Marjoleink Geplaatst: 17 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Wegens toch wat weinig deelnemers stellen we de wokmeeting uit naar januari/februari, in de hoop dat er dan meer mensen meekunnen. Ik kom zo snel mogelijk met een lijstje met nieuwe data. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Wat jammer, maar het is wel het leukst als het een beetje een grotere groep is... En ik ga het topic volgen zodat de volgende data direct in m'n agenda komen 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 1 uur terug, Fluf en Tinus zei: Wat jammer, maar het is wel het leukst als het een beetje een grotere groep is... En ik ga het topic volgen zodat de volgende data direct in m'n agenda komen 🙂 er is al een nieuwe datum. Ik zal het topic even linken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten