Ga naar inhoud

Mijn ren

To van de Veluwe
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 22-9-2022 om 12:01, Dollie zei:

Mijn deur draait inderdaad naar binnen, helpt helaas niet om mijn grote witte dame tegen te houden

Hierbij een foto van onze ren. Je ziet dat de deur helemaal rechts zit. En hij draait bij de muur naar binnen. Dus ik schuif ze eigenlijk altijd weg. ik ben hier heel blij mee. Ergens links achteraan kan een onderste wit paneel wat open zodat ik de ren schoon kan spuiten en het water weg kan. Dat schoonspuiten is nog niet nodig geweest maar pas heb ik er wel een snoer door gedaan om even met een föhn de vloer van het hok droog te maken omdat ik die  schoongemaakt had voordat ik er vinyl op vast maakte. Door de mazen van het gaas krijg ik de stekker er niet door. Dus was blij met dat paneel. Dat kan jij dus met dat kattenluikje.

IMG_8789.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Hierbij een foto van onze ren. Je ziet dat de deur helemaal rechts zit. En hij draait bij de muur naar binnen. Dus ik schuif ze eigenlijk altijd weg. ik ben hier heel blij mee. Ergens links achteraan kan een onderste wit paneel wat open zodat ik de ren schoon kan spuiten en het water weg kan. Dat schoonspuiten is nog niet nodig geweest maar pas heb ik er wel een snoer door gedaan om even met een föhn de vloer van het hok droog te maken omdat ik die  schoongemaakt had voordat ik er vinyl op vast maakte. Door de mazen van het gaas krijg ik de stekker er niet door. Dus was blij met dat paneel. Dat kan jij dus met dat kattenluikje.

IMG_8789.jpg

Zit er nou op je foto ook een konijn buiten de ren, bij dat struikje bij de boom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je zeggen dat ik elke keer als ik bij de ren kom, schrik: er is een konijn ontsnapt. Maar.... dit is zo'n stenen konijn dat ik ooit eens gekregen heb. Ik kwam hem pas weer tegen ergens tussen de planten in de tuin en dacht: die zet ik bij de ren.

Maar inderdaad elke keer een schrikeffect. Dus je had het goed gezien.

En die struik is een afgezaagde tak van de berkenboom die er staat. De tak hing op het dak van de ren en ik dacht vorige week: die zaag ik er af. Nu krijgen ze elke dag een stuk tak. Erger is dat er aan de andere kant een eik staat. Ik heb daar ook al een tak afgezaagd maar als het waait, vallen de eikels op het dak. Ik hou mijn hart vast.

Ze schrikken er niet meer van dat niet maar ik ben bang dat het dak er niet tegen kan.

ik heb er al wat extra platen opgelegd zodat het eerst op een andere laag valt.

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

@To van de Veluwe Zo dat is een mooie ren zeg, heerlijk overdekt ook. Ik zou hem ook eens delen bij het forum van buitenverblijven ter voorbeeld. Maar hoe komen ze helemaal in de hoge hokken achteraan? Volgens mij zie ik er zelfs een konijn inzitten. Flinke verzameling catcubes ook 😂

aangepast door BaasjevanBrownie
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, To van de Veluwe zei:

IMG_8789.jpg

Ohhhh wat een mooie ren is dit zeg! Wauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2022 om 21:18, To van de Veluwe zei:

Ik zal je zeggen dat ik elke keer als ik bij de ren kom, schrik: er is een konijn ontsnapt. Maar.... dit is zo'n stenen konijn dat ik ooit eens gekregen heb. Ik kwam hem pas weer tegen ergens tussen de planten in de tuin en dacht: die zet ik bij de ren.

Maar inderdaad elke keer een schrikeffect. Dus je had het goed gezien.

En die struik is een afgezaagde tak van de berkenboom die er staat. De tak hing op het dak van de ren en ik dacht vorige week: die zaag ik er af. Nu krijgen ze elke dag een stuk tak. Erger is dat er aan de andere kant een eik staat. Ik heb daar ook al een tak afgezaagd maar als het waait, vallen de eikels op het dak. Ik hou mijn hart vast.

Ze schrikken er niet meer van dat niet maar ik ben bang dat het dak er niet tegen kan.

ik heb er al wat extra platen opgelegd zodat het eerst op een andere laag valt.

Oh haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .