Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee
 Delen

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

Het duurt nog even, maar als het zo ver is dat mensen verzendlabels gaan aanmaken. Meestal moet je dan een afzend adres invullen. Dat verklapt natuurlijk een beetje wie de secret santa is. Weet dat je het adres van Bunnybunch er in mag vullen als je dat niet wil. Wel voldoende frankeren graag, dat ik niet jullie boetes krijg 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Evee zei:

Het duurt nog even, maar als het zo ver is dat mensen verzendlabels gaan aanmaken. Meestal moet je dan een afzend adres invullen. Dat verklapt natuurlijk een beetje wie de secret santa is. Weet dat je het adres van Bunnybunch er in mag vullen als je dat niet wil

Oh goeie tip!

1 uur geleden, Evee zei:

Wel voldoende frankeren graag, dat ik niet jullie boetes krijg 😄 

Haha, ja dat is het risico dan he 😉

Ik had het vorig jaar als ontvanger met kerstkaarten juist, dan stond er geen afzender op en moest ik voor een aantal kaarten bijbetalen. Gewoon nog 3/ 4 euro per brief he? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Ik zal de komende week iedereen nog een pbtje sturen, maar even een herinnering, voor of uiterlijk op 10 december verzend je het pakket.   Dus als je nog iets moet kopen, je hints nog moet verzinnen, wat dan ook , dan heb je daar dit weekend en volgende week nog de tijd voor, maar uiterlijk volgende week zaterdag 10 december is het de bedoeling dat het verzonden wordt 🎁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er geen kosten aan verbonden zijn geweest had ik mee gedaan . Helaas word het met echt geld gedaan.  Ik vind 12 50 niet goedkoop . Als de verzend kosten zijn zodat het eerst naar mij moet en dan pas naar de gene dan kom je al gouw boven de 20 euro uit . Ik kreeg een mail dat ik tot 31 oktober de tijd had om me aan te melden . Echter heb ik me in dit topcis al aangeven niet mee te doen . Omdat het hier om.echt geld gaat. 

Ik heb het niet breed en moet rond komen van 20 euro per week . ( woon op een woongroep ) . Voor d3 rest hen ik ook vaste lasten en 2 echte pony s die ik ook elke maand moet betalen ik vind dat het gratis moet . En dan niet met echte spullen maar virtueel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je als de verzendkosten zijn dat het eerst naar jou moet? Heb je geen winkels in de buurt?

Ik vind het jammer voor je dat je niet mee kunt doen, ik heb de indruk dat je wel graag gewild had. Maar ik begrijp eerlijk gezegd echt niet hoe je virtueel secret santa kunt doen.

In plaats van achteraf te vertellen hoe jij vindt dat het had gemoeten, kun je volgend jaar misschien op het moment dat we ermee gaan beginnen een voorstel doen. Misschien kunnen we er dan iets mee doen.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is juist leuk om een pakket te ontvangen! Open maken, uitpakken, creatieve gedichten en hints, foto's maken voor het verslag, dat kan virtueel (bijna) niet. Ik vind 12,50 ook een zeer bescheiden bedrag, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Je hebt nu een jaar de tijd om te sparen. Hopelijk kun je dan volgend jaar wel mee doen!

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Marjoleink zei:

Hoe bedoel je als de verzendkosten zijn dat het eerst naar jou moet? Heb je geen winkels in de buurt?

Ik denk dat ze meent dat het pakketje eerst naar BB gestuurd moet worden en dan naar de geadresseerde.

Dat komt omdat de mensen die een pakketje willen versturen het adres van BB kunnen vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo had ik het nog niet eens gelezen. In principe betaal je 1x verzendkosten voor het pakket die je naar degene stuurt wie je geloot hebt gekregen. 12,50 voor alle cadeautjes plus verzendkosten (vanaf 6,75), kom je wel rond de 20 euro totaal uit. Als je het kunt missen niet heel veel, maar als je van 20 euro in de week moet leven wordt het inderdaad wel lastig om mee te doen. Maar virtueel cadeautjes doen, nee dat vind ik echt te ver gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ik denk dat ze meent dat het pakketje eerst naar BB gestuurd moet worden en dan naar de geadresseerde.

Dat komt omdat de mensen die een pakketje willen versturen het adres van BB kunnen vermelden.

Als afzender, zodat de ontvanger niet aan de hand van de afzender kan zien wie de secret santa is.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Kolino zei:

Zo had ik het nog niet eens gelezen. In principe betaal je 1x verzendkosten voor het pakket die je naar degene stuurt wie je geloot hebt gekregen. 12,50 voor alle cadeautjes plus verzendkosten (vanaf 6,75), kom je wel rond de 20 euro totaal uit. Als je het kunt missen niet heel veel, maar als je van 20 euro in de week moet leven wordt het inderdaad wel lastig om mee te doen. Maar virtueel cadeautjes doen, nee dat vind ik echt te ver gaan.

Hahaha ik zag echt voor me dat we dan allemaal een privé berichtje kregen met een foto van dingen die we graag willen hebben 😂. @Minipaardenfan had vast een ander idee, puzzeltjes doorsturen o.i.d? Maar ik vind echte cadeautjes idd veel leuker. Als ik zelf iets koop in de winkel heb ik ook echte spullen voor echt geld. Ik kan een bedrag als dit persoonlijk niet heel makkelijk missen, maar ik had er rekening mee gehouden dat ik mee wilde doen. Of ik volgend jaar ook meedoe weet ik nog niet, maar voor nu heb ik er superveel zin in! Ik ben niet iemand die makkelijk iets "onnodigs" koopt en voor de cavia's maak ik dingen ook meestal zelf, daarom vind ik dit juist extra leuk. Ik vind het ook heel leuk om zoiets samen te stellen. Voor mijn gevoel heb ik nog heel veel tijd en was eerder ook meer bezig met sinterklaas etc. dus ik mag nu wel een beetje gaan opschieten. Ik heb al wat gebrainstormd over de hints en wat cadeautjes gehaald, dus dat scheelt weer. Wat ik wel met @Minipaardenfan eens ben is dat er naast zulke dingen ook dingen die niets extra's kosten georganiseerd zouden kunnen worden. Of online meetings o.i.d. Maar ik geloof het meteen als de moderators druk genoeg zijn 😅.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In corona tijd hebben we een online spelletjesavond gehad hier op bunnybunch en vanuit de konijnenopvang van dollie is er een hupquiz geweest. Ik weet niet of er veel behoefte is aan online meetings? Dat kan op zich best opgezet worden zonder heel veel moeite, een spelletjes of filmavond online. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .