Iris_1D Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 2 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Ik heb net wel 5 minuten naar dat plaatje zitten kijken en ook van alle kanten, maar ik voel me alleen maar 'geflest' door dat plaatje. Haha. Hahahaa nou bleek ik het ook fout te hebben. Dus we moeten toch weer een andere link gaan zoeken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 (aangepast) 13 minuten geleden, Iris_1D zei: k kan ook wel een link leggen tussen de 3 musketiers en de secret santa denk ik. Er zijn er twee over. Omdat ik dacht dat Evee niet meedeed, heb ik haar na mijn eerste gedachte geschrapt. Maar nu zijn dus Evee en Daniellle V overgebleven. Kijk ik kan wel zeggen: die is het maar ik vind het leuker om de link te vinden. Net zoiets als de recherche. Je denkt te weten wie de dader is, maar je zoekt naar bewijs. Dat ben ik nu aan het doen. Haha, zelfs de stippen op hint 4 geteld. Mijn ogen dichtgeknepen of er wat te zien is. Haha. 16 december 2022 aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Zojuist, To van de Veluwe zei: Er zijn er twee over. Omdat ik dacht dat Evee niet meedeed, heb ik haar na mijn eerste gedachte geschrapt. Maar nu zijn dus Evee en Daniellle V overgebleven. Kijk ik kan wel zeggen: die is het maar ik vind het leuker om de link te vinden. Net zoiets als de recherche. Je denkt te weten wie de dader is, maar je zoekt naar bewijs. Dat ben ik nu aan het doen. Precies, daar ben ik ook mee bezig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 14 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei: Jammer had het nog verwarrender/ spannender gemaakt 😉 Dit is al spannend genoeg. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Ik zit ook al 1,5 dag te broeden, maar ik snap er niets van. Moet je iets doen met de papiertjes? Strijken ofzo? Dan komt er misschien een geheime tekst tevoorschijn. Of tegen het licht houden? Ik heb echt geeeeen idee 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 @To van de Veluwe maak die envelop open! We houden het niet langer vol. 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 14 minuten geleden, Marjoleink zei: maak die envelop open! We houden het niet langer vol. Vanavond is het gezellig. Schemerlampjes aan en dan weer puzzelen: er zijn nu twee verdachten. Eerst van die twee dames nog wat op het forum doorspitten. Het moet wel een intelligent iemand zijn......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 In mijn woordzoeker moest ik Evee afstrepen, de oplossing was: Ot van de zee? Met honden die vernoemd worden naar walvissen en het vlakbij zee wonen zou het @Eveekunnen zijn. maar een denkkronkel in mijn hoofd vind Ot van de Zee een mooie cryptische omschrijving van @To van de Veluwe. Dus bij deze To ben jij mijn Secret Santa? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 37 minuten geleden, Kimie zei: Dus bij deze To ben jij mijn Secret Santa? Klopt helemaal. Haha, had je ook het lijstje nodig voor je definitieve keuze? Ik heb het kersttopic door zitten lezen om te kijken of ik deze kaart tegenkwam. Zelfs gekeken waar Malamuteraces gehouden worden. Helaas is dat Alaska. Dus ik leer nog steeds. Hahaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Nee, ik had vooral even tijd nodig. Ik kan je zeggen dat deze laatste weken voor de kerstvakantie erg chaotisch zijn op de middelbare school waar ik werk. Heel erg dankjewel voor het mooie gedicht en de leuke cadeautjes To! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 18 uren geleden, Iris_1D zei: Ik heb ook gevonden over die racewagen dat het een model (mp4-2)is van mclaren, gemaakt in 1984. Voor het seizoen waarin Niki Lauda wereldkampioen werd. Niki Lauda kwam uit oostenrijk. En verongelukte op de Nürburgring. Althans hij kreeg daar het ongeluk en overleed later in het ziekenhuis. Hij is in Wenen begraven. Wenen is ook wel een ander woord voor huilen. Dus ik denk dat onze Secret Santa met deze hint probeert duidelijk te maken dat hij of zij wel eens heeft gehuild. Niki Lauda is in 2019 overleden en niet door de gevolgen van een ongeluk.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Ik denk dat je met dat huilen echt helemaal verkeerd zit. Ik denk dat praktisch iedereen weleens heeft gehuild. Dat ongeluk, waar Niki Lauda niet aan overleed, was trouwens in 1976, dus 8 jaar voordat hij wereldkampioen werd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 43 minuten geleden, Marjoleink zei: Ik denk dat je met dat huilen echt helemaal verkeerd zit. Ik denk dat praktisch iedereen weleens heeft gehuild. Dat ongeluk, waar Niki Lauda niet aan overleed, was trouwens in 1976, dus 8 jaar voordat hij wereldkampioen werd. Oeps Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 3 uren geleden, Deeskuh88 zei: Niki Lauda is in 2019 overleden en niet door de gevolgen van een ongeluk.. Wat de Secret Santa al niet te weeg brengt op dit forum. We leren er allemaal bij. Haha. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het allemaal behoorlijk ingewikkeld dit jaar 🙄😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 @To van de Veluwe en heb je de envelop al open gemaakt? We zijn natuurlijk wel heel benieuwd naar je extra hint en of het je al verder heeft gebracht naar de oplossing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Zojuist, Kolino zei: heb je de envelop al open gemaakt? Nee en ik heb net alles nog eens bekeken. Diverse plaatjes beginnen of zouden kunnen beginnen met een M. Muziek van Walkman, Marlboro, Musketiers en ook met een R Ronaldo, Route, Restricted area, maar het brengt me geen steek verder. Ik ga de envelop zo openmaken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 (aangepast) Ik denk dat je met de nummers op de goede weg bent, want dat lijkt logisch. 😅 Rugnummer van Ronaldo? 16 december 2022 aangepast door Pablo&Lola Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Het gaat nu echt leuk worden. O dames, dit is toch genieten voor ons allemaal. Dus met die getallen in het begin waren we goed op weg. Ik ga het even op een rijtje zetten voor mezelf. Kom straks terug. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Iemand goed in logische reeksen? 😛 51 - 0 - 1979 - 2023 - 3 - 7 - 58 - 2 - 1 ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 1 minuut geleden, Pablo&Lola zei: Iemand goed in logische reeksen? 😛 51 - 0 - 1979 - 2023 - 3 - 7 - 58 - 2 - 1 ? Dit is een onlogische reeks 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 “Eén of twee getallen”, dan zijn jaartallen van vier cijfers vast niet goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 51-0-34-23-3-7-58-2-1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 (aangepast) Ik had dus 51 0 1979 0f 79 2023 of 23? 3 7 58 2 1 Dat zou dus 224 zijn als je 19 en 20 weglaat. II II IV De 2 = de B dus 2x B = Bunny Bunch en de IV van Evee? ps. Maar er is dus nog een tweede envelop met een hint. 16 december 2022 aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Want de V in het Romeins lijkt op Vee van E(vee). Mmmm en die 1 lijkt op ee(n). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.