To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Bij hint 7 had ik de verkeerde foto gezet. Iemand zei dit al en nu zag ik het ook. Hier komt hint 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 8 minuten geleden, To van de Veluwe zei: En aan de racewagen? Marlboro heeft 8 letters maar verder? Ik zou niet te vergezocht denken. Ik dacht al militairen etc. bij Area 51, spoetnik is ook een stichting voor Oekraïne o.i.d (en Russisch ook nog), happy new year kan ook nog slaan op 2022, het jaar waarin de oorlog Rusland-Oekraïne begon. De Drie Musketiers is geloof ik ook nog iets met oorlog. Race = ook al strijd. Dus ik heb even gezocht in de zoekfunctie op Oekraïne, of er iemand was die vluchtelingen in huis heeft gehad o.i.d. Ik kon niks zinnigs vinden daarover. Zal dus wel weer wat te vergezocht zijn. Uit het topic van Secret Santa vorig jaar bleek ook wel weer dat het allemaal niet zo vergezocht was als het leek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 7 minuten geleden, Lollie zei: Ik zou niet te vergezocht denken. Ik dacht al militairen etc. bij Area 51, spoetnik is ook een stichting voor Oekraïne o.i.d (en Russisch ook nog), happy new year kan ook nog slaan op 2022, het jaar waarin de oorlog Rusland-Oekraïne begon. De Drie Musketiers is geloof ik ook nog iets met oorlog. Race = ook al strijd. Dus ik heb even gezocht in de zoekfunctie op Oekraïne, of er iemand was die vluchtelingen in huis heeft gehad o.i.d. Ik kon niks zinnigs vinden daarover. Zal dus wel weer wat te vergezocht zijn. Uit het topic van Secret Santa vorig jaar bleek ook wel weer dat het allemaal niet zo vergezocht was als het leek. Nou zelfs nu ik weet wie het is kom ik er niet uit. Ik snap er helemaal niks van. Ik ben benieuwd naar de uitleg van de Secret Santa in kwestie 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Ik denk ook dat er te ver gezocht gedacht wordt, maar de logica ontgaat mij ook compleet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Misschien is het wel gewoon mijn hint hè. En probeer ik op deze manier mijn hint wat te verduidelijken zonder direct door de mand te vallen 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 3 minuten geleden, Lollie zei: Misschien is het wel gewoon mijn hint hè. En probeer ik op deze manier mijn hint wat te verduidelijken zonder direct door de mand te vallen 😉 Nou als dat zo is dan doe je het niet goed🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Zojuist, Iris_1D zei: Nou als dat zo is dan doe je het niet goed🤣 Auw. 😪😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 (aangepast) 18 minuten geleden, Iris_1D zei: Dus ik heb even gezocht in de zoekfunctie op Oekraïne, of er Alles op steekwoorden heb ik al opgezocht en dan kom ik bij Secret Santa uit. Hahaha. Strijd is inderdaad wel een rode draad. Zal ik morgen de eerste extra hint openen? Rond speelt ook een rol. Rondtrekken, racen op een ronde ring, Ronde bol etc. 15 december 2022 aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 2 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Alles op steekwoorden heb ik al opgezocht en dan kom ik bij Secret Santa uit. Hahaha. Strijd is inderdaad wel een rode draad. Zal ik morgen de eerste extra hint openen? Jaa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 1 minuut geleden, Iris_1D zei: Zal ik morgen de eerste extra hint openen? Het is haast wel mijn eer te na. ;( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Ik heb die van Marjolein ontcijferd, zit 1 foutje overigens in 😉 er moet een puntje in het eerste tekentje van de 1 na onderste regel 😉 Ik had een hele cryptische omschrijving nog verwacht maar de naam van de santa staat er gewoon letterlijk in 😂 Ook al aan het ontcijferen @Marjoleink? En @Iris_1D hielp me met die van @MichelleloveElmo, dus dan weet ik ook wie die hele complexe hint van @To van de Veluwe heeft gemaakt. Ik snap hem alleen nog steeds niet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 1 minuut geleden, BaasjevanBrownie zei: Ik heb die van Marjolein ontcijferd, zit 1 foutje overigens in 😉 er moet een puntje in het eerste tekentje van de 1 na onderste regel 😉 Ik had een hele cryptische omschrijving nog verwacht maar de naam van de santa staat er gewoon letterlijk in 😂 Ook al aan het ontcijferen @Marjoleink? En @Iris_1D hielp me met die van @MichelleloveElmo, dus dan weet ik ook wie die hele complexe hint van @To van de Veluwe heeft gemaakt. Ik snap hem alleen nog steeds niet! Nog druk bezig met zoeken naar verbanden, dus komt goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Oke, hint 4 is inmiddels ontcijferd denk ik. De rest ben ik nog mee bezig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 (aangepast) Grapje, ik praatte natuurlijk weer mijn mond voorbij over wie mijn verdachte is.... 15 december 2022 aangepast door Iris_1D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Zo die @Iris_1D is me een partij scherp. Je had gewoon mee moeten doen! Misschien ook een goede voor @To van de Veluwe om met die te starten. Eigenlijk heb je hem dan al 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 2 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei: om met die te starten. Je bedoelt die brief met codes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Ik heb ook gevonden over die racewagen dat het een model (mp4-2)is van mclaren, gemaakt in 1984. Voor het seizoen waarin Niki Lauda wereldkampioen werd. Niki Lauda kwam uit oostenrijk. En verongelukte op de Nürburgring. Althans hij kreeg daar het ongeluk en overleed later in het ziekenhuis. Hij is in Wenen begraven. Wenen is ook wel een ander woord voor huilen. Dus ik denk dat onze Secret Santa met deze hint probeert duidelijk te maken dat hij of zij wel eens heeft gehuild. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 6 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Je bedoelt die brief met codes? Nee ik denk met hint 4. Die is eigenlijk best makkelijk. Even goed nadenken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Secret santa had voor de hint een tof idee dit jaar, dus ging ze aan de slag met karton, lijm, potlood en schaar. Ze was van plan een cryptex (?) te maken, maar helaas wilde dat niet slagen. Omdat het niet te makkelijk moest worden, is het dit gedicht in geheimschrift geworden. Santa hoopt dat jij en de nijntjes van de cadeautjes kunnen genieten, dus de verpakking dag (moet mag zijn denk ik) je nu deleten. Groeten van secret santa Lollie. @Lollie is dus mijn secret santa. Heel leuk gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 (aangepast) Lollie had ik ook ontcijferd dus zij is ook afgevallen. Haha, als je bij het einde van de brief begon, was je er gelijk al. Blijven over MarjoleinK en Suus1978. Maar doen Lienappelsien en Kolino ook niet mee? Ik ga nog eens naar hint 4 kijken. 15 december 2022 aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 7 uren geleden, Kolino zei: Wat was hint 7, want dat plaatje mist heb ik nu geplaatst in dit topic. Haha, ik was de weg kennelijk even kwijt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 45 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei: Misschien ook een goede voor @To van de Veluwe om met die te starten. Eigenlijk heb je hem dan al 😉 Tip was niet meer te zien. 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 37 minuten geleden, Iris_1D zei: hij of zij wel eens heeft gehuild. Doen we allemaal wel eens 😢 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Hint 4 idd, die heeft Iris denk goed. Maar die uitleg van wenen vind ik dan wel weer vergezocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 18 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Lollie had ik ook ontcijferd dus zij is ook afgevallen. Haha, als je bij het einde van de brief begon, was je er gelijk al. Blijven over MarjoleinK en Suus1978. Maar doen Lienappelsien en Kolino ook niet mee? Ik ga nog eens naar hint 4 kijken. Je moet ook nog even beter kijken wie er meedoen en al geweest zijn 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.