Ga naar inhoud

Eigenwijs Kipje

Kippie
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, 

tijd om ons even voor te stellen. Ik ben Janouk en mijn pluizige huisgenoot heet Kip. Kip is een konijntje dat al van jongs af aan van mij is, inmiddels is hij bijna acht jaar oud, maar van zijn “hogere” leeftijd is nog helemaal niets te merken hoor. 

Kip kan nogal eigenwijs zijn en haalt sinds een poosje echt streken uit waar ik in een ander Topic nog wel vragen over zal stellen.  Voor nu zal ik hier even afsluiten met een ultieme relaxfoto, want dat is wat hij naast ondeugend zijn toch het liefste doet: chillen. Onder de bank is zijn aller-meest-favoriete plekje, zoals je ziet. 

1BE61D6A-3F4A-4734-AE26-E6D9B803363A.jpeg

989A8C2A-E81A-462F-8548-769E74B3D289.jpeg

aangepast door Kippie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! En heeft kip ook een vriendinnetje? Gisteren kwam hier visite en ze stonden bij de ren te kijken. De twee konijnen waren elkaar aan het knuffelen en ze hadden dat nog nooit gezien. Altijd één konijn gehouden. Ze wisten niet dat dat bestond. Maar een leuk konijn. Knap he dat zo'n konijn blijft liggen als je een foto neemt. Die van mij zouden er gelijk aan komen rennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2022 om 08:49, bobbyonthefloor zei:

Welkom, Wat een schattige foto's😀

Dankjewel! Hij is inderdaad schattig he, met zijn eigenwijze oren! 🙂 

Op 30-9-2022 om 23:00, Kolino zei:

Welkom! Wat een leuk konijn 🙂

Ook bedankt! 🙂 

Op 30-9-2022 om 23:11, To van de Veluwe zei:

Welkom! En heeft kip ook een vriendinnetje? Gisteren kwam hier visite en ze stonden bij de ren te kijken. De twee konijnen waren elkaar aan het knuffelen en ze hadden dat nog nooit gezien. Altijd één konijn gehouden. Ze wisten niet dat dat bestond. Maar een leuk konijn. Knap he dat zo'n konijn blijft liggen als je een foto neemt. Die van mij zouden er gelijk aan komen rennen.

Iedereen bedankt trouwens en bij deze; nee Kip heeft helaas geen vriendinnetje. Hij heeft een wat roerig bestaan achter de rug. Een eerder matchpoging heeft ook geen resultaat opgeleverd en daarna hebben we het niet meer geprobeerd. De arts zegt dat het ook goed kan dat dat niet meer zal lukken en dat hij niet per se ongelukkig hoeft te zijn. Hij is inmiddels bijna acht en door omstandigheden wil ik na Kip voorlopig geen huisdier meer, dus nu nog een konijntje er bij wordt denk ik lastig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .