MissMarloes Geplaatst: 26 september 2022 Delen Geplaatst: 26 september 2022 Hoi allemaal, Ik heb voor mijn konijnen een speelbal gekocht van Wilgenhout. In eerste instantie dacht ik dat ze dit ook konden opeten/knagen, maar nu ik heb in huis heb twijfel ik. Er zitten ook lijmstukjes in de bal verwerkt. Wat is jullie ervaring hiermee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 26 september 2022 Delen Geplaatst: 26 september 2022 Ja hoor, hier mogen ze gewoon van knagen. Als er lijm in zit, is dit natuurlijk spul waarvan 't niet erg is dat ze dat binnen krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 Ik begrijp het even niet. Je hebt het over een wilgenbal maar de afbeelding is een gevlochten speelbal. Met dat laatste doen ze bij mij helemaal niets. Een wilgenbal slopen ze en het meeste eten ze op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 De bal is volgens de omschrijving gemaakt van wilgenhout, dus dan lijkt me wilgenbal ook een prima benaming. Al moet ik zeggen dat ik daar ook een ander beeld bij heb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 Ja, het staat erbij maar bij mij was exact zo'n bal een soort grasbal. Het lijkt me een fout in de advertentie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MissMarloes Geplaatst: 27 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2022 Ik heb het product even gewoon op internet opgezocht. Ook andere aanbieders geven aan dat het wilgenhout is en dus eetbaar. En 1 review gevonden van iemand die aangaf dat ze de bal helemaal opgegeten hebben. Het lijkt dus wel veilig om op te eten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 (aangepast) Jawel die grasbal of wat het dan ook is zoals boven afgebeeld, kunnen ze opeten maar ze doen dat hier niet. Wel een echte wilgenbal. Ze slopen hem wel en het belletje heb ik eruit gehaald. Een echte wilgenbal kan er zo uitzien en ziet er zo uit: 27 september 2022 aangepast door To van de Veluwe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Op 26-9-2022 om 15:05, MissMarloes zei: Hoi allemaal, Ik heb voor mijn konijnen een speelbal gekocht van Wilgenhout. In eerste instantie dacht ik dat ze dit ook konden opeten/knagen, maar nu ik heb in huis heb twijfel ik. Er zitten ook lijmstukjes in de bal verwerkt. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik denk dat de foto bij dit product niet klopt? Wat op de foto staat is geen wilgenbal, ook niet gemaakt van wilgenhout. Wat op de foto staat is vermoed ik zeegras ofzo. Bij beeztees weet ik niet welke lijmsoorten ze gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 (aangepast) 😊 Trouwens bij mij zijn ze die zeegrasbal (eerste afbeelding) toch gaan slopen. Vanmorgen lag hij helemaal uit elkaar. Dat heeft wel weken geduurd. 3 oktober 2022 aangepast door To van de Veluwe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MissMarloes Geplaatst: 4 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Op 3-10-2022 om 05:48, Evee zei: Ik denk dat de foto bij dit product niet klopt? Wat op de foto staat is geen wilgenbal, ook niet gemaakt van wilgenhout. Wat op de foto staat is vermoed ik zeegras ofzo. Bij beeztees weet ik niet welke lijmsoorten ze gebruiken. Dan klopt de beschrijving niet. Hij ziet er namelijk wel uit zoals op de afbeelding 🙃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 De tweede afbeelding is van wilgenhout. Wat is wilgenhout trouwens duur. Vandaag een wilgenrol gekocht met 20% korting. Bovendien ging er nog 2.50 vanaf in verband met gespaarde punten. Ik moest 15,50 euro betalen. Ze kosten 22.50. Oei, als je dat in guldens omrekent......😞 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 Wilgen ballen zijn niet zo duur. Deze hier is 9 euro en heeft zelfs hooi er in 12 centimeter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 In de bunnybunch webwinkel kost een simpele wilgenbal 2.99 euro Maar ik moet toegeven dat begin dit jaar de prijzen echt enorm zijn gestegen van de wilgenproducten. En de marge stijgt helaas niet zo hard mee. Had je zo een esve gevulde wilgenrol? In de webwinkel kost die 16.99 (linkje: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/esve-wilgenrol.html ) Ik denk dat ik wel voordeliger ben dan de gemiddelde gewone dierenwinkel, maar er komen wel verzendkosten bij. Voor één wilgenrol dus niet voordeliger, maar als je meer nodig hebt mogelijk wel 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 25 minuten geleden, Evee zei: Ik denk dat ik wel voordeliger ben dan de gemiddelde gewone dierenwinkel Je bent zeker voordeliger dan mijn dierenwinkel idd 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 4 uren geleden, Wim zei: Wilgen ballen zijn niet zo duur. Deze hier is 9 euro en heeft zelfs hooi er in 12 centimeter. Ik vind 9 euro serieus veel geld voor iets dat ze in een kwartier gesloopt hebben. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 25 minuten geleden, Marjoleink zei: Ik vind 9 euro serieus veel geld voor iets dat ze in een kwartier gesloopt hebben. Als ze er al een kwartier mee bezig zijn 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 6 minuten geleden, mammafelina zei: Als ze er al een kwartier mee bezig zijn 😅 Ach, een paar seconden op de kermis kost meer. Een minuut in de bots autootjes en je bent het ook kwijt. En de konijn zijn langer bezig met zo'n bal. 😋 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 Zo'n wilgenrol is inderdaad een stuk duurder geworden. Eerst kregen ze regelmatig een nieuwe van me als ze hem stuk hadden geknaagd, maar voor de prijs waar ik zo'n rol nu voor kan halen is me dat wel erg duur. Zeker voor iets wat ze inderdaad binnen een paar minuten "op" hebben. Bij mij trekken ze het de hele rol uit elkaar en laten dan de losse takjes liggen. Vaak als ze nu een tijdje geen nieuwe wilgenrol krijgen, gaan ze daar maar aan knagen 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 12 uren geleden, Wim zei: Deze hier is 9 euro en heeft zelfs hooi er in 12 centimeter. Nou, dat vind ik wel duur voor maar even speelplezier. Die hebben ze hier zo kapot. Ik schat 15 minuten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 5 uren geleden, To van de Veluwe zei: Nou, dat vind ik wel duur voor maar even speelplezier. Die hebben ze hier zo kapot. Ik schat 15 minuten. Je hebt gelijk, en 12 centimeter is wel een beetje klein voor meer dan een konijn. Als je hem neerlegt, maak dan maar gelijk een foto, want daarna zie je hem niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Op 25-10-2022 om 17:04, Wim zei: Ach, een paar seconden op de kermis kost meer. Een minuut in de bots autootjes en je bent het ook kwijt. En de konijn zijn langer bezig met zo'n bal. 😋 Mag ik vragen op welke kermis jij 9 euro hebt betaald voor een minuut in de botsautootjes? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 20 uren geleden, Lollie zei: Mag ik vragen op welke kermis jij 9 euro hebt betaald voor een minuut in de botsautootjes? Neen, 2.5 euro, maar een avondje kermis kost gauw meer dan 100 euro in haarlem. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten