Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee
 Delen

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

Zou het helpen om niet bekend te maken bij de deelnemers wie er allemaal meedoet? Dan weet je alleen maar de naam van degene waar je zelf secret santa voor bent. Voor volgend jaar een idee misschien.....mocht dit succesnummer nog georganiseerd kunnen/willen worden natuurlijk. 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Iris_1D zei:

@To van de Veluwe

Ik heb echt alles uitgeprobeerd te vogelen. Ik heb een idee wie jouw secret santa is. Maar dat is omdat er nog maar 2 over zijn volgens mijn berekeningen. En logisch gezien kan het er dan nog maar één zijn. Maar ik snap geen reet van die hints🤣

Mee eens, het is meer uitsluiten dan dat ik ook maar een clue van die hints heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het niet erg vind verberg ik voor nu de lijstjes echt nog even met de mensen die wel of niet geraden zijn, morgen eind van de middag zet ik dat online 😄 

Op dit moment heeft helaas nog niet iedereen zijn pakket ontvangen, het is wel zo fijn dat we dat eerst even afwachten voor we gaan helpen. Iedereen wil ook eventjes kans om zelf uit te zoeken van wie het af komt, lijkt mij. Niet dat de laatste die het binnen krijgt niet eens meer hoeft te raden omdat uit het lijstje blijkt dat iedereen verder al wel bekend is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Lollie zei:

Ik heb ook heel kort een poging gedaan voor @To van de Veluwe. Ik kwam ook niet zover. Aan de meeste hints kon ik wel direct een getal koppelen:

Hint 1 - Area 51 - 51

Hint 2 - Lege envelop - 0

Hint 4 - Happy New Year - 2023

Hint 5 - De Drie Musketiers - 3

Hint 7 - Road 58 - 58

Niet dat ik daar veel wijzer van werd.

Jij moet niet mee gaan puzzelen, jij was nog een van de verdachten😉

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pakket is inmiddels ook binnen.

Verborgen in het stro (dus mijn woonkamer ligt er nu vol mee) een aantal leuke pakjes: een wilgenbal, een tasje waarvan ik aanneem dat het ook een kadootje is, ondanks dat het niet was ingepakt, een (zelfgemaakte?) sleutelhanger, een puzzel, een potje gedroogde pompoenstukjes), snoepjes voor de konijnen, douchegel, en een geknutseld konijn. Er lijkt hooi in te zitten, is het een speeltje voor de konijnen of gewoon voor de sier?

Mijn secret santa heeft ook flink wat tijd uitgetrokken voor de hint. Ik ben de hele dag weggeweest, dus ik ben er nog niet aan begonnen. Ik heb dus ook nog geen idee wie mijn secret santa is, maar wel alvast heel erg bedankt!

20221215_124256.jpg

20221215_124655.jpg

20221215_124941.jpg

20221215_124329.jpg

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Evee zei:

Iedereen wil ook eventjes kans om zelf uit te zoeken van wie het af komt, lijkt mij. Niet dat de laatste die het binnen krijgt niet eens meer hoeft te raden omdat uit het lijstje blijkt dat iedereen verder al wel bekend is. 

100% mee eens. Ik vind dit echt geweldig. Die Secret Santa heeft me een groot plezier gedaan.

aangepast door To van de Veluwe
typefout
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lollie zei:

k heb ook heel kort een poging gedaan voor @To van de Veluwe. Ik kwam ook niet zover. Aan de meeste hints kon ik wel direct een getal koppelen:

Hint 1 - Area 51 - 51

Hint 2 - Lege envelop - 0

Hint 4 - Happy New Year - 2023

Hint 5 - De Drie Musketiers - 3

Hint 7 - Road 58 - 58

En aan de spoetnik kunnen we het getal 4-10-1957 hangen want toen werd die gelanceerd. Mmmm dierendag.

Als je alles bij elkaar optelt, kom je dus hoger dan 1978 uit. 😉 

Die getallen passen ook niet in ons alfabet. De drie zou de C kunnen zijn maar dan houdt het op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, To van de Veluwe zei:

En aan de spoetnik kunnen we het getal 4-10-1957 hangen want toen werd die gelanceerd. Mmmm dierendag.

Als je alles bij elkaar optelt, kom je dus hoger dan 1978 uit. 😉 

Die getallen passen ook niet in ons alfabet. De drie zou de C kunnen zijn maar dan houdt het op.

Haha, ik dacht juist net anders: 2023, lege envelop kan aangeven dat de 0 eraf mag, dus 223. -58 -51 -3 =111. Als ik even verder zocht verwachtte ik ook nog wel getallen aan de andere hints te kunnen koppelen die ik ook zou kunnen aftrekken o.i.d. Maar dat lijkt me weer veel te vergezocht allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .