JokeC Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Zou het helpen om niet bekend te maken bij de deelnemers wie er allemaal meedoet? Dan weet je alleen maar de naam van degene waar je zelf secret santa voor bent. Voor volgend jaar een idee misschien.....mocht dit succesnummer nog georganiseerd kunnen/willen worden natuurlijk. 🤞 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 51 minuten geleden, Iris_1D zei: @To van de Veluwe Ik heb echt alles uitgeprobeerd te vogelen. Ik heb een idee wie jouw secret santa is. Maar dat is omdat er nog maar 2 over zijn volgens mijn berekeningen. En logisch gezien kan het er dan nog maar één zijn. Maar ik snap geen reet van die hints🤣 Mee eens, het is meer uitsluiten dan dat ik ook maar een clue van die hints heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Er doen 12 BunnyBunchers mee in totaal. Even snel geteld zijn er een stuk of 8 geraden. Er valt dus zeker nog wat te puzzelen 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2022 Als je het niet erg vind verberg ik voor nu de lijstjes echt nog even met de mensen die wel of niet geraden zijn, morgen eind van de middag zet ik dat online 😄 Op dit moment heeft helaas nog niet iedereen zijn pakket ontvangen, het is wel zo fijn dat we dat eerst even afwachten voor we gaan helpen. Iedereen wil ook eventjes kans om zelf uit te zoeken van wie het af komt, lijkt mij. Niet dat de laatste die het binnen krijgt niet eens meer hoeft te raden omdat uit het lijstje blijkt dat iedereen verder al wel bekend is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Ik kom er echt niet uit bij @To van de Veluwe met de hints. Wat was hint 7, want dat plaatje mist (er staat 2 keer hint 1 in de posts). Heb je de extra enveloppen al open gehad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Ik heb ook heel kort een poging gedaan voor @To van de Veluwe. Ik kwam ook niet zover. Aan de meeste hints kon ik wel direct een getal koppelen: Hint 1 - Area 51 - 51 Hint 2 - Lege envelop - 0 Hint 4 - Happy New Year - 2023 Hint 5 - De Drie Musketiers - 3 Hint 7 - Road 58 - 58 Niet dat ik daar veel wijzer van werd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 55 minuten geleden, Lollie zei: Ik heb ook heel kort een poging gedaan voor @To van de Veluwe. Ik kwam ook niet zover. Aan de meeste hints kon ik wel direct een getal koppelen: Hint 1 - Area 51 - 51 Hint 2 - Lege envelop - 0 Hint 4 - Happy New Year - 2023 Hint 5 - De Drie Musketiers - 3 Hint 7 - Road 58 - 58 Niet dat ik daar veel wijzer van werd. Jij moet niet mee gaan puzzelen, jij was nog een van de verdachten😉 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 1 uur terug, BaasjevanBrownie zei: Jij moet niet mee gaan puzzelen, jij was nog een van de verdachten😉 Nu weet ik zeker wie bij wie hoort denk ik🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 11 minuten geleden, Iris_1D zei: Nu weet ik zeker wie bij wie hoort denk ik🤣 Ja dan zijn er nog 2 opties over, maar bij allebei kan ik de hints niet plaatsen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Geweldig dit! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Leuk, hoor! Veel succes met puzzelen 🧩 🤔! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Mijn pakket is inmiddels ook binnen. Verborgen in het stro (dus mijn woonkamer ligt er nu vol mee) een aantal leuke pakjes: een wilgenbal, een tasje waarvan ik aanneem dat het ook een kadootje is, ondanks dat het niet was ingepakt, een (zelfgemaakte?) sleutelhanger, een puzzel, een potje gedroogde pompoenstukjes), snoepjes voor de konijnen, douchegel, en een geknutseld konijn. Er lijkt hooi in te zitten, is het een speeltje voor de konijnen of gewoon voor de sier? Mijn secret santa heeft ook flink wat tijd uitgetrokken voor de hint. Ik ben de hele dag weggeweest, dus ik ben er nog niet aan begonnen. Ik heb dus ook nog geen idee wie mijn secret santa is, maar wel alvast heel erg bedankt! 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Ooh wat leuk zeg, dat geheimschrift ken ik nog van mijn middelbare school tijd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 En we hebben 8 minuten geleden, Marjoleink zei: 1 moderator minder vanavond 😂 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Zojuist, BaasjevanBrownie zei: En we hebben 1 moderator minder vanavond 😂 @To van de Veluwe jij houdt wel van puzzelen toch? Als je de jouwe af hebt.... 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Of het is van To.... you never know Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 6 uren geleden, Iris_1D zei: Maar dat is omdat er nog maar 2 o Ik heb er nog vier - denk ik - waarvan ik weet dat ze meedoen. Vannacht heb ik er zelfs van gedroomd. Het waren steengoede tips die iemand aanleverde maar toen ik wakker werd, wist ik ze niet meer. Hahaha. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 (aangepast) 4 uren geleden, Evee zei: Iedereen wil ook eventjes kans om zelf uit te zoeken van wie het af komt, lijkt mij. Niet dat de laatste die het binnen krijgt niet eens meer hoeft te raden omdat uit het lijstje blijkt dat iedereen verder al wel bekend is. 100% mee eens. Ik vind dit echt geweldig. Die Secret Santa heeft me een groot plezier gedaan. 15 december 2022 aangepast door To van de Veluwe typefout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 4 uren geleden, Evee zei: verberg ik voor nu de lijstjes echt nog even met de mensen die wel of niet geraden zijn, Die heb ik al genoteerd 😉 Wacht nog maar even met het lijstje. Dit is veel te leuk en zo dom voel ik me niet meer want de rest heeft ook nog geen idee. Ik wel maar kan de link nog niet leggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 16 minuten geleden, Marjoleink zei: jij houdt wel van puzzelen toch? Als je de jouwe af hebt.... Jij staat ook nog op mijn verdachtenlijstje. Je blijkt dus ook mee te doen. Haha. Ik vind dit V-R-E-S-E-L-IJ-K leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Je zou denken het is iemand die verre reizen gemaakt heeft. Die van films houdt en racesport ook geweldig vindt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 3 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Jij staat ook nog op mijn verdachtenlijstje. Je blijkt dus ook mee te doen. Haha. Ik vind dit V-R-E-S-E-L-IJ-K leuk. Verdachtenlijstje nog wel. Ik voel me vereerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 3 uren geleden, Lollie zei: k heb ook heel kort een poging gedaan voor @To van de Veluwe. Ik kwam ook niet zover. Aan de meeste hints kon ik wel direct een getal koppelen: Hint 1 - Area 51 - 51 Hint 2 - Lege envelop - 0 Hint 4 - Happy New Year - 2023 Hint 5 - De Drie Musketiers - 3 Hint 7 - Road 58 - 58 En aan de spoetnik kunnen we het getal 4-10-1957 hangen want toen werd die gelanceerd. Mmmm dierendag. Als je alles bij elkaar optelt, kom je dus hoger dan 1978 uit. 😉 Die getallen passen ook niet in ons alfabet. De drie zou de C kunnen zijn maar dan houdt het op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 1 minuut geleden, To van de Veluwe zei: En aan de spoetnik kunnen we het getal 4-10-1957 hangen want toen werd die gelanceerd. Mmmm dierendag. Als je alles bij elkaar optelt, kom je dus hoger dan 1978 uit. 😉 Die getallen passen ook niet in ons alfabet. De drie zou de C kunnen zijn maar dan houdt het op. Haha, ik dacht juist net anders: 2023, lege envelop kan aangeven dat de 0 eraf mag, dus 223. -58 -51 -3 =111. Als ik even verder zocht verwachtte ik ook nog wel getallen aan de andere hints te kunnen koppelen die ik ook zou kunnen aftrekken o.i.d. Maar dat lijkt me weer veel te vergezocht allemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 7 minuten geleden, Lollie zei: verwachtte ik ook nog wel getallen aan de andere hints te kunnen koppelen En aan de racewagen? Marlboro heeft 8 letters maar verder? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.