Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee
 Delen

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ik  had dus

51

0

1979 0f 79

2023 of 23?

3

7

58

2

1

Dat zou dus 224 zijn als je 19 en 20 weglaat. II II IV

De 2 = de B dus 2x B = Bunny Bunch en de IV van Evee?

ps. Maar er is dus nog een tweede envelop met een hint.

Mijn reactie klopt niet. Ik ben moe.

aangepast door Pablo&Lola
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ik  had dus

51

0

1979 0f 79

2023 of 23?

3

7

58

2

1

Dat zou dus 224 zijn als je 19 en 20 weglaat. II II IV

De 2 = de B dus 2x B = Bunny Bunch en de IV van Evee?

ps. Maar er is dus nog een tweede envelop met een hint.

Ik zou de 2e openmaken. Dit lijkt me alsnog wat ver gezocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zat je iig goed met de getallen. Ik vond Iris haar verklaring wel heel logisch met New year’s Eve. Maar daar klopte dus niks van. 

Ik denk dat we de conclusie kunnen trekken dat deze hint wel erg moeilijk is als er nog niemand is die hem snapt. 

Wel fijn dat de bonushint daadwerkelijk een tip is ipv nog zo’n foto erbij 🤪 

Wat een enorm geduld heb je toch @To van de Veluwe, ik had allang allebei de hints opengemaakt. 

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet haast Evee wel zijn want ik zit het forum door te spitten en nu bij hobby's. De één kan geweldige taartjes maken, de ander maakt van een postzak een kussentje voor de konijnen in het poppenbedje en wat kwam ik tegen? XXX schrijft: Ja, ik werk bij de post en een aantal jaren geleden mocht ik er meenemen van mijn baas omdat ze niet veel meer gebruikt werden. Van dat aanbod heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt.

We zochten toch ook nog iemand die bij de post werkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei:

Wat een enorm geduld heb je toch @To van de Veluwe, ik had allang allebei de hints opengemaakt. 

Klopt. Tijdens mijn werkzaamheden wel geleerd. Maar ik geniet er ook erg van.

Maar ik verdenk Evee maar mijn manier van redeneren is wel erg gekunsteld.

Maar ze reageert erg weinig en dat is wel weer verdacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei:

Gadsie, ik had al lang weg gemoeten, maar nu ben ik ook in de ban van de hints. 

Ik heb gedacht aan coördinaten, een telefoonnummer, letters van het alfabet, maar daarmee kom ik er niet uit. 

Hoe dan?!

Coördinaten heb ik ook geprobeerd en dan kom ik ergens in België (ik zal verder niet spoilen) uit, maar ik kan daar tot nog toe niemand aan linken. 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

En wat nou zo mooi is dat we allemaal 'in de ban van de hints'  zijn.  Zo hebben we allemaal plezier.

Haha, ik heb zelf niet eens meer echt zin om na te zoeken of ik gelijk heb met mijn verdachte 🙈. Ik zou als ik jou was hierna direct zo'n escape room voor thuis halen. Als je dit leuk vindt, vind je dat zeker ook leuk! Daar ben je echt uren zoet mee, ik spreek uit ervaring 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Lollie zei:

Ik zou als ik jou was hierna direct zo'n escape room voor thuis halen. Als je dit leuk vindt, vind je dat zeker ook leuk! Daar ben je echt uren zoet mee, ik spreek uit ervaring 😄

Dat wil ik al heel lang heel graag. De buren - een eindje verderop - hadden het met het gezin en aanhang een keer thuis gedaan en ik zei als ik dat geweten had... Als ze het nog een keer doen, mag ik meedoen. Wij hadden een keer een personeelsuitje en we wisten waar. Ik googelen en ik zag een escaperoom. Ik helemaal happy, maar....... we gingen met een tuk-tuk rijden. Wat een teleurstelling.

Vanavond ga ik denk ik hint 2 maar openmaken. Ik vermoed dat er in zal staan wat we met die getallen moeten doen. Maar ik vermoed dat het Evee is. Dat was mijn allereerste gedachte toen ik het pak openmaakte maar ik dacht gelijk: die doet niet mee dus heb daar niets meer mee gedaan. En op al die pakjes zat papier met Merry Christmas en daar paste later die hint 4 bij: (and) a happy new year.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al van alles aan Evee gelinkt, happy new year, is new years Eve, eve en evee lijken wel op elkaar. Ook die spoetnik, dat is een kunstmaan. Maan wordt ook wel Luna genoemd, laat dat nou de kat zijn van Evee, en zelfs area 51, omgeraaid is dat 15, het ligt in Amerika. En er is nog een Evelien de vries, die ging op haar 15e naar Amerika. Beetje vergezocht is het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Kolino zei:

eb je inmiddels alle nummers gevonden @To van de Veluwe

51(van die route in Nevada en die blijkt route 51 te zijn.

0 (deze envelop was leeg en toen zei een gezinslid, dan gaat het om getallen want dit is 0)

1979 0f 79 (jaar waarin de walkman gelanceerd werd door Sony. De hint geeft aan, één of twee getallen. Dus het kan gaan om 19 + 79 of 79 alleen?

2023 of 23?

3 (van de drie musketiers)

7 Ronaldo heeft rugnummer 7 zei iemand hier op het forum)

58 Deze weg heeft als nummer 58)

2 (bij de fot van de racewagen van Marlboro stond een 2)

1 De spoetnik heeft als nummer een 1 maar het zou ook het jaartal van de lancering kunnen zijn: 04-10-1957

Lastig want de Walkman zou je ook een 1 kunnen geven. Dus het blijft spannend.

Leuk he? Ik heb een schitterende week achter de rug. Hahaha.

Straks ga ik kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Iris_1D zei:

Evelien de vries,

Evee is een alias van Evelien de Vries maar ja er zijn meer beestjes die Fikkie heten. Sorry Evee.

Kunstmaan had ik ook aan gedacht maar niet aan Luna. Ik moet eerst nog even een karweitje doen maar dan maak ik de tweede envelop open.

En de konijnen moeten ook nog een schoon toilet. Helemaal niet aan gedacht vandaag. Hahaha.

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .