Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee
 Delen

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Evee zei:

Ik had overwogen om één van de mods die niet mee doet te vragen om het te doen, maar je moet ook allerlei pb's sturen enz. dus het is best wat werk. Dat wilde ik niet iemand anders ongevraagd aandoen. 

Had ik best willen doen hoor 😉 

Leuk de eerste verslagen!

Wat zit er in de papieren zakjes @happy211Hooi, kruiden? Sorry, ik ben echt niet nieuwsgierig 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Kolino zei:

Had ik best willen doen hoor 😉 

Leuk de eerste verslagen!

Wat zit er in de papieren zakjes @happy211Hooi, kruiden? Sorry, ik ben echt niet nieuwsgierig 😜

Het zijn (gok ik) zelfgemaakte verrassingszakjes voor de konijnen. Ik zag hooi zitten en rook erg lekker dus zullen ook wel kruiden in zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was eigenlijk van plan te wachten tot anderen hun pakjes ook hadden, maar zag hier al wat uitpakverslagen verschijnen dus ben ik (we) toch ook maar uit gaan pakken!

De doos:

Screenshot_20221212_203916.thumb.jpg.d1aa4dc87fab2d15ee77d9727d9b58bd.jpg

Toen ik het openmaakte zag ik hele leuke inpakpapiertjes, en hooi! Ik dacht dat opvulling was, maar dat bleek van niet.

Screenshot_20221212_204322.thumb.jpg.565edcc09db53df8799d1bbf23981de5.jpg

Het eerste wat ik zag was een papiertje met een leuk konijntje erop. Ik werd meteen al op het papiertje aangesproken met "jullie", dus mochten de schatten ook meehelpen uitpakken!

Screenshot_20221212_204602.thumb.jpg.49e8fb44c5bfb8fc685ec9eab92425e5.jpg

Dat lieten ze zich geen twee keer zeggen! Ze waren meteen enthousiast over het hooi, dat een heel leuk speeltje bleek (zelfgemaakt?)

Screenshot_20221212_210831.thumb.jpg.7dd13bca46066a347e18ce04ae1200cf.jpg

Toen de cadeautjes. Chocola:

Screenshot_20221212_210357.thumb.jpg.19629d6ed5773ce2be0c9e20f064e5dc.jpg

En nog meer chocola:

Screenshot_20221212_210624.thumb.jpg.3266f78011907f19633b0a092f9c0752.jpg

En nog meer chocola! Mijn favoriet!

Screenshot_20221212_205638.thumb.jpg.2dd8f4181eb2cc6b7028b61f914f02af.jpg

En hele leuke stempeltjes:

Screenshot_20221212_210057.thumb.jpg.21aa0e2d5571b2b96c0cba275edb816b.jpg

En een schattig klein wilgenballetje.

Screenshot_20221212_205546.thumb.jpg.e22e7745a362d09ec3d0dd1ff33d5bcc.jpg

KRUIDEN! Daar ben ik dus ECHT. HEEL. BLIJ. mee!

Screenshot_20221212_210750.thumb.jpg.06b6067a38e1c925cb039c3add68a5f4.jpg

Ook nog wat sloopspul voor de cavia's. Nu hebben ze vooral interesse in het speelding (ik dacht dat ze hangende dingen maar niks zouden vinden, maar ze bewijzen het tegendeel), maar zometeen wordt dit aangevallen!

Screenshot_20221212_212316.thumb.jpg.6f410e9b90fcf6eb94eda3578b9e56fa.jpg

De hint. Ik dacht even dat die vergeten was, daarna dat de netflix tip van "pui pui molcar" (ik heb alleen disney+) misschien de hint was, maar toen bedacht ik dat het schattige tekeningetje iemands profielfoto was!

Screenshot_20221212_210959.thumb.jpg.56fd12d817f941980b12574e2d0d8c78.jpg

Het kwam me heel bekend voor en ik dacht dat het die van @Okki was, maar toen ik dat even checkte bleek ik dat mis te hebben. Even verder zoeken dus nog.

Heel erg bedankt!!!

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Lollie zei:

Het kwam me heel bekend voor en ik dacht dat het die van @Okki was, maar toen ik dat even checkte bleek ik dat mis te hebben. Even verder zoeken dus nog.

Haha, ik vroeg me al af waarom iemand mij had genoemd in dit topic, want ik doe niet eens mee! 🤣🤣🤣 Succes met uitvinden wie jou op een dwaalspoor heeft gebracht! 

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister is het Secret Santa pakket binnengekomen 😀

image.thumb.jpeg.acf7efa5a09699d3266cb088c9a82514.jpeg

Er is aan iedereen gedacht:

image.thumb.jpeg.78cb32994a8428c240befe066b384338.jpeg

Ik kan voorlopig weer vooruit met haken, mijn oudste dochter is enorm blij met de gelpennen en de jongste is ontzettend gelukkig met haar eerste eigen konijn! Hij gaat gelijk overal mee naartoe en heet `konijn met het roze hok´ 😂

Natuurlijk zijn de konijnen niet vergeten. Wat een fijne tunnel met die extra gaten erin.  

Mijn Secret Santa heeft enorm uitgepakt met de hint! Het was een kruiswoordpuzzel waarbij de overgebleven letters de naam vormden van mijn Secret Santa. 

image.thumb.jpeg.8c77c7a3aa65547c34c99e56308f4762.jpeg

En mijn Secret Santa is Deeskuh88 😁 Heel erg bedankt voor het leuke pakket en de hersenkraker! 

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou om maar even in dichten te blijven

Even mijn tekst op rijm schrijven 😉

Mijn pakket is binnen,

dus het uitpakken kon beginnen!

Het maken voor een ander was al volop pret

en nu veel plezier gehad met het openen van mijn pakket

Zo leuk om hem open te maken

daar kan ik nou als een kind zo enthousiast van raken

en wat ben ik vreselijk verwend

dat moest haast wel een santa zijn die mij kent 😉

zulke leuke cadeautjes, zo attent en lief

en de hints en cadeaus waren ook nog mega creatief

wie zou nou met zoveel creativiteit zijn cadeaus schenken

ik moest direct aan het hobbyhoekje en @MichelleloveElmo denken

eerst al dat prachtige gedicht

toverde direct een glimlach op mijn gezicht

een woordzoeker erbij

ook met puzzelen maak je mij blij

vol met persoonlijke woorden

dingen die mij of de konijntjes hoorden

uit de oplossing kwam sesamstraat

Het kan toch niet anders dan dat dat over @MichelleloveElmo gaat!

De rebus en bonushint was “hier voel ik liefde voor”

die heb ik nog niet helemaal door 🤔

En wat een hoop leuke cadeautjes heb ik gekregen

in de doos kwam ik zowel wat voor mij, Linde als de konijntjes tegen!

Spullen om mee te handletteren voor mij

verrassingszakjes voor de konijnen en er zat een xylofoon voor Linde bij!

En een superleuk plantenbakje met hertjes en kerstbomen

die zou ik zo zelf gekocht hebben als ik hem was tegengekomen

Dus bij deze: dank u zeer!

En hopelijk vieren we volgend jaar Secret Santa weer

• Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb je snel geraden. Tw makkelijke hinds dus😅 @BaasjevanBrownie voor die 2e hint, kijk eens goed naar mijn naam😉

met die cm is een stempelhulp. Je kan je kaart aan de binnenkant in de hoek leggen, even vast tapen. Dan leg je de stempel waar je hem wil hebben, met de stempelkant op de kaart en drukt de deksel dicht zodat die aan de deur blijft plakken. Stempel in inkten en stempelen maar.  Als je stempel dan de 1e keer niet goed pakt, kan je een 2e keer precies op dezelfde plek stempelen en hoef je niet bang te zijn je kaart te verpesten. Zeker als je er al mooi op handletterd hebt.

Dat planten bakje zit als het goed is ook een lichtje in en als je het folie er uit haalt kan je het ook als bakje voor bv je kaarten gebruiken en op je bureau zetten of iets dergelijks. Fijn dat je het een leuk pakket vond. 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, MichelleloveElmo zei:

Die heb je snel geraden. Tw makkelijke hinds dus😅 @BaasjevanBrownie voor die 2e hint, kijk eens goed naar mijn naam😉

met die cm is een stempelhulp. Je kan je kaart aan de binnenkant in de hoek leggen, even vast tapen. Dan leg je de stempel waar je hem wil hebben, met de stempelkant op de kaart en drukt de deksel dicht zodat die aan de deur blijft plakken. Stempel in inkten en stempelen maar.  Als je stempel dan de 1e keer niet goed pakt, kan je een 2e keer precies op dezelfde plek stempelen en hoef je niet bang te zijn je kaart te verpesten. Zeker als je er al mooi op handletterd hebt.

Dat planten bakje zit als het goed is ook een lichtje in en als je het folie er uit haalt kan je het ook als bakje voor bv je kaarten gebruiken en op je bureau zetten of iets dergelijks. Fijn dat je het een leuk pakket vond. 

Hihi nou zonder hints had ik al een sterk vermoeden 😉

ooh leuk zeg, zoals je al wist wilde ik ook graag kaarten leren stempelen, ben tot nu toe vooral van het handletteren, dus dit is een handige tip/ hulpmiddel. Hele leuke stempels ook!

Klein foutje in je woordzoeker, er kwam eigenlijk Sesamrstraat uit 😉 

Ga even op zoek naar batterijen voor het bakje, maar heel leuk! 

Ps; ik zit nu in het geram op een xylofoon 🙈🤣

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Lollie zei:

@Linke, ben jij mijn Secret Santa 😉? Ik zag het plaatje ineens staan tussen "recente bezoekers van dit profiel" 😄. Bedankt voor dit leuke pakket!

Jaaaaa! 

Wat een leuk verslag hebben jullie, jij, Koko en Wol, samen gemaakt zeg! Ik word er helemaal blij van!

Super fijn dat het jullie bevalt.

Dat 'hang-speelgoed' heb ik inderdaad zelfgemaakt, leuk dat ze het zo interessant vinden!

Hopelijk kun je de stempels goed gebruiken voor creativiteit die weinig geduld vraagt : P

En de hint.. ik had stiekem gehoopt dat mijn naam tegen deze tijd niet meer te zien zijn op 'recente bezoekers'. Helaas haha!

Over 'Pui Pui Molcar': ik zie dat er ook wat fragmenten te vinden zijn op Youtube. Zelf vind ik het heel schattig.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag een super schattig brievenbus pakje gekregen van mijn Secret Santa. Daarin zaten twee cadeautjes, een gedicht en een puzzel.Resizer_16709572797013.thumb.jpeg.ab1c8ba1e2e27e6483c6bb9dc96e772e.jpeg

Het gedicht is echt super mooi gemaakt en geeft aan dat ik een deel van de hint naar mijn Secret Santa in de puzzel kan vinden.

De uitkomst van de puzzel is: Ot van de zee?

Dus dat deed mij denken aan @To van de Veluwe

Maar misschien moet ik het in de categorie zeeotters gaan zoeken of bij Ot&Sien of Otje... Ik ga nog even puzzelen.

Daarna heb ik de cadeautjes uitgepakt, erg leuk 🙂 beverbende ken ik nog niet dus die ga ik in het weekend zeker spelen! Een en chocolade letter is altijd goed 😊

Resizer_16709572669751.thumb.jpeg.c54bee268568ecfc74a3d84f6ba0d787.jpeg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Nina en Hazel zei:

Gister is het Secret Santa pakket binnengekomen 😀

image.thumb.jpeg.acf7efa5a09699d3266cb088c9a82514.jpeg

Er is aan iedereen gedacht:

image.thumb.jpeg.78cb32994a8428c240befe066b384338.jpeg

Ik kan voorlopig weer vooruit met haken, mijn oudste dochter is enorm blij met de gelpennen en de jongste is ontzettend gelukkig met haar eerste eigen konijn! Hij gaat gelijk overal mee naartoe en heet `konijn met het roze hok´ 😂

Natuurlijk zijn de konijnen niet vergeten. Wat een fijne tunnel met die extra gaten erin.  

Mijn Secret Santa heeft enorm uitgepakt met de hint! Het was een kruiswoordpuzzel waarbij de overgebleven letters de naam vormden van mijn Secret Santa. 

image.thumb.jpeg.8c77c7a3aa65547c34c99e56308f4762.jpeg

En mijn Secret Santa is Deeskuh88 😁 Heel erg bedankt voor het leuke pakket en de hersenkraker! 

Ik was het inderdaad. Blij dat het leuk was! Vond het nog best lastig en vond het ook wel zo leuk om iets voor de dochters te doen 🙂

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij mijn uitpakverslag! 

Het pakket wordt niet echt vriendelijk behandeld door de bezorger: het wordt helemaal in ons postvakje gepropt... Gelukkig heeft het overleefd! Een doos met zelfgetekende kerstboompjes erop!

image.thumb.jpeg.ce64e386cf9512f2ad341d7d291b073b.jpeg

En daarin zitten pakketjes met leuke schattige houten-konijntjes! Misschien ook zelfgemaakt? 

image.thumb.jpeg.f5eed558ba8239982c0ce671b05643f2.jpeg

Ik heb ze volgens de juiste volgorde uitgepakt: het 1st is een zelfgemaakt kaartje met instructies. Mooi getekend trouwens : D

image.thumb.jpeg.170315ca637f3efdc2e5c429ed7fefa9.jpeg

image.thumb.jpeg.09dd5c43cd6b2f09485222347e885809.jpeg

het 2e en 3e zijn lekkere pure chocolade met de smaken van blauwe bes en gember/sinaasappel (beide smaken vind ik heel lekker!) En idd, het spreekt voor zich haha. Ik kom vrijwel meteen erachter dat mijn secret santa @Kimie is! (Dankzij de zoek-functie van het forum)

image.thumb.jpeg.daa872641706ea850a7ee9325d9806ec.jpeg

Het 4e pakje bevat een paar konijnen huissokken en meer houten-konijntjes. De sokken zijn precies goed voor het weer nu! Super fijn!

En de hint vind ik wel lastig! Ik dacht eerst dat ik met de houten-konijntjes een soort van letters moet zien maken, maar zonder resultaat. Dus ik denk mss "zelfgemaakte kaart"=me, en "kinder huissokken"=Ki, dus Ki-me=Kimie? (Ik heb mijn best gedaan..

image.thumb.jpeg.a9fbdb28634da4462a3a75e58f4d5599.jpeg

Verder heb ik nog meer houten konijntjes gekregen en een zak kruiden voor Chili en Pepper!

image.thumb.jpeg.545c9a7e6bc2a937b333258a94955577.jpeg

Uiteraard moet het ook gekeurd worden door de nijnen : P 

image.thumb.jpeg.c19e71380abe5dce65891e78c2927b79.jpeg

image.thumb.jpeg.ec15b045838e28fbd911d1135f4a34ec.jpeg

Ha @Kimie Erg bedankt voor dit leuke pakket, ik ben er blij mee!

Ik ga denk ik een soort van versiering maken voor de konijnenren met al die houten-konijntjes  : D

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linke Fijn dat je het zo leuk vindt! Ik heb heel veel plezier gehad met het maken ervan. De konijntjes heb ik inderdaad zelf op mijn werk onder de lasersnijder gemaakt. 

Hint 4: Je hebt 5 konijntjes gevonden, twee dezelfde ( 2x de letter i in mijn naam) en 3 verschillende (Kme). Maar jouw oplossing vind ik ook heel creatief! 
De kaart is een replica van een schilderij dat ik gemaakt heb, maar ik kwam erachter dat ik die nog niet in hobbyhoekje had gezet dus dat doe ik nu nog even 😉

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .