Saarrr Geplaatst: 25 september 2022 Delen Geplaatst: 25 september 2022 Heyy iedereen ik heb sinds eergisteren een Russische dwerghamster en hij piept sinds vandaag als hij slaapt weten jullie miss wat dat kan betekenen hij heeft zaagsel op de bodem hij heeft een huisje van hout en in zijn huisje ligt van dat wol achtig ik heb geen idee wat er met hem aan de hand is ik denk zelf dat ie aan het dromen is maar dat is ie waarschijnlijk niet dus ja laat het ff weten!.❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saarrr Geplaatst: 25 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2022 Nou hij kreunt vooral Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Sommige hamsters kunnen slecht tegen zaagsel (dat is namelijk best wel stoffig). Dan kan het zijn dat hij last heeft met ademhalen. Ik zou Joris No Smell Cotton & Cotton aanraden, of Carefresh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 En dat wol-achtige spul zou ik trouwens ook verwijderen en vervangen door gewoon stukjes toiletpapier. In dat wol-achtige spul kunnen ze stikken als ze het inslikken (aangezien ze alles in hun bek stoppen). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.