Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Wat leuk om die kamer eens te zien. Hahaha. Dat trapje bij dat huisje gaan ze daar ook op en af? Knap hoor.

En je maakt toch geen katten van je konijnen? Ik zag dat de krabpaal nog in de catcube zit. Is dat met een bepaald doel?

Glijden ze op de vloer niet uit? Het is vast leuk om een poosje bij ze te zitten en om te kijken wat ze aan het doen zijn.

Ze springen vooral op het huisje vanaf de grond en eraf. Marlo zit er liever in, Nala wisselt, maar die gebruikt met erop springen het trapje halverwege om zich af te zetten. Galaxy doet het vanaf de grond. En omdat Galaxy echt meestersloper nummer 1 is (en Nala alles van hem leert) heb ik de krabpaal er inderdaad in laten zitten. Kunnen ze daar een nieuw project van maken als ze klaar zijn met het behang, voordat ze aan de muren, plinten en kozijnen beginnen/verdergaan. De vloer is niet glad 🙂 Het is vrij stroef zeil. Daar is het ook speciaal op uitgezocht. Dit is de opkamer, en daaronder zit de kelder. De vloerbedekking hebben we om die reden laten liggen, en het zeil eroverheen gelegd, zodat het niet te koud optrekt vanuit de kelder.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Deeskuh88 zei:

Ze springen vooral op het huisje vanaf de grond en eraf.

Zo dat is knap! want er zit nog een hekje op ook. Ons werd verteld dat Rosie een hoogspringster was en in een goed afgesloten ren zou moeten wonen. Maar ik heb nog niet veel van dat hoogspringen gezien. Ik dacht nu eens een olympisch kampioene te krijgen maar dus niet. We hebben wel konijnen gehad die in de bovenste verdieping sprongen. Rosie doet dat niet.

Je ziet inderdaad hier en daar knaagsporen. Wel leuke konijnen om te zien. Knapperds.

Leuke, gezellige ruimte heb je.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
  • Evee prikte dit topic los
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .