Ga naar inhoud

Mijn kleinste, grootste vriend

Duveltje
 Delen

Aanbevolen berichten

Lieve Duvel, iets meer dan 2 jaar geleden kwamen in mekaars leven. Onmiddellijk wist ik dat je speciaal was! Je was nog zo klein en bang, maar stap voor stap leerde je ons vertrouwen. En stap voor stap leerden wij je beter kennen. Je was er zo graag bij. Je was geen knuffelaar, maar wel n grote speelvogel. Samen met ons aan je zij ging je steeds meer op ontdekkingstocht en al gauw was heel het huis jouw terrein. Maar ook buiten kan je genieten van alles wat er te beleven was. Afgelopen dinsdag was je opeens ziek. De direnarts wist niet of je het zou halen, maar je keek me met je lieve ogen aan en ik wist dat je zou vechten. Helaas 's nachts om 2u10 sloeg het noodlot toe. Dat vreselijke beeld blijft me dag in, dag uit achtervolgen. Ik heb nog geroepen maar het heeft niet mogen zijn... Ik wou je niet loslaten, maar ik moest. Elke dag roep ik nog:'Duveltje, I'm home' en gooi ik je nog handzoentjes toe als ik naar het werk vertrek. Maar je vrolijke geluidjes en getrippel klinken niet meer...  Ik mis zo veel van je: je kusjes, je 'apenstreken', het spelen met de sjaal en je bal, je stampen als je wou spelen, je guitige snoetje, je zachte vacht, je sprekende ogen, je smakkende geluidjes bij het eten van een fruitje en nog zo veel meer. Ik hoop dat je bij je regenboog heel veel vriendjes en massa's speelruimte hebt! We missen je verschrikkelijk en de stilte is oorverdovend! Maar je liefde blijft voor altijd bij ons want we hoorden gewoon samen!!

20220925_215302.jpg

aangepast door Duveltje
Foto toegevoegd
  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .