Ga naar inhoud

Secret Santa 2022

Evee
 Delen

Secret Santa  

55 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      14
    • Nee
      41

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Iris_1D zei:

k kan ook wel een link leggen tussen de 3 musketiers en de secret santa denk ik.

Er zijn er twee over. Omdat ik dacht dat Evee niet meedeed, heb ik haar na mijn eerste gedachte geschrapt. Maar nu zijn dus Evee en Daniellle V overgebleven. Kijk ik kan wel zeggen: die is het maar ik vind het leuker om de link te vinden. Net zoiets als de recherche. Je denkt te weten wie de dader is, maar je zoekt naar bewijs. Dat ben ik nu aan het doen.

Haha, zelfs de stippen op hint 4 geteld. Mijn ogen dichtgeknepen of er wat te zien is. Haha.

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, To van de Veluwe zei:

Er zijn er twee over. Omdat ik dacht dat Evee niet meedeed, heb ik haar na mijn eerste gedachte geschrapt. Maar nu zijn dus Evee en Daniellle V overgebleven. Kijk ik kan wel zeggen: die is het maar ik vind het leuker om de link te vinden. Net zoiets als de recherche. Je denkt te weten wie de dader is, maar je zoekt naar bewijs. Dat ben ik nu aan het doen.

Precies, daar ben ik ook mee bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Kimie zei:

Dus bij deze To ben jij mijn Secret Santa?

Klopt helemaal. Haha, had je ook het lijstje nodig voor je definitieve keuze?

Ik heb het kersttopic door zitten lezen om te kijken of ik deze kaart tegenkwam.

Zelfs gekeken waar Malamuteraces gehouden worden. Helaas is dat Alaska. Dus ik leer nog steeds. Hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Iris_1D zei:

Ik heb ook gevonden over die racewagen dat het een model (mp4-2)is van mclaren, gemaakt in 1984. Voor het seizoen waarin Niki Lauda wereldkampioen werd. Niki Lauda kwam uit oostenrijk. En verongelukte op de Nürburgring. Althans hij kreeg daar het ongeluk en overleed later in het ziekenhuis. Hij is in Wenen begraven. Wenen is ook wel een ander woord voor huilen. Dus ik denk dat onze Secret Santa met deze hint probeert duidelijk te maken dat hij of zij wel eens heeft gehuild.

Niki Lauda is in 2019 overleden en niet door de gevolgen van een ongeluk.. 

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Kolino zei:

heb je de envelop al open gemaakt?

Nee en ik heb net alles nog eens bekeken. Diverse plaatjes beginnen of zouden kunnen beginnen met een M. Muziek van Walkman, Marlboro, Musketiers en ook met een R Ronaldo, Route,  Restricted area, maar het brengt me geen steek verder. Ik ga de envelop zo openmaken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .