Ga naar inhoud

Wanneer gaan we wokken?

Marjoleink

Wokmeeting  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer kun/wil je mee wokken? (meerdere keuzes mogelijk)

• Zaterdag 22 oktober
      3
    • Zaterdag 5 november
      6
    • Zaterdag 12 november
      6
    • Zaterdag 26 november
      4
    • Ik ga niet mee
      13

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

Aanbevolen berichten

WAT?

WOKKEN! Veel leden hebben het nog niet meegemaakt, omdat het de afgelopen twee jaar niet door kon gaan, maar elk jaar houden we een forummeeting bij een wok-restaurant. Dit keer is volgens mij de 11e editie! Het is gewoon een gezellige meeting, kletsen, elkaar leren kennen, eten.  Omdat het wokken is, is er voor iedereen genoeg keuze, of je nou vegetariër of vlees-eter bent. 

WANNEER?

Stem bovenin dit topic op een datum. Er zijn op dit moment nog een aantal opties. Als blijkt op welke datum de meeste leden kunnen, melden we hier de exacte datum. De exacte tijd volgt nog, meestal is het ongeveer van 18:00-21:30 uur. Mocht je iets eerder weg moeten ivm OV is dat ook geen probleem natuurlijk!

WAAR?

Ook dit jaar willen we de meeting weer houden in Amersfoort, bij Wok het Oosten. Website: http://www.wokhetoosten.nl/
Amersfoort ligt genoeg in het midden van het land om voor iedereen met een redelijke reistijd bereikbaar te zijn. Dit restaurant is op loopafstand van het treinstation en er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Bij het restaurant zijn uitrij-kaarten voor parkeergarage "De Eenhoorn" te krijgen.

KOSTEN?

Tot nu toe is het restaurant altijd bereid geweest ons een all-in prijs te geven (voor zowel eten als drinken dus een vast bedrag). De exacte prijs weten we pas bij het reserveren, dus die volgt nog. Maar ga er vanuit dat het ongeveer € 46,50 zal zijn.  Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen eten op de avond zelf afrekent bij het weggaan. Het restaurant heeft een aantal goedkopere opties, met minder mogelijkheden. Wil je graag mee maar is de prijs een bezwaar, geef dat dan s.v.p. even aan. Dat mag uiteraard via een privébericht, aan marjoleink.

OVERNACHTEN?

Een deel van de BB-ers kiest er voor om een nachtje in een hotel in Amersfoort te slapen, zodat ze niet terug hoeven te reizen naar huis. Meestal kiezen we dan voor het NH hotel, omdat dat heel dicht bij de wok zit. Ook dat is erg gezellig, dan heb je naast de wok ook nog een  "iedereen is gaar van de wokavond en ziet er duf en moe uit-ontbijt" de volgende ochtend. Woon je in de buurt of wil je op de zelfde avond terug naar huis reizen is dat natuurlijk ook geen probleem!

WIE?

Zowel mensen die nog maar pas forumlid zijn als mensen die al jaren op het forum actief (of minder actief) zijn zijn welkom op de wok. Jong en oud, maakt allemaal niets uit! Het is een gezellige sfeer. Echt iedereen is welkom. Vraag als je minderjarig bent wel even toestemming aan je ouders. Het is zonder partner, tenzij je partner ook bunnybunch lid is, dan kun je natuurlijk wel gezellig samen naar de wok komen. Het scheelt al dat je in de basis altijd één ding hebt om over te praten: konijnen! Hoewel er meestal heel wat meer onderwerpen aan bod komen op zo een avond. Ook zal er voor iedereen die komt een leuk cadeautje zijn uit onze webwinkel voor de konijnen.

STEMMEN?

Graag uiterlijk 6 oktober. Daarna zullen we op basis van de reacties de definitieve datum bepalen en kun je je aanmelden.

AANMELDEN?

Opgeven voor de wok kan via een priveberichtje naar Marjoleink. Pas als je via pb bent aangemeld is je aanmelding definitief (dus niet als je in de poll stemt dat je komt, het pb'tje is echt nodig!)

Zorg dat je uiterlijk 13 oktober  de aanmelding hebt doorgegeven, zodat er op tijd een reservering gemaakt kan worden.   Vermeld in je priveberichtje ook even je echte voornaam, ik maak namelijk naamlabels voor iedereen voor de wok met iedereen zijn forumnaam & eigen voornaam er op, dat kletst wat makkelijker omdat je dan niet steeds hoeft af te vragen wie wie is 😉

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Lienappelsien zei:

Leuk dat je het organiseert, @Marjoleink! Ik vind het altijd supergezellig 😃

Hopelijk is het dit jaar coronatechnisch relatief veilig om weer samen te wokken…

Ik hoop het ook. Ik heb de indruk dat het nu heel hard gaat, misschien wel zo hard dat over een paar weken iedereen het heeft gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Marjoleink plaatste dit topic in de spotlight

Heel leuk, maar denk dat het hem dit jaar niet word. Gezien ik niet weet wat de energie prijzen gaan doen en heb natuurlijk net een paard gekocht. M'n centjes zijn een beetje op. Zou het 1e jaar zijn dat ik er niet bij ben😱 voor die gene die twijfelen, het is echt altijd gezellig en ik kom altijd schor terug van al het kletsen. Voor die gene die gaan. Heel erg veel plezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg om de 190 euro die ik krijg voor de energierekening te doneren. Aan wie of wat weet ik nog niet, maar ik zou het ook prima vinden als er iemand is die graag mee wil gaan en het bv vanwege de inflatie of te weinig inkomen niet kan betalen. Deze mensen mogen een privéberichtje sturen als ze willen. Niet 10 tegelijk aub, dan kan ik het ook niet meer betalen van die compensatie 😜

• Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Marjoleink wijzigde de titel naar Wokken 5 november
  • Evee wijzigde de titel naar Wanneer gaan we wokken?
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .