bobbyonthefloor Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Goedendag, Mijn naam is Mirjam en in juni 2022 is er een klein wit konijntje (Bobby) ons erf op komen lopen. Ik ben eerst de buurt afgegaan maar geen enkel respons. Daarna meteen op amivedi gezet maar na een week nog geen reactie. Ondertussen ben ik mij gaan verdiepen in alles wat met konijnen te maken heeft en ben op BunnyBunch terechtgekomen. Heel veel waardevolle informatie (dank daarvoor) Om een lang verhaal kort te maken, in juli hebben we Bobby gecastreerd, ondertussen een hok met daaraan een grote ren aangeschaft + toebehoren, en 4 weken later zijn we naar een opvang gegaan om te koppelen. Dat ging goed en is Floor mee naar huis gekomen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Wat goed om te horen. Bobby heeft geluk gehad dat hij bij jullie is aan komen lopen zo te horen! Knap dat je het meteen zo goed aanpakt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Welkom op BunnyBunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Welkom op Bunnybunch! 🙂 Klinkt alsof Bobby en Floor het goed voor elkaar hebben bij jou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Welkom bij Bunnybunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Van harte welkom. Leuke naam: Bobby on the floor. Leuk dat je je ontfermd hebt over hem. Zo is er bij ons een keer een piepklein eendje aan komen lopen. Wat hebben we daar een schik mee gehad. Later toen hij groot werd naar mensen gebracht die eenden opvangen en ze hadden daar de volledige vrijheid. Als ze wilden konden ze gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Welkom op BunnyBunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 29 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2022 Dank allen voor een warm welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Wat fijn dat hij een mooi huisje en een vriendinnetje heeft gekregen, welkom hier! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Welkom op bunnybunch! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.