Ga naar inhoud

Gevlochten speelbal - wilgenhout

MissMarloes
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 26-9-2022 om 15:05, MissMarloes zei:

Hoi allemaal, 

Ik heb voor mijn konijnen een speelbal gekocht van Wilgenhout. In eerste instantie dacht ik dat ze dit ook konden opeten/knagen, maar nu ik heb in huis heb twijfel ik. Er zitten ook lijmstukjes in de bal verwerkt. Wat is jullie ervaring hiermee?

Ik denk dat de foto bij dit product niet klopt? Wat op de foto staat is geen wilgenbal, ook niet gemaakt van wilgenhout. Wat op de foto staat is vermoed ik zeegras ofzo.  

Bij beeztees weet ik niet welke lijmsoorten ze gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2022 om 05:48, Evee zei:

Ik denk dat de foto bij dit product niet klopt? Wat op de foto staat is geen wilgenbal, ook niet gemaakt van wilgenhout. Wat op de foto staat is vermoed ik zeegras ofzo.  

Bij beeztees weet ik niet welke lijmsoorten ze gebruiken. 

Dan klopt de beschrijving niet. Hij ziet er namelijk wel uit zoals op de afbeelding 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

In de bunnybunch webwinkel kost een simpele wilgenbal 2.99 euro 

Maar ik moet toegeven dat begin dit jaar de prijzen echt enorm zijn gestegen van de wilgenproducten. En de marge stijgt helaas niet zo hard mee. 

Had je zo een esve gevulde wilgenrol? In de webwinkel kost die 16.99 (linkje: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/esve-wilgenrol.html ) Ik denk dat ik wel voordeliger ben dan de gemiddelde gewone dierenwinkel, maar er komen wel verzendkosten bij. Voor één wilgenrol dus niet voordeliger, maar als je meer nodig hebt mogelijk wel 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, mammafelina zei:

Als ze er al een kwartier mee bezig zijn 😅

Ach, een paar seconden op de kermis kost meer. Een minuut in de bots autootjes en je bent het ook kwijt. En de konijn zijn langer bezig met zo'n bal. 😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n wilgenrol is inderdaad een stuk duurder geworden. Eerst kregen ze regelmatig een nieuwe van me als ze hem stuk hadden geknaagd, maar voor de prijs waar ik zo'n rol nu voor kan halen is me dat wel erg duur. Zeker voor iets wat ze inderdaad binnen een paar minuten "op" hebben. Bij mij trekken ze het de hele rol uit elkaar en laten dan de losse takjes liggen. Vaak als ze nu een tijdje geen nieuwe wilgenrol krijgen, gaan ze daar maar aan knagen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Nou, dat vind ik wel duur voor maar even speelplezier. Die hebben ze hier zo kapot. Ik schat 15 minuten.

Je hebt gelijk, en 12 centimeter is wel een beetje klein voor meer dan een konijn. Als je hem neerlegt, maak dan maar gelijk een foto, want daarna zie je hem niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2022 om 17:04, Wim zei:

Ach, een paar seconden op de kermis kost meer. Een minuut in de bots autootjes en je bent het ook kwijt. En de konijn zijn langer bezig met zo'n bal. 😋

Mag ik vragen op welke kermis jij 9 euro hebt betaald voor een minuut in de botsautootjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .