Gast Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 @Eefje al eens bij Zoo & Zo gekeken? Ik heb hoge wandelschoenen, op dit moment van Lowa geloof ik. Met van die gamaschen waar @JokeC het over heeft bij heel nat weer en het gras staat weer eens knie-hoog. Maar momenteel loop ik op m’n gympies achter de rollator in de wijk 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 15 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 Ik heb nu mijn anwb laarzen op laten lappen bij de schoenmaker, kijken hoe lang ze nu door kunnen. Als ik weer eens in Arnhem ben ga ik de Dubarry even passen en als die me goed zitten ga ik die kopen als mijn huidige laarzen defintief naar de rag zijn 👍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 https://www.decathlon.nl/p/warme-laarzen-ascona-bruin/_/R-p-X8586561 Ik heb deze gekocht. Vind ze super mooi, alleen een maatje te groot besteld dus ik hooooop dat de maat kleiner goed zit 🤞 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 15 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 Vandaag zeiknatte sokken in mijn 'waterdichte' anwb laarzen 🤣. De zolen zijn netjes geplakt, daar lag het niet aan. Bij nat weer en nat gras dus toch maar weer even mijn regenlaarzen aan. Die van Decathlon zien er inderdaad prima uit. Grappig hoe al die laarzen hetzelfde zijn. Zijn ze allemaal gebaseerd op dubarry vraag ik me af. Of is dit gewoon hoe bepaald is dat een outdoorlaars eruit zou moeten zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 Ik denk het... Mijn outdoorlaars van dat paardenmerk ziet er ook zo uit (en supergoed waterdicht). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 10 uren geleden, Eefje zei: Grappig hoe al die laarzen hetzelfde zijn. Zijn ze allemaal gebaseerd op dubarry vraag ik me af. Ik heb het idee van wel. Iris liet nog een paar zien van Epplejack (?) en die leken er ook aardig op. Ik word momenteel ook helemaal gek van natte sokken dus ik leef met je mee @Eefje. Mijn wandelschoenen zouden waterdicht moeten zijn maar heb al natte tenen als ik 's ochtends door het gras loop 😫 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 Ik heb (naast de eerder genoemde laarzen) ook halfhoge lowa's, die renegade, dat vind ik zelf heerlijke schoenen en daar blijven mijn voeten ook wel goed droog in. Doe ik ook echt jaren (10 jaar?) mee. Ik gebruik ze ook als werkschoenen dus echt wel heel intensief. Behalve de veters, af en toe een nieuw zooltje, en af en toe schoonmaken en onderhoudsmiddel doe ik er niet veel aan. Ik heb deze: https://www.bever.nl/p/lowa-renegade-mid-gtx-wandelschoen-dames-HAAFA32001.html?colour=4216 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 @Mississippi misschien helpt het om je schoenen opnieuw te impregneren? ik gebruik daar Nikwax Tx.direct voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 Nou, mijn regenlaarzen kunnen ook in de prullenbak, er zit een scheur in. Niet bestand tegen wat ik er allemaal mee doe. Ik denk dat ik niet anders meer kan dan Dubarry's kopen 🤣 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 🤣 volgens mij ga je Dubarry’s kopen 😉 Ben je expres door bramenstruiken gaan struinen en Yula je laarzen laten apporteren? “Tja, nu moet ik wel Dubarry’s kopen 🤷♀️“ 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 1 uur terug, Eefje zei: Nou, mijn regenlaarzen kunnen ook in de prullenbak, er zit een scheur in. Niet bestand tegen wat ik er allemaal mee doe. Ik denk dat ik niet anders meer kan dan Dubarry's kopen 🤣 Het lot heeft besloten. Of heeft 'het lot' 'besloten' zoals @Lienappelsien zegt? 😛 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 5 uren geleden, Marjoleink zei: @Mississippi misschien helpt het om je schoenen opnieuw te impregneren? ik gebruik daar Nikwax Tx.direct voor. Ohh hmm misschien kan ik dat wel proberen. Ik heb wel van die spray erbij gekocht toen en ze zouden, ondanks dat ze van stof zijn, sowieso waterdicht moeten zijn, maar merk er weinig van. Tis zonde om ze weg te doen want verder nog best oke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 Zo'n standaard schoenenspray is leuk voor als het een beetje regent, maar niet voor het zwaardere werk. Nikwax is speciaal voor wandelschoenen, tenten etc. Ik heb geen aandelen, maar ik heb er goede ervaringen mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 28 minuten geleden, Lienappelsien zei: 🤣 volgens mij ga je Dubarry’s kopen 😉 Ben je expres door bramenstruiken gaan struinen en Yula je laarzen laten apporteren? “Tja, nu moet ik wel Dubarry’s kopen 🤷♀️“ Ik struin wel door bramenstruiken ja. En distels, en ander gespuis 😁. Niet per se om mijn laarzen te slopen, maar ja, een regenlaarsje is niet echt gemaakt voor heavy duty. Het lot wil ook nog dat het bazinnetje van Yula's nieuwe wandelvriendin (bazinnetje is mijn wandelvriendin in wording, gelukkig kunnen wij het ook goed met elkaar vinden) toevallig ook op Dubarry's aankwam. En zij stond er lekker mee in de rivier zonder problemen. Ik jaloers in mijn lekke regenlaarzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 1 uur terug, Marjoleink zei: Zo'n standaard schoenenspray is leuk voor als het een beetje regent, maar niet voor het zwaardere werk. Nikwax is speciaal voor wandelschoenen, tenten etc. Ik heb geen aandelen, maar ik heb er goede ervaringen mee. Dat is dat spul van Bever toch? Dat werkt echt top. Ik heb een supergoede waterdichte jas en zodra je ze gaat wassen in de wasmachine, verlies je die functie steeds meer. Nu was ik die jas met dat technische wasmiddel en dat is echt top. Mijn jas is nog net zo waterdicht als toen ik hem kocht ruim 5 jaar geleden (weet niet eens precies hoelang ik hem heb, maar minimaal 5 jaar). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 4 uren geleden, Lienappelsien zei: 🤣 volgens mij ga je Dubarry’s kopen 😉 Ik had deze vooruitziende blik een tijd geleden al. 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 7 minuten geleden, Pablo&Lola zei: Ik had deze vooruitziende blik een tijd geleden al. 😂 Ik wil niet *ananas* doen over je skills maar volgens mij zag iedereen deze ongeveer van een kilometer al wel aankomen 😛😛 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 16 oktober 2022 Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 27 minuten geleden, Mississippi zei: Ik wil niet *ananas* doen over je skills maar volgens mij zag iedereen deze ongeveer van een kilometer al wel aankomen 😛😛 Fair enough. 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2022 Hey, in my defence, ik had wel degelijk andere laarzen gekocht! Maar als ik er niet in kom houdt het wel een beetje op natuurlijk. Morgen ben ik toch in de buurt van Arnhem, dan ga ik die Dubarry's passen. Als die ook niet goed zitten zou dat wel een giga deceptie zijn zeg 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 8 uren geleden, Eefje zei: Morgen ben ik toch in de buurt van Arnhem, dan ga ik die Dubarry's passen. Ohhhh wat toevallig! Nee sorry, flauw. Soms heb je iets gewoon nodig en blijkbaar zijn het deze laarzen 😁 Je gaat er vast heel veel plezier van hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 9 uren geleden, Mississippi zei: Ik wil niet *ananas* doen over je skills maar volgens mij zag iedereen deze ongeveer van een kilometer al wel aankomen 😛😛 Scheldwoordenfilter ontdekt! Ik dacht altijd dat er iets veel ergers onder ananas stond. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Haha nee, het is een woord wat ik doodnormaal vind en ook op werk gewoon gebruik, ik vind niet dat het achter het filter hoort. Enne, ik werk in Oosterbeek, dus ik ben nogal eens in de buurt van Arnhem 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Pijnlijk moment bij de 'ja' knop op de pinautomaat, maar ik heb ze. En nu inlopen want ze zijn wel heel stijf 😅 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 O die laarzen. Die zie je hier ook veel. Mooi. Pijnlijk moment als in: je had je ogen dicht en kon de juiste toetsen niet vinden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 29 minuten geleden, Marjoleink zei: O die laarzen. Die zie je hier ook veel. Mooi. Pijnlijk moment als in: je had je ogen dicht en kon de juiste toetsen niet vinden? Pijnlijk moment als in: nog nooit zo ontiegelijk veel geld aan een paar schoenen uitgegeven. Mijn god wat een bak geld. En nu maar hopen dat ze de belofte waar maken. Net wel een flinke wandeling mee gemaakt, die hebben ze in elk geval goed doorstaan. Je ziet ze inderdaad veel. Niet per se deze, wel die er hetzelfde uitzien. Maar de meeste mensen kiezen voor minder prijzige varianten. Snap ik ook wel, maar ik was het gedoe zat en wilde nu gewoon echt hele hele goeie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.