Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

Op 6-10-2022 om 07:32, Evee zei:

Je kan eventuele aanvullingen en extra informatie, die de gever helpen een leuk pakketje samen te stellen, ook in dit topic plaatsen.

3 uren geleden, Evee zei:

Over het algemeen kun je de inactieve leden wel uitsluiten en doen eigenlijk vooral mensen mee die ook echt op dit moment actief posten. Sommige bewust niet in dit topic inderdaad zodat ze niet snel "verdachte" zijn voor secret santa 😂

O zo, dus eigenlijk moet je hier niet delen dat je meedoet. Had ik natuurlijk uit enthousiasme wel gedaan 🙈

Maar door bovenstaande stukje over aanvullingen in dit topic dacht ik dat iedereen hier wel actief aanwezig zou zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, BaasjevanBrownie zei:

O zo, dus eigenlijk moet je hier niet delen dat je meedoet. Had ik natuurlijk uit enthousiasme wel gedaan 🙈

Maar door bovenstaande stukje over aanvullingen in dit topic dacht ik dat iedereen hier wel actief aanwezig zou zijn. 

De meesten wel hoor 😄 En uiteindelijk moet je toch ook gewoon je uitpakverslag plaatsen, dus ben je wel verplicht iets te melden hier 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar waren de hints die ik had voor mij zó moeilijk dat ik echt géén idee had. Driekwart van de deelnemers hier wist het en ik snapte er niks van. M’n moeder ook niet. Tot er gezegd was wie het was, ja, toen zag ik het ook. 

Ik heb ook een keer een te moeilijke hint gemaakt. Terwijl ik ‘m heel simpel vond. 😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, JacB zei:

Vorig jaar waren de hints die ik had voor mij zó moeilijk dat ik echt géén idee had. Driekwart van de deelnemers hier wist het en ik snapte er niks van. M’n moeder ook niet. Tot er gezegd was wie het was, ja, toen zag ik het ook. 

Ik heb ook een keer een te moeilijke hint gemaakt. Terwijl ik ‘m heel simpel vond. 😳

Ja dat lijkt me ook lastig. Je wilt wel dat je ontvanger het kan raden, maar hij moet natuurlijk ook niet veel te simpel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Suus1978 zei:

Ik dacht precies hetzelfde! Het is zo'n leuke traditie, het zou jammer zijn als er (te) weinig mensen meedoen. Na die moeilijke hints van vorig jaar ben ik blij dat ik überhaupt nog mee mag doen 😄

Ik vond hem achteraf geniaal bedacht! In eerste instantie begreep ik hem ook niet. Ik had wel door dat het om een gelijkenis moest gaan, maar herkende de afbeeldingen niet. Maar hij was echt steengoed. Ben benieuwd waar je dit jaar mee komt als je meedoet 😛 Je hebt de lat voor jezelf nu wel hoog gelegd, dat snap je zeker wel 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe niet mee met de Secret Santa, maar 'k verstuur wel kerstkaarten, dus mocht iemand een kerstkaart willen ontvangen, pb me dan je adres. 😊 

Je adres wordt slechts één maal gebruikt, om de kaart te versturen, en nadien terug verwijderd. 🙂

aangepast door mystique
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
  • Evee prikte dit topic los
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .