Lollie Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Mooi zijn ze! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Wauw mooi hoor @Eefje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Hopelijk zijn ze 't geld waard en blijven ze lang hun werk goed doen 🤞🏻 Iig zijn ze mooi 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 55 minuten geleden, Miekmoek zei: Hopelijk zijn ze 't geld waard en blijven ze lang hun werk goed doen 🤞🏻 Iig zijn ze mooi 😅 Ja dat mag ik wel hopen zeg! Ik kan akkoord gaan met 100 euro per jaar, zeker gezien de intensiteit waarmee ik ze gebruik. Dus moeten ze minimaal 4 jaar mee. Hopelijk langer, maar de kans dat ze dan een keer nieuwe zolen moeten hebben is wel aanwezig en ik verwacht dat dat ook weer niet goedkoop gaat zijn, want het is niet gelijmd of gestikt, maar zitten anders vast, ik weet niet hoe, waardoor ze zo super waterdicht zijn. Ze bevallen wel erg goed! Gisteren een uur en vandaag anderhalf uur gelopen. Ze zijn al een stuk soepeler geworden en geen blaren. Die anwb en regenlaarzen heb ik vanmorgen hopsakee bij het vuilnis gezet. Weg ermee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Op 17-10-2022 om 16:44, Eefje zei: Pijnlijk moment bij de 'ja' knop op de pinautomaat, hahahahahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.