BaasjevanBrownie Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Op 6-10-2022 om 07:32, Evee zei: Je kan eventuele aanvullingen en extra informatie, die de gever helpen een leuk pakketje samen te stellen, ook in dit topic plaatsen. 3 uren geleden, Evee zei: Over het algemeen kun je de inactieve leden wel uitsluiten en doen eigenlijk vooral mensen mee die ook echt op dit moment actief posten. Sommige bewust niet in dit topic inderdaad zodat ze niet snel "verdachte" zijn voor secret santa 😂 O zo, dus eigenlijk moet je hier niet delen dat je meedoet. Had ik natuurlijk uit enthousiasme wel gedaan 🙈 Maar door bovenstaande stukje over aanvullingen in dit topic dacht ik dat iedereen hier wel actief aanwezig zou zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Hoeveel deden er vorig jaar eigenlijk mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Zojuist, BaasjevanBrownie zei: O zo, dus eigenlijk moet je hier niet delen dat je meedoet. Had ik natuurlijk uit enthousiasme wel gedaan 🙈 Maar door bovenstaande stukje over aanvullingen in dit topic dacht ik dat iedereen hier wel actief aanwezig zou zijn. De meesten wel hoor 😄 En uiteindelijk moet je toch ook gewoon je uitpakverslag plaatsen, dus ben je wel verplicht iets te melden hier 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Vorig jaar 13. Het jaar er v oor 19. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Vorig jaar waren de hints die ik had voor mij zó moeilijk dat ik echt géén idee had. Driekwart van de deelnemers hier wist het en ik snapte er niks van. M’n moeder ook niet. Tot er gezegd was wie het was, ja, toen zag ik het ook. Ik heb ook een keer een te moeilijke hint gemaakt. Terwijl ik ‘m heel simpel vond. 😳 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 2 uren geleden, JacB zei: Vorig jaar waren de hints die ik had voor mij zó moeilijk dat ik echt géén idee had. Driekwart van de deelnemers hier wist het en ik snapte er niks van. M’n moeder ook niet. Tot er gezegd was wie het was, ja, toen zag ik het ook. Ik heb ook een keer een te moeilijke hint gemaakt. Terwijl ik ‘m heel simpel vond. 😳 Ja dat lijkt me ook lastig. Je wilt wel dat je ontvanger het kan raden, maar hij moet natuurlijk ook niet veel te simpel zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Vergeten jullie niet aan te melden voor eind van de maand? 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Ik doe dit jaar niet mee.. Heb het iets te druk om er nog iets bij te doen. Was wel ontzettend leuk vorig jaar, dus voor de twijfelaars; geef je op! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 dus nu weten jullie gelijk dat Miekmoek niet mee doet! 😀 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: dus nu weten jullie gelijk dat Miekmoek niet mee doet! 😀 Tenzij het een decoy was 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 12 uren geleden, Miekmoek zei: Tenzij het een decoy was 😉 Nee, ik denk niet dat het een lokaas is want ik neem aan dat Miekmoek niet liegt. Haha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 13 uren geleden, Miekmoek zei: Tenzij het een decoy was 😉 Die hoop heb ik stiekem bij iedereen die zich hier heeft afgemeld @mammafelinaen @Jamesthebunnybutler😉 En dat Jacintha zelfs haar helemaal profiel heeft laten verwijderen als decoy 😉 (nee hoor weet wel beter) Worden er wel weinig zo die meedoen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Het zijn er 9 tot nu toe. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Haha dat was het niet voor mij. Ik wil heel graag meedoen, maar op dit moment geeft zoiets me meer stress dan dat ik het leuk vind en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als er echt heel weinig mensen meedoen overweeg ik om toch nog mee te doen, maar 9 is niet ontzettend weinig, toch? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Ik dacht precies hetzelfde! Het is zo'n leuke traditie, het zou jammer zijn als er (te) weinig mensen meedoen. Na die moeilijke hints van vorig jaar ben ik blij dat ik überhaupt nog mee mag doen 😄 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Ik ben benieuwd waar je dit jaar mee komt 😄 Ik vond het een erg vermakelijk topic met al die uitpakverslagen 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 1 uur terug, Suus1978 zei: Ik dacht precies hetzelfde! Het is zo'n leuke traditie, het zou jammer zijn als er (te) weinig mensen meedoen. Na die moeilijke hints van vorig jaar ben ik blij dat ik überhaupt nog mee mag doen 😄 Ik vond hem achteraf geniaal bedacht! In eerste instantie begreep ik hem ook niet. Ik had wel door dat het om een gelijkenis moest gaan, maar herkende de afbeeldingen niet. Maar hij was echt steengoed. Ben benieuwd waar je dit jaar mee komt als je meedoet 😛 Je hebt de lat voor jezelf nu wel hoog gelegd, dat snap je zeker wel 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Is het topic van vorig jaar nog terug te vinden eigenlijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 (aangepast) Ik doe niet mee met de Secret Santa, maar 'k verstuur wel kerstkaarten, dus mocht iemand een kerstkaart willen ontvangen, pb me dan je adres. 😊 Je adres wordt slechts één maal gebruikt, om de kaart te versturen, en nadien terug verwijderd. 🙂 25 oktober 2022 aangepast door mystique Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Aanmelden & toevoegingen doorgeven voor je top en flop lijstje kan tot en met aanstaande maandag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Laatste kans om nog mee te doen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2022 Ik zal deze week de verdeling maken en iedereen bericht sturen. Er zijn uiteindelijk 11 deelnemers! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Doe je zelf eigenlijk ook mee @Evee? Al is dat misschien wat lastig met de lijstjes sturen, aangezien jij dan ook al weet wie jou heeft. Maar zou wel leuk zijn toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Haha en wijselijk zwijgt Evee.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten