Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee
 Delen

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

Mijn pakketje is al aangekomen! Ik ben super nieuwsgierig en moet me echt inhouden hem niet al open te maken. Maar ik ben braaf en wacht tot dinsdag, als de anderen hun pakjes ook hebben. Zelf ben ik nog niet eens klaar, ik kan ook geen doos vinden ☹️. Ik las op de site van PostNL dat pakketjes die op zaterdag, zondag of maandag verzonden worden allemaal waarschijnlijk op dinsdag bezorgd worden. Neemt in elk geval al wat druk weg mocht ik het echt niet redden om het zaterdag op de post te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch wel proberen om het morgen rond te krijgen. Anders ff naar de action/hema/ikea/bouwmarkt ofzo voor een kartonnendoos? Een verhuisdoos zou volgens mij net kunnen qua afmetingen, maar dat zou je even na moeten kijken. Bij de supermarkt zul je al wel geweest zijn, neem ik aan. Daar hebben ze vaak een bak met dozen die je zo kunt pakken.

Volgens mij worden pakketten van zaterdag wel eerder bezorgt dan die van zondag en maandag. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het postpunt en hoe laat je bent met de afgifte. Als het goed is wordt een pakket van zaterdag op maandag bezorgt.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Kolino zei:

Ik zou toch wel proberen om het morgen rond te krijgen. Anders ff naar de action/hema/ikea/bouwmarkt ofzo voor een kartonnendoos? Een verhuisdoos zou volgens mij net kunnen qua afmetingen, maar dat zou je even na moeten kijken. Bij de supermarkt zul je al wel geweest zijn, neem ik aan. Daar hebben ze vaak een bak met dozen die je zo kunt pakken.

Volgens mij worden pakketten van zaterdag wel eerder bezorgt dan die van zondag en maandag. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het postpunt en hoe laat je bent met de afgifte. Als het goed is wordt een pakket van zaterdag op maandag bezorgt.

Nee hoor, op zaterdag wordt namelijk niet overal opgehaald. Hier in de buurt niet, dus die worden op maandag pas verzameld door PostNL. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf vandaag kan er uitgepakt worden hoor, vergeet de uitpakverslagen niet en raad wie jouw secret santa is!

Eind deze week plaats ik een lijst met de forumnamen van de deelnemers dus mocht iemand er nog niet uit zijn dan kan dat helpen 😄

Ik heb vernomen dat er mensen zijn die het pakje al hebben maar niet willen posten om zo niet te verraden dat ze zelf mee doen... Dat snap ik wel, maar is ook niet zo leuk want zo komt dit topic niet echt op gang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal maar even verraden dat ik net zoals alle eerdere edities gewoon weer meedoe 😉 

Ik post mijn uitpakverslag aanstaande woensdag pas (als PostNL netjes meewerkt met de bezorging, heet dat). Volgens de app komt het pakketje vanavond, maar ik vertrek vanmiddag op minicruise naar Newcastle. Mijn neefje woont dan even hier, dus die kan mijn pakketje heel lief aannemen, maar uitpakken kan ik pas woensdag zodra ik terug ben. Alvast sorry voor mijn Secret Santa! Het is geen niet willen, maar echt niet kunnen 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei:

Ik lees overal over een PostNL app, zie je daar dan ook wanneer je zelf post krijgt? 

Ik heb hem nog niet, dus kan nog niets delen 😉 Verwacht bij wel meer mensen vanwege de bezorgdrukte

Ja, dan zie je een foto van brieven die je krijgt (kan soms heel spannend zijn hoor, je ziet alleen de envelop en begint je dan echt af te vragen wat er in zit 🤣)  en wanneer je pakketjes komen.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Moet je wel een account voor hebben, maar dat is ideaal. Vrijwel alles wat je dan kunt gaan ontvangen, een enkele uitzondering daargelaten, verschijnt in de app. Ook handig om het bezorgen van een pakketje te kunnen wijzigen. En je kunt er zelf verzendlabels maken, die ook gekoppeld worden aan je account, dus die bezorging kun je ook volgen. Superhandig!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Marjoleink zei:

En verzenden van een pakketje is 50 cent goedkoper dan als je betaalt bij een postkantoor. Je kunt ook een postzegelcode kopen, die schrijf je op je envelop, dan hoef je geen postzegels op voorraad te hebben. Over de postbezorging ben ik niet zo te spreken, maar die app hebben ze goed gedaan.

Daar ben ik bekend mee, maak ook altijd online verzendlabels en postzegelcodes aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik beginnen dan 😄 

Ik had een niet-zo-secret-santa dit jaar! Andere jaren deed ik alleen mee als dingen misliepen, en meestal moest ik dan alleen wat sturen en kreeg ik niets, dus dit keer heb ik er voor gekozen om ook lekker zelf iets te ontvangen! 😂

Ik kreeg een doos met leuke konijntjes er op, en toen ik deze open maakte bleek het een grabbelton met stro te zijn!

secretsanta (2).jpg

Zoeken naar alle cadeautjes dus! 

Dit is het resultaat:

secretsanta (3).jpg

En dit is de uitgepakte versie!

secretsanta (4).jpg

Een mok, drie soorten thee, een kaartje, chocolade, een boek over het bakken van hondenkoekjes 😄 lavendel badspul (crushed bathbombs? haha, slimme keuze, gezien hoe de post soms met de pakjes om gaat!) en zakjes om de thee in te doen. 

secretsanta (1).jpg

In de kaart stond dat ze mij fijne feestdagen wensen, en groeten van mijn secret santa. Ook stond er "groeten van de puber aan Namu". Dat in combinatie met het afzendadres van mijn pakketje 😅  en misschien enige voorkennis over wie mijn "lootje" heeft....

@Marjoleink, ben jij mijn secret santa? 🎅

• Vind ik leuk 10
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei:

Haha ja wie zou het nou zijn als je zelf de verdeling hebt gemaakt 😂🙈

Had je dat dan ook je man niet kunnen laten doen @Evee

Je bent wel lekker verwend gelukkig, mag ook weleens. Mooi cadeaupapier ook. En leuk zo die thee in weckpotjes.

Ik had overwogen om één van de mods die niet mee doet te vragen om het te doen, maar je moet ook allerlei pb's sturen enz. dus het is best wat werk. Dat wilde ik niet iemand anders ongevraagd aandoen. 

51 minuten geleden, Marjoleink zei:

Uiteraard. En dat de puber in kwestie vorige week nog langs is geweest, hielp vast ook wel mee met raden van wie het kwam.

Ja dat hielp inderdaad wel mee 😄 Heel erg bedankt, ik ben er blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, happy211 zei:

Mijn pakket is ook binnen 😀

Een mooie doos vol met pakketjes.

Veel lekkers en leuks voor de konijnen, en voor mij een leuk tijdschrift, over konijnen 😊🐰

De hint was: een van de cadeautjes heeft dezelfde naam als onze ram. Dus ik denk dat Hulst van @Nina en Hazel hier bedoeld wordt.

Screenshot_20221212-165037_Gallery.jpg

Screenshot_20221212-165025_Gallery.jpg

Ja, dat klopt! Wat heb je dat snel geraden. Ik dacht oprecht dat het een moeilijke hint zou zijn 😂

Ik heb het pakketje ook binnen! Hoop de foto´s morgen te kunnen plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Deeskuh88 zei:

. Vrijwel alles wat je dan kunt gaan ontvangen, een enkele uitzondering daargelaten, verschijnt in de app.

Maar ook veel frustratie. Dan staat er dat je dat en dat in je bus krijgt en komt het bijv. een paar dagen later.

Wat ook zo irritant is dan zie je in de app: uw pakketje is afgeleverd 16.37. Dan ga je gauw kijken in de bus en nee hoor. Dan komt het bijv. pas 's avonds laat. Ik heb me laten vertellen dat dat bezorgers zijn die niet kunnen scannen en doen ze het alvast bij het inladen. Heel verwarrend. Rond 5 december leverde me dat stress op. Komt alles nog op tijd? Gelukkig goed gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .