Marjoleink Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Ook dit jaar willen we een meeting weer houden in Amersfoort, bij Wok het Oosten. Website: http://www.wokhetoosten.nl/ Amersfoort ligt genoeg in het midden van het land om voor iedereen met een redelijke reistijd bereikbaar te zijn. Dit restaurant is op loopafstand van het treinstation en er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Bij het restaurant zijn uitrij-kaarten voor parkeergarage "De Eenhoorn" te krijgen. KOSTEN? Tot nu toe is het restaurant altijd bereid geweest ons een all-in prijs te geven (voor zowel eten als drinken dus een vast bedrag). De exacte prijs weten we pas bij het reserveren, dus die volgt nog. Maar ga er vanuit dat het ongeveer € 46,50 zal zijn. Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen eten op de avond zelf afrekent bij het weggaan. OVERNACHTEN? Een deel van de BB-ers kiest er voor om een nachtje in een hotel in Amersfoort te slapen, zodat ze niet terug hoeven te reizen naar huis. Meestal kiezen we dan voor het NH hotel, omdat dat heel dicht bij de wok zit. Ook dat is erg gezellig, dan heb je naast de wok ook nog een "iedereen is gaar van de wokavond en ziet er duf en moe uit-ontbijt" de volgende ochtend. Woon je in de buurt of wil je op de zelfde avond terug naar huis reizen is dat natuurlijk ook geen probleem! WIE? Zowel mensen die nog maar pas forumlid zijn als mensen die al jaren op het forum actief (of minder actief) zijn zijn welkom op de wok. Jong en oud, maakt allemaal niets uit! Het is een gezellige sfeer. Echt iedereen is welkom. Vraag als je minderjarig bent wel even toestemming aan je ouders. Het is zonder partner, tenzij je partner ook bunnybunch lid is, dan kun je natuurlijk wel gezellig samen naar de wok komen. Het scheelt al dat je in de basis altijd één ding hebt om over te praten: konijnen! Hoewel er meestal heel wat meer onderwerpen aan bod komen op zo een avond. Ook zal er voor iedereen die komt een leuk cadeautje zijn uit onze webwinkel voor de konijnen. AANMELDEN? Opgeven voor de wok kan via een priveberichtje naar Marjoleink. Pas als je via pb bent aangemeld is je aanmelding definitief (dus niet als je in de poll stemt dat je komt, het pb'tje is echt nodig!) Zorg dat je uiterlijk 16 oktober de aanmelding hebt doorgegeven, zodat er op tijd een reservering gemaakt kan worden. Vermeld in je priveberichtje ook even je echte voornaam, ik maak namelijk naamlabels voor iedereen voor de wok met iedereen zijn forumnaam & eigen voornaam er op, dat kletst wat makkelijker omdat je dan niet steeds hoeft af te vragen wie wie is 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 5 november was de enige datum dat ik niet kon 😅 Dan wordt dit ook mijn eerste jaar niet gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Het had zonder mij gemogen hoor! Balen dat je niet kan de 5e! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 oktober 2022 Delen Geplaatst: 12 oktober 2022 Ik kan ook niet de 5e, jammer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Minipaardenfan Geplaatst: 12 oktober 2022 Delen Geplaatst: 12 oktober 2022 Vind het allemaal we duur. Voor een meeting. Ik zie graag meetings die gratis zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 12 oktober 2022 Delen Geplaatst: 12 oktober 2022 De meeting is gratis hoor, alleen als je wil eten en drinken moet je betalen 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 12 oktober 2022 Delen Geplaatst: 12 oktober 2022 Ja, met uiteten is het wel redelijk logisch dat er kosten aan verbonden zijn 🙂 En alles wordt duurder, dus restaurants ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 12 oktober 2022 Delen Geplaatst: 12 oktober 2022 In principe ga ik me natuurlijk aanmelden, maar moet even kijken hoe het loopt. Wel weer zin in🍜 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Ik haak helaas toch af voor deze meeting. Er rijden dat weekend geen treinen zeeland uit, waardoor ik op een toch al lange reis nog veel extra reistijd heb. En ik vind het wel erg weinig aanmeldingen om de moeite waard te zijn zo een eind te reizen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 13 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Er zijn zo weinig aanmeldingen dat het er sterk op lijkt dat het dit jaar niet doorgaat. Zijn er nog mensen die wel mee willen maar zich nog niet hebben opgegeven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Ik zat toch te twijfelen, maar 5 november kan ik niet. Die week erna zou wel kunnen. Weet niet of er nog andere zijn die een andere datum wel zouden kunnen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Ohh wat zomde! Ik kan alleen 12 november nog buiten 5 november. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 13 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Dan zijn er ook maar 7 mensen die kunnen, en @Evee kan niet. Ze zegt zelf wel dat we ook gerust zonder haar kunnen gaan. Er is niet zoveel animo dit jaar. Misschien omdat veel mensen toch in onzekerheid zitten over de energiekosten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Met hoeveel waren we de laatste keer? Ook met een stuk of 7 toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Laatste keer waren het er minstens 10 die hadden opgegeven. Met 2 of 3(?) afvallers op de dag zelf. Dat is altijd, dat er last minuten afmeldingen zijn. En toen is de man van Deeske nog meegegaan. Uiteindelijk waren we met 7 of 8 dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Echt? In mijn beleving waren we met minder, maar ik geloof je meteen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 13 oktober 2022 Delen Geplaatst: 13 oktober 2022 Klopt, toen was het een vrij klein groepje. Het kleinst wat ik heb meegemaakt met de wok. Is wel altijd superleuk en ik was ook graag meegegaan, maar heb die dag al een etentje met oud-collega's van Trekpleister. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 14 oktober 2022 Delen Geplaatst: 14 oktober 2022 Kiekeboe, ik ben er ook weer 😄 Ik heb al op ja geklikt. Het was voor ons, ik en Petradhd maar kan maar 1 x ja klikken, wel de bedoeling om te komen. Maar definitief weten wij het pas dit weekend, omdat ook mijn schoondochter besloot dan haar verjaardag te vieren. Maar ja, wok is ook wel heel erg leuk 🙂 Het zou ook wel erg jammer zijn als @Evee zelf niet naar de wok kan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 14 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2022 1 uur terug, Gnarfje zei: Kiekeboe, ik ben er ook weer 😄 Ik heb al op ja geklikt. Het was voor ons, ik en Petradhd maar kan maar 1 x ja klikken, wel de bedoeling om te komen. Maar definitief weten wij het pas dit weekend, omdat ook mijn schoondochter besloot dan haar verjaardag te vieren. Maar ja, wok is ook wel heel erg leuk 🙂 Het zou ook wel erg jammer zijn als @Evee zelf niet naar de wok kan. Ik dacht nog aan je, maar ik wist je forumnaam niet meer. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 14 oktober 2022 Delen Geplaatst: 14 oktober 2022 Op 13-10-2022 om 19:49, MichelleloveElmo zei: Ik zat toch te twijfelen, maar 5 november kan ik niet. Die week erna zou wel kunnen. Weet niet of er nog andere zijn die een andere datum wel zouden kunnen? Ja, eigenlijk alle data behalve de 5e 💁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 Ik kan helaas ook niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 16 uren geleden, Eefje zei: Ja, eigenlijk alle data behalve de 5e 💁 Dit inderdaad 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 Gaat het definitief niet door? Dan plan ik die avond iets anders namelijk. Kunnen we niet een wokmeeting voor begin volgend jaar plannen? Eind januari of in februari? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 2 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: Gaat het definitief niet door? Dan plan ik die avond iets anders namelijk. Kunnen we niet een wokmeeting voor begin volgend jaar plannen? Eind januari of in februari? We bespreken het even. Ik kom er z.s.m. op terug. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 Goedenavond lieve BBers. Helaas moeten Petradhd en ik het toch af laten weten 😭 Zoals ik al eerder zei was het de bedoeling dat mijn schoondochter haar verjaardag zou vieren die dag en nu blijkt dat ze al een restaurant had gereserveerd en alles geregeld had. Tja dan kan je toch geen verstek laten gaan. Wij vinden het super jammer, maar het is niet anders. Hopen dat we de volgende keer er weer gewoon bij kunnen zijn, want we willen toch wel weer een hoop van jullie zien. Al zijn we dan niet meer de vaste bezoekers van het forum, de herinnering aan BB heeft altijd nog een heel speciaal plekje 😘 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten