zindelijk trouwens! 1 november 2022 aangepast door Miekmoek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 2 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2022 Ik zat net even op internet te zoeken over hoe je een pup kan leren luisteren naar zijn naam. Tijdens mijn zoektocht stuitte ik op de vraag over hoe je je hond het best kunt corrigeren, puur uit nieuwsgierigheid klikte ik er op om de antwoorden te kunnen zien. Bij het lezen hiervan werd ik heel erg verdrietig, dit heeft in mijn ogen niets met corrigeren te maken, maar is pure mishandeling 😢🤬🤬 Zouden mensen dat echt zo doen? 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Ja, dit gebeurt... Ik zie het regelmatig op straat en ook in mijn directe omgeving. Bijna alle manieren... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Hier is het luisteren naar haar naam vanzelf gegaan. Blijkbaar gebruiken we hem zo vaak en op een toon waar ze op reageert. Dat is zo ongeveer het enige waar we niet bewust op geoefend hebben. Haar oude naam die ze in Roemenië had kent ze niet meer. Je moet wel opletten dat de naam niet overgebruikt wordt en dan betekenis verliest, ik ken honden waarbij dat is gebeurd. Als wij in huis over Yula praten dan zeggen we 'de hond', of iets dergelijks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 25 minuten geleden, Eefje zei: Je moet wel opletten dat de naam niet overgebruikt wordt en dan betekenis verliest, ik ken honden waarbij dat is gebeurd. Als wij in huis over Yula praten dan zeggen we 'de hond', of iets dergelijks. "Het monster" zeggen wij 😉 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 2 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2022 1 uur terug, Eefje zei: Hier is het luisteren naar haar naam vanzelf gegaan. Blijkbaar gebruiken we hem zo vaak en op een toon waar ze op reageert. Dat is zo ongeveer het enige waar we niet bewust op geoefend hebben. Haar oude naam die ze in Roemenië had kent ze niet meer. Je moet wel opletten dat de naam niet overgebruikt wordt en dan betekenis verliest, ik ken honden waarbij dat is gebeurd. Als wij in huis over Yula praten dan zeggen we 'de hond', of iets dergelijks. Als wij thuis over hem praten is het ukkie, de hond, draakje of luilak 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Naar de naam luisteren gaat heel snel is ook mijn ervaring. Als hij in de kamer is en je zegt zijn naam bijv, Ollie, kom dan? Of Ollie, (ga je) mee uit? Corrigeren deed ik altijd met de stem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 11 uren geleden, Evee zei: "Het monster" zeggen wij 😉 O dat zeg ik over mijn zoon. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Op 2-11-2022 om 10:44, mammafelina zei: Ik zat net even op internet te zoeken over hoe je een pup kan leren luisteren naar zijn naam. Tijdens mijn zoektocht stuitte ik op de vraag over hoe je je hond het best kunt corrigeren, puur uit nieuwsgierigheid klikte ik er op om de antwoorden te kunnen zien. Bij het lezen hiervan werd ik heel erg verdrietig, dit heeft in mijn ogen niets met corrigeren te maken, maar is pure mishandeling 😢🤬🤬 Zouden mensen dat echt zo doen? Een stroomschok?!!! 😭 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 21 minuten geleden, Miekmoek zei: Een stroomschok?!!! 😭 Daar heb je halsbanden voor... De familie van mijn schoonzusje deed dat... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 3 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2022 Ik had een halsbandje nodig voor Ollie omdat het tuigje nog wat te groot is. Hals omtrek gemeten en naar de intratuin. Een medewerker op de dierenafdeling gevraagd of ze zo’n klein halsbandje hadden. Kwam ze terug met zo’n stroomschok ding 😕 duidelijk gezegd dat ik dat soort dingen niet wil voor mijn hond en aangegeven dat ik niet begrijp waarom ze dit soort dieronvriendelijke spullen verkopen. Antwoordt was dat ze er heel veel van verkopen 😢 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.