Nijn & de Mifster Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Een tijdje geleden heb ik een papieren zak gekocht, die bedoeld is voor katten om zich in te verstoppen. Met een houten bruggetje erin (zodat hij open blijft staan) en een berg hooi achterin de zak is het hier een groot succes 🤩😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Ik ben wel benieuwd wanneer ze een extra uitgang hebben gemaakt 😄 Leuk idee 👍 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Wat ontzettend leuk. En ..... weer iets voor een kat en waar een konijn waarschijnlijk meer lol van heeft. Haha dat kontje dat eruit steekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Goed idee. Zo blijf je elke dag leuke speledingetjes verzinnen. Konijnen schijnen vooral dol te zijn op die bruggetjes. De mijnen vinden het leuk om er op te staan om rond te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 6 uren geleden, Wim zei: De mijnen vinden het leuk om er op te staan om rond te kijken. En nog leuker door eraan te knagen en te slopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 Ik heb ooit zo'n grote papieren Ikea-tas laten slingeren. Lulu vond het h-e-l-e-m-a-a-l geweldig. Ze heeft er wat aan geknaagd, maar ze lag er vooral lekker languit op. Boodschappentassen waren ook niet veilig. Vuilniszakken ook niet trouwens. Die foto zal ik maar niet plaatsen 😄 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 28 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2022 @Suus1978Ook een mooie witte hangoor 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.