Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee
 Delen

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, Evee zei:

Dan zou je hierop uit moeten komen:

Area 51

Ik heb hier zo van genoten! En later dacht ik nog ik had de coördinaten van BB op moeten zoeken en zou dan gezien hebben dat het met 51 begon. Maar wat ontzettend leuk gedaan. Ik kende Ronaldo ook niet maar onze dochter herkende hem en via het forum wist ik dat hij rugnummer 7 had.

Wat moet jij een voorpret gehad hebben! Ik stuur je nog een PB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Marjoleink zei:

ik vraag me toch nog af waarom je dacht dat ik vlakbij Evee woon.

O, ik dacht dat omdat je een keer in dit topic schreef:

Uiteraard. En dat de puber in kwestie vorige week nog langs is geweest, hielp vast ook wel mee met raden van wie het kwam.

Dus dacht ik als je langs geweest bent, zul je wel in de buurt wonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komen ook mensen van ver uit de buurt naar Bunnybunch toe 😄 

Ik woon in toeristisch gebied, veel mensen komen tijdens een vakantie in Zeeland hier naartoe. Of op de heen- of terugweg van een dagje uit hier in de omgeving. Of ze combineren het met een bezoek aan familie in deze regio.

Als ik het goed heb onthouden waren dit haar woorden, dan citeer ik Marjolein even:  "Het is wel echt een uithoek hier" 🤣🤣

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Evee zei:

Als ik het goed heb onthouden waren dit haar woorden, dan citeer ik Marjolein even:  "Het is wel echt een uithoek hier" 🤣🤣

Dat zou ik zomaar gezegd kunnen hebben.

Mijn zoon wilde al heel lang Namu zien, en ik had een zware bestelling, dus dacht ik we gaan het wel ophalen. Waarop de man van Evee mijn bestelling ging opsturen, want daar kies ik meestal voor.

En ik hoef de benzine niet zelf te betalen, dat scheelt enorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal de postbode zichzelf dan maar ontmaskeren? 😜 

Ik had niet verwacht dat mijn hint zo moeilijk zou zijn 😂🙈

en ik wil je niet langer in spanning laten zitten. 😉

@MichelleloveElmoik ben jouw secret santa. 

Een jaar of wat geleden vroeg @MichelleloveElmomij hoe ik aan die postzakken kwam om het bedje te bekleden in hobby’s. Toen gaf ik het antwoord dat ik bij de post werk. Ook heb ik een verhaal geschreven over een konijn wat ik op straat heb gevangen tijdens mijn werk. 
Ik had echt gedacht dat je het makkelijk zou kunnen vinden. Maar vond het uiteindelijk wel grappig dat ik nog lang als verdachte gezien werd ook van anderen. 

De konijntjes op de doos waren inderdaad een extra hint. Ik had het ene oor zwart gekleurd en het andere grijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2022 om 10:19, DaniëlleV zei:

Zal de postbode zichzelf dan maar ontmaskeren? 😜 

Ik had niet verwacht dat mijn hint zo moeilijk zou zijn 😂🙈

en ik wil je niet langer in spanning laten zitten. 😉

@MichelleloveElmoik ben jouw secret santa. 

Een jaar of wat geleden vroeg @MichelleloveElmomij hoe ik aan die postzakken kwam om het bedje te bekleden in hobby’s. Toen gaf ik het antwoord dat ik bij de post werk. Ook heb ik een verhaal geschreven over een konijn wat ik op straat heb gevangen tijdens mijn werk. 
Ik had echt gedacht dat je het makkelijk zou kunnen vinden. Maar vond het uiteindelijk wel grappig dat ik nog lang als verdachte gezien werd ook van anderen. 

De konijntjes op de doos waren inderdaad een extra hint. Ik had het ene oor zwart gekleurd en het andere grijs. 

Bedankt voor het leuke pakket @DaniëlleV. Nu ik dat terug zie van het bedje, had ik het kunnen weten, maar zie dat het bijna 2 jaar geleden was. Echt niet onthouden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, MichelleloveElmo zei:

Bedankt voor het leuke pakket @DaniëlleV. Nu ik dat terug zie van het bedje, had ik het kunnen weten, maar zie dat het bijna 2 jaar geleden was. Echt niet onthouden. 

Graag gedaan @MichelleloveElmo! Ik ben blij dat je het leuk vond en ook leuk dat je het papier nog een keer gebruikt hebt. 😃
Ik wist niet goed wat voor sneeuwvlokken je bedoelde en nu vraag ik me af of de sneeuwvlokken in het pakket een beetje was wat je bedoelde? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BaasjevanBrownie De konijntjes vonden het strooigoed geslaagd! 

IMG-20221226-WA0014.thumb.jpg.7fc78b5e6a3f4e830305af329b5b1e8a.jpg

Op kerstavond tussen de keutels uitgestrooid en ze zijn er momenteel nog steeds mee bezig 🤣 Ik had het echt door hun hele kamer gestrooid, dus ze hebben nog niet elk plekje ontdekt.IMG-20221226-WA0015.thumb.jpg.14ec848171c37950d95a23082df391a9.jpg

Ze hadden in elk geval tenminste wel even aandacht voor iets anders dan behang trekken. De etterbakjes.

IMG-20221226-WA0016.thumb.jpg.395bf790fe91198a65437cc1f9adf781.jpg

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Deeskuh88 zei:

@BaasjevanBrownie De konijntjes vonden het strooigoed geslaagd! 

IMG-20221226-WA0014.thumb.jpg.7fc78b5e6a3f4e830305af329b5b1e8a.jpg

Op kerstavond tussen de keutels uitgestrooid en ze zijn er momenteel nog steeds mee bezig 🤣 Ik had het echt door hun hele kamer gestrooid, dus ze hebben nog niet elk plekje ontdekt.IMG-20221226-WA0015.thumb.jpg.14ec848171c37950d95a23082df391a9.jpg

Ze hadden in elk geval tenminste wel even aandacht voor iets anders dan behang trekken. De etterbakjes.

IMG-20221226-WA0016.thumb.jpg.395bf790fe91198a65437cc1f9adf781.jpg

Als ik nog eens behang scheurders nodig heb, weet ik waar ik zijn moet 😉😂

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Deeskuh88 zei:

Geef ze een opstapje en ze komen zelfs tot het plafond

Wat leuk om die kamer eens te zien. Hahaha. Dat trapje bij dat huisje gaan ze daar ook op en af? Knap hoor.

En je maakt toch geen katten van je konijnen? Ik zag dat de krabpaal nog in de catcube zit. Is dat met een bepaald doel?

Glijden ze op de vloer niet uit? Het is vast leuk om een poosje bij ze te zitten en om te kijken wat ze aan het doen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .