Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee
 Delen

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, MichelleloveElmo zei:

Ik heb mijn pakket ook binnen! Echt superleuk pakket! Mooi ingepakt en leuke cadeautjes. 

Allereerst de doos met ingepakt met leuk kerstboompjes papier, om uit te komen met een super leuke konijntjes doos, die gevuld is met stro en de prachtig ingepakte cadeautjes, versiert met cadeautjes.

Dat tuinschepje is top! (Was super raar om uit te pakken. Doen ik het cadeautje pakte had ik echt nooit kunnen raden dat sie er inzat) maar mijn tuinschepje is kapot gegaan dit jaar. Leuke basis kaarten en karton om mee te knutselen, een blauwe kaars, koekuitstekers, pathethuis filmkaart, sneeuwvlokglitters om mee te knutselen 🥰 en een wit kaarsje die mij doet denken aan kerst vroeger. Had een houten draaimolen, die draaide door de hitte van de vlammetjes van kaarsjes zoals deze. 

De katten hebben lekker lopen klieren met de doos en strovulling. 

https://youtu.be/TvJQeNzfhPc

Ik heb geen idee wie mij Santa is. In elke geval iemand creatief, als ik kijk hoe leuk het was ingepakt. De hint is ik werk bij Post NL en ik heb twee hangoorkonijntjes. Dat laatste geldt natuurlijk voor heel veel mensen op BB. Ik weet dat @Okki bij post NL werkt maar die heeft al aangegeven niet mee te doen. Op de doos met konijntjes is 1 konijntje ingekleurd. Geen idee of dat een hint is. Ik heb nog in het topic van vorig jaar gespiekt. Had het idee dat ik de konijntjes op de doos herkende, maar daar kon ik het niet in terug vinden.

in elk geval super bedankt erg leuk!

474614955_Screenshot_20221214-1959033.thumb.png.e3e83bc8a0393c1152fa90259748b48e.png872034214_Screenshot_20221214-1958332.png.bcbf900dfa8c31d891510a178350a3d0.png

Nu nog verder raden 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, MichelleloveElmo zei:

Ik heb geen idee wie mij Santa is. In elke geval iemand creatief, als ik kijk hoe leuk het was ingepakt. De hint is ik werk bij Post NL en ik heb twee hangoorkonijntjes. Dat laatste geldt natuurlijk voor heel veel mensen op BB. Ik weet dat @Okki bij post NL werkt maar die heeft al aangegeven niet mee te doen.

Haha, word ik alweer getagd hier! 🤣🤣 Ik heb overigens twee sta-oorkonijntjes....🐰🐰😜

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag kwam mijn pakket al terwijl ik het nog helemaal niet had verwacht. 
Ik heb met de pakketbezorger afgesproken dat wanneer ik niet opendoe, hij het pakket onder de tuinbank mag neerzetten. 
Ik keek dus halverwege de dag niets vermoedend naar buiten, zie ik opeens een hele leuke geschilderde doos staan onder mijn tuinbank! 😃

Wat een verrassing! 😃 en wat een kunstwerk! 

Ik kon mijn mijn nieuwsgierigheid natuurlijk niet bedwingen en heb de doos meteen opengemaakt.

In de doos vond ik een schattig konijnenkaartje, drie hints en natuurlijk cadeautjes 😃

Superleuke cadeautjes! 

Ik vond alles leuk, maar 1 cadeautje sprong eruit: het sticker op nummer pakket! Ik ben bekend met schilderen op nummer maar dit had ik nog nooit gezien! Echt, ik had meteen zin om te beginnen. Maar op dat moment had ik er helaas geen tijd voor, 😔 maar dat moment komt vast en zeker. Ik zal het resultaat wel posten als het af is. 

Verder kreeg ik nog:

- een heerlijke tony chocolonely reep in mijn favoriete smaak 😋

- een kleurboek

- een geurkaars 

- een doosje meadow loops voor Bennie en Vlinder. 

En dan de hints:

- ik woon in Breda en heb 3 konijnenverblijven in mijn achtertuin waar minstens 2 konijnen wonen.

- de namen van mijn konijnen beginnen met de letter A. 
- ik kreeg mijn eerste konijn in november, haar naam begon met de letter H. 

Bij de eerste hint dacht ik eerst aan degene die ik vorig jaar een pakket had gestuurd met secret santa. 
Maar in combinatie met hint 2 klopte dat niet. 
Toen maar gezocht op het forum over de konijnenverblijven in de achtertuin. 
En ik kon deze hint dus letterlijk terugvinden en toen bleken ook de konijnennamen te beginnen met de letter A. 

@happy211jij bent zeker weten mijn secret santa! 😊

Super bedankt voor het leuke pakket! 😘 ik ben er blij mee! 

E07CBD0A-C4DE-41D1-8C0C-0559B39DE4C6.jpeg

B5839826-74AC-4E39-84E7-5B52E9D04C8B.jpeg

ED6B9F42-2F20-4CE7-BF95-6F04BC7C4EC8.jpeg

6EF63078-E33F-435A-9FCE-9E2182007742.jpeg

• Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, BaasjevanBrownie zei:

Maar het doet me wel aan vorig jaar denken

Ja klopt, dacht ik ook al aan. Dat was Jacintha/Gast die ook zo'n raadsel op te lossen kreeg. En dat was gedaan door Suus1978. Ik weet nog dat het mensen waren die zoiets als Suzanna in hun naam hadden en mensen die iets gemeenschappelijks hadden met 1978. Ik heb ook aan Suus zitten denken want ze doet mee maar de link met Suus en 1978 kan ik nog niet vinden. Die probeer ik nog te ontdekken.

Ik kan wel roepen: ben jij het Suus? Maar dat is dan raden en niet dat ik er een aanwijzing voor heb.

Vannacht nog zitten googelen in het forum op Amerika (Evee, Zuid Amerika) Californië, Ronaldo etc. maar er komt niets boven drijven in het forum.

Vreselijk leuk dit.

Een aantal kunnen het niet zijn want die zijn al ontmaskerd.

aangepast door Evee
lijstje namen even weggelaten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, To van de Veluwe zei:

Ja klopt, dacht ik ook al aan. Dat was Jacintha/Gast die ook zo'n raadsel op te lossen kreeg. En dat was gedaan door Suus1978. Ik weet nog dat het mensen waren die zoiets als Suzanna in hun naam hadden en mensen die iets gemeenschappelijks hadden met 1978. Ik heb ook aan Suus zitten denken want ze doet mee maar de link met Suus en 1978 kan ik nog niet vinden. Die probeer ik nog te ontdekken.

Ik kan wel roepen: ben jij het Suus? Maar dat is dan raden en niet dat ik er een aanwijzing voor heb.

Vannacht nog zitten googelen in het forum op Amerika (Evee, Zuid Amerika) Californië, Ronaldo etc. maar er komt niets boven drijven in het forum.

Vreselijk leuk dit.

Kimie

Deeskuh88

Nina en Hazel,

Baasje van Brownie

Michelleloveelmo

Deze kunnen het niet zijn want die zijn al ontmaskerd.

Nee precies zo dacht ik ook. Dan is het meer dat je het type hint herkent dan daadwerkelijk de hint ontmaskert hebt. Zat ook al naarstig mee te zoeken online met het idee van een jaartal weer. Het geboortejaar van Ronaldo (een voetballer èn heel bekend 😂 Ik lag weer in een deuk om je toelichting) en het jaar dat de walkman op de markt kwam/ uitgevonden werd bijv. Maar dat komt ook niet overeen. Met de beginletters kom je ook niet verder.

Ik zou sowieso de bonushints openen en als die in hetzelfde kaliber vallen kom je toch nog geen steek verder, dus ik zou het erop wagen. 

Of misschien is het een lolbroek die jou gewoon uren bezig wilt houden door random plaatjes uit te printen 😂

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, DaniëlleV zei:

Afgelopen maandag kwam mijn pakket al terwijl ik het nog helemaal niet had verwacht. 
Ik heb met de pakketbezorger afgesproken dat wanneer ik niet opendoe, hij het pakket onder de tuinbank mag neerzetten. 
Ik keek dus halverwege de dag niets vermoedend naar buiten, zie ik opeens een hele leuke geschilderde doos staan onder mijn tuinbank! 😃

Wat een verrassing! 😃 en wat een kunstwerk! 

Ik kon mijn mijn nieuwsgierigheid natuurlijk niet bedwingen en heb de doos meteen opengemaakt.

In de doos vond ik een schattig konijnenkaartje, drie hints en natuurlijk cadeautjes 😃

Superleuke cadeautjes! 

Ik vond alles leuk, maar 1 cadeautje sprong eruit: het sticker op nummer pakket! Ik ben bekend met schilderen op nummer maar dit had ik nog nooit gezien! Echt, ik had meteen zin om te beginnen. Maar op dat moment had ik er helaas geen tijd voor, 😔 maar dat moment komt vast en zeker. Ik zal het resultaat wel posten als het af is. 

Verder kreeg ik nog:

- een heerlijke tony chocolonely reep in mijn favoriete smaak 😋

- een kleurboek

- een geurkaars 

- een doosje meadow loops voor Bennie en Vlinder. 

En dan de hints:

- ik woon in Breda en heb 3 konijnenverblijven in mijn achtertuin waar minstens 2 konijnen wonen.

- de namen van mijn konijnen beginnen met de letter A. 
- ik kreeg mijn eerste konijn in november, haar naam begon met de letter H. 

Bij de eerste hint dacht ik eerst aan degene die ik vorig jaar een pakket had gestuurd met secret santa. 
Maar in combinatie met hint 2 klopte dat niet. 
Toen maar gezocht op het forum over de konijnenverblijven in de achtertuin. 
En ik kon deze hint dus letterlijk terugvinden en toen bleken ook de konijnennamen te beginnen met de letter A. 

@happy211jij bent zeker weten mijn secret santa! 😊

Super bedankt voor het leuke pakket! 😘 ik ben er blij mee! 

E07CBD0A-C4DE-41D1-8C0C-0559B39DE4C6.jpeg

B5839826-74AC-4E39-84E7-5B52E9D04C8B.jpeg

ED6B9F42-2F20-4CE7-BF95-6F04BC7C4EC8.jpeg

6EF63078-E33F-435A-9FCE-9E2182007742.jpeg

Wat leuk gedaan zelfs de doos versierd! En wat een mooi inpakpapier heeft iedereen toch. Echt een feestje al die cadeautjes! Mijn man moest wel lachen om dit gebeuren. Hij zei; “het kost geen drol en iedereen behandelt het alsof hij/zij zojuist een megaprijs in ontvangst heeft genomen”. Hij dacht ook dat ik door was geslagen met mijn cadeaus inpakken, maar nu hij de rest zag en wat er hier werd bezorgd, zei hij ook al: “oh ze zijn allemaal zo, ja dan snap ik je poespas” 😂

• Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

De schrijver van "De drie Musketiers' Alexander Dumas heeft ook een boek geschreven: 'De graaf van Monte-Cristo'. Die boeken staan hier op de plank. En Ronaldo heet Cristiano van zijn voornaam. Mmm. Toch brengt me dat niet verder en is ook vergezocht.

En als ik op Marlboro google vind ik:

Marlboro is genoemd naar Great Marlborough Street, een straat in Soho, Londen, waar de fabriek stond die de eerste sigaretten vervaardigde.

Kijk en hint 1 gaat over een weg en nog de route 58. Dus drie hints met een weg.

Ik dacht zelfs: het zal Jacintha niet zijn die weg is.

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, happy211 zei:

@DaniëlleV ik was inderdaad jouw secret santa, ben blij dat je er blij mee bent. 

Ik kwam dat stickeren op nummer toevallig tegen bij de Albert Heijn tussen de speelgoedjes voor schoencadeautjes. Er lagen er nog 2, dus heb meteen de andere voor mezelf meegenomen. Het is precies zo leuk als je verwacht dat het is.

Goede keus, ik ben er heel blij mee! 😃

en fijn dat je het zelf eerst getest hebt 😉

ik heb het wel even onder een dik boek gelegd omdat het opgerold zat en ik het graag wat plat wil hebben voordat ik begin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, To van de Veluwe zei:

De schrijver van "De drie Musketiers' Alexander Dumas heeft ook een boek geschreven: 'De graaf van Monte-Cristo'. Die boeken staan hier op de plank. En Ronaldo heet Cristiano van zijn voornaam. Mmm. Toch brengt me dat niet verder en is ook vergezocht.

En als ik op Marlboro google vind ik:

Marlboro is genoemd naar Great Marlborough Street, een straat in Soho, Londen, waar de fabriek stond die de eerste sigaretten vervaardigde.

Kijk en hint 1 gaat over een weg en nog de route 58. Dus drie hints met een weg.

Ik dacht zelfs: het zal Jacintha niet zijn die weg is.

Denk dat dit allemaal een beetje vergezocht is. Maar wat dan wel het verband is? 

Ik hoop dat de bonushints meer duidelijkheid verschaffen in hoe je de foto’s moet interpreteren ipv nog meer onbeduidende foto’s bevatten 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Nog steeds geen idee wie mijn Santa is. Kan als ik zoek op bezorger, post nl of zoort gelijke zoekterm, vooral mededelingen van @Evee vinden of klachten over bezorgers😂 Ik heb, omdat er op het verzendlabel bb logo staat, nog wel even aan evelien gedacht, maar die klopt niet met de hints, dus waarschijnlijk heeft de Secret Santa een label door evenlien laten maken... 

Ik vond de cadeautjes zo leuk in gepakt, dat ik het papier en de verziering heb hergebruikt. De cadeautjes voor mijn vriend liggen nu mooi versierd onder de boom. Ook nog eens mileu bewust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, MichelleloveElmo zei:

Nou, Nog steeds geen idee wie mijn Santa is. Kan als ik zoek op bezorger, post nl of zoort gelijke zoekterm, vooral mededelingen van @Evee vinden of klachten over bezorgers😂 Ik heb, omdat er op het verzendlabel bb logo staat, nog wel even aan evelien gedacht, maar die klopt niet met de hints, dus waarschijnlijk heeft de Secret Santa een label door evenlien laten maken... 

Ik vond de cadeautjes zo leuk in gepakt, dat ik het papier en de verziering heb hergebruikt. De cadeautjes voor mijn vriend liggen nu mooi versierd onder de boom. Ook nog eens mileu bewust.

Haha hier nog 1! Papier voorzichtig losgehaald en hergebruikt 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .