Kolino Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Het is toch juist leuk als je niet precies weet wie er allemaal mee doen 🙂 Ik wil iedereen alvast veel succes wensen met het verzinnen van de hints! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 33 minuten geleden, Kolino zei: Ik wil iedereen alvast veel succes wensen met het verzinnen van de hints! Ik ben ook benieuwd wat jullie allemaal verzinnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Veel plezier met het maken en lees vanzelf mee als de eerste pakketjes binnenkomen 😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2022 Ik zal vandaag de pbs sturen 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2022 Als het goed is, heeft iedereen die aangemeld had zojuist een berichtje ontvangen. Zo niet, laat het dan even weten! Dan gaat er wat mis! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2022 Het duurt nog even, maar als het zo ver is dat mensen verzendlabels gaan aanmaken. Meestal moet je dan een afzend adres invullen. Dat verklapt natuurlijk een beetje wie de secret santa is. Weet dat je het adres van Bunnybunch er in mag vullen als je dat niet wil. Wel voldoende frankeren graag, dat ik niet jullie boetes krijg 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 8 november 2022 Delen Geplaatst: 8 november 2022 1 uur geleden, Evee zei: Het duurt nog even, maar als het zo ver is dat mensen verzendlabels gaan aanmaken. Meestal moet je dan een afzend adres invullen. Dat verklapt natuurlijk een beetje wie de secret santa is. Weet dat je het adres van Bunnybunch er in mag vullen als je dat niet wil Oh goeie tip! 1 uur geleden, Evee zei: Wel voldoende frankeren graag, dat ik niet jullie boetes krijg 😄 Haha, ja dat is het risico dan he 😉 Ik had het vorig jaar als ontvanger met kerstkaarten juist, dan stond er geen afzender op en moest ik voor een aantal kaarten bijbetalen. Gewoon nog 3/ 4 euro per brief he? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2022 Hoe staat het met het samenstellen van de pakketten? Is iedereen al een eindje? 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2022 Ik denk dat ik via de webshop ook wel verzendlabels kan aanmaken, mocht iemand dat willen. Ik zal zo even kijken wat de kosten en maximale afmetingen /kg dan precies zijn waar binnen het moet vallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 30 november 2022 Delen Geplaatst: 30 november 2022 Ik heb al twee dingen, en een idee voor een derde. Ik vind de hint altijd nog het moeilijkste. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 30 november 2022 Delen Geplaatst: 30 november 2022 Ik heb het al helemaal uitgedacht en gekocht, nu alleen nog de creatieve uitwerking en versturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2022 Ik zal de komende week iedereen nog een pbtje sturen, maar even een herinnering, voor of uiterlijk op 10 december verzend je het pakket. Dus als je nog iets moet kopen, je hints nog moet verzinnen, wat dan ook , dan heb je daar dit weekend en volgende week nog de tijd voor, maar uiterlijk volgende week zaterdag 10 december is het de bedoeling dat het verzonden wordt 🎁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2022 Als het goed is heeft iedereen die mee doet nog een pbtje gehad over het verzenden van de secret santa pakketjes 😄 Ik ben echt heel benieuwd naar alle uitpak verslagen straks!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Minipaardenfan Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 Als er geen kosten aan verbonden zijn geweest had ik mee gedaan . Helaas word het met echt geld gedaan. Ik vind 12 50 niet goedkoop . Als de verzend kosten zijn zodat het eerst naar mij moet en dan pas naar de gene dan kom je al gouw boven de 20 euro uit . Ik kreeg een mail dat ik tot 31 oktober de tijd had om me aan te melden . Echter heb ik me in dit topcis al aangeven niet mee te doen . Omdat het hier om.echt geld gaat. Ik heb het niet breed en moet rond komen van 20 euro per week . ( woon op een woongroep ) . Voor d3 rest hen ik ook vaste lasten en 2 echte pony s die ik ook elke maand moet betalen ik vind dat het gratis moet . En dan niet met echte spullen maar virtueel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 Hoe bedoel je als de verzendkosten zijn dat het eerst naar jou moet? Heb je geen winkels in de buurt? Ik vind het jammer voor je dat je niet mee kunt doen, ik heb de indruk dat je wel graag gewild had. Maar ik begrijp eerlijk gezegd echt niet hoe je virtueel secret santa kunt doen. In plaats van achteraf te vertellen hoe jij vindt dat het had gemoeten, kun je volgend jaar misschien op het moment dat we ermee gaan beginnen een voorstel doen. Misschien kunnen we er dan iets mee doen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 Het is juist leuk om een pakket te ontvangen! Open maken, uitpakken, creatieve gedichten en hints, foto's maken voor het verslag, dat kan virtueel (bijna) niet. Ik vind 12,50 ook een zeer bescheiden bedrag, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Je hebt nu een jaar de tijd om te sparen. Hopelijk kun je dan volgend jaar wel mee doen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 Mijn pakket ligt klaar, was wel even een welkome afleiding nu 🙂 Zo leuk om eindelijk mee te doen! Heb er mijn best op gedaan, hopelijk straks een blije ontvanger 😊 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 Ik heb net het laatste kadootje gekocht, die moet ik nog inpakken en ik moet de hint nog op papier zetten. Ik vond het ook leuk om te doen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 Nog maar 3 dagen maar, spannend wat iedereen er van gaat maken! Voor wie niet meedoet, je kunt best een beetje mee puzzelen als de uitpakverslagen online komen te staan 🙂 Veel plezier met de laatste lootjes van de voorpret! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 10 uren geleden, Marjoleink zei: Hoe bedoel je als de verzendkosten zijn dat het eerst naar jou moet? Heb je geen winkels in de buurt? Ik denk dat ze meent dat het pakketje eerst naar BB gestuurd moet worden en dan naar de geadresseerde. Dat komt omdat de mensen die een pakketje willen versturen het adres van BB kunnen vermelden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 Zo had ik het nog niet eens gelezen. In principe betaal je 1x verzendkosten voor het pakket die je naar degene stuurt wie je geloot hebt gekregen. 12,50 voor alle cadeautjes plus verzendkosten (vanaf 6,75), kom je wel rond de 20 euro totaal uit. Als je het kunt missen niet heel veel, maar als je van 20 euro in de week moet leven wordt het inderdaad wel lastig om mee te doen. Maar virtueel cadeautjes doen, nee dat vind ik echt te ver gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 40 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Ik denk dat ze meent dat het pakketje eerst naar BB gestuurd moet worden en dan naar de geadresseerde. Dat komt omdat de mensen die een pakketje willen versturen het adres van BB kunnen vermelden. Als afzender, zodat de ontvanger niet aan de hand van de afzender kan zien wie de secret santa is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 Ik ben heel erg benieuwd naar alle uitpak verslagen en de hints! Mis het wel een beetje om niet mee te doen dit jaar ☺️ Volgend jaar hopelijk weer een kans. Voor nu geniet ik mee met jullie voorpret. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 4 uren geleden, Kolino zei: Zo had ik het nog niet eens gelezen. In principe betaal je 1x verzendkosten voor het pakket die je naar degene stuurt wie je geloot hebt gekregen. 12,50 voor alle cadeautjes plus verzendkosten (vanaf 6,75), kom je wel rond de 20 euro totaal uit. Als je het kunt missen niet heel veel, maar als je van 20 euro in de week moet leven wordt het inderdaad wel lastig om mee te doen. Maar virtueel cadeautjes doen, nee dat vind ik echt te ver gaan. Hahaha ik zag echt voor me dat we dan allemaal een privé berichtje kregen met een foto van dingen die we graag willen hebben 😂. @Minipaardenfan had vast een ander idee, puzzeltjes doorsturen o.i.d? Maar ik vind echte cadeautjes idd veel leuker. Als ik zelf iets koop in de winkel heb ik ook echte spullen voor echt geld. Ik kan een bedrag als dit persoonlijk niet heel makkelijk missen, maar ik had er rekening mee gehouden dat ik mee wilde doen. Of ik volgend jaar ook meedoe weet ik nog niet, maar voor nu heb ik er superveel zin in! Ik ben niet iemand die makkelijk iets "onnodigs" koopt en voor de cavia's maak ik dingen ook meestal zelf, daarom vind ik dit juist extra leuk. Ik vind het ook heel leuk om zoiets samen te stellen. Voor mijn gevoel heb ik nog heel veel tijd en was eerder ook meer bezig met sinterklaas etc. dus ik mag nu wel een beetje gaan opschieten. Ik heb al wat gebrainstormd over de hints en wat cadeautjes gehaald, dus dat scheelt weer. Wat ik wel met @Minipaardenfan eens ben is dat er naast zulke dingen ook dingen die niets extra's kosten georganiseerd zouden kunnen worden. Of online meetings o.i.d. Maar ik geloof het meteen als de moderators druk genoeg zijn 😅. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2022 In corona tijd hebben we een online spelletjesavond gehad hier op bunnybunch en vanuit de konijnenopvang van dollie is er een hupquiz geweest. Ik weet niet of er veel behoefte is aan online meetings? Dat kan op zich best opgezet worden zonder heel veel moeite, een spelletjes of filmavond online. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.