Ga naar inhoud

Koud ‘s nachts! Wat in hok?

Suze1234

Aanbevolen berichten

Ik heb ook hennepvezelmatten in de catcubes liggen en ze zijn ook wat gesloopt maar er de vloer is nog aardig bedekt. Daarboven op heb ik goed stro gedaan. In het hok wil ik het binnenkort ook doen maar ik ben bang dat ze gaan plassen en keutelen. Ik wil de trap naar het hok ook even in het midden van het hok bevestigen zodat ik het linker gedeelte af kan sluiten. Er komt nog wel plexiglas voor de panelen maar met de winter lijkt me een deurtje dicht in het hok ook ideaal.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Op 23-9-2022 om 16:32, mammafelina zei:

Ik heb van de week het nachthok weer helemaal vol gedaan met stro.

Gisteren middag lag het meeste stro echter al weer voor het hok op de straat 😅

Zoals het een goede konijnen slaaf betaamt heb ik gisteravond alles er weer netjes ingestopt 😂

Ik heb hier exact hetzelfde gedaan😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bobbyonthefloor zei:

Ik heb hier exact hetzelfde gedaan😅

Hier is het meeste stro er inmiddels weer uit. Fluffy en Pip gooiden het continu uit een nachthok en ik als konijnen slaafje stopte het er braaf weer in. Tot van de week. Toen heb ik alles opgeveegd en weg gegooid 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, mammafelina zei:

Hier is het meeste stro er inmiddels weer uit. Fluffy en Pip gooiden het continu uit een nachthok en ik als konijnen slaafje stopte het er braaf weer in. Tot van de week. Toen heb ik alles opgeveegd en weg gegooid 😅

😅Ik blijf nog even bezig. Ze gooien er al een stuk minder uit. Ze lijken het wel heerlijk te vinden, vooral Bobby is van het restylen😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Liggen ze bij jullie al in het hok? Geen idee wat ze hier snachts doen maar overdag liggen ze nog op de ijskoude tegels 😅 volgensmij vinden ze het leuker in de ren als in het hok. Of zullen ze als het straks nog kouder word wel het hok in gaan? 

Ik zat al te denken of ik niet een hennepmat in de ren moet leggen die is in ieder geval minder koud als zo'n keramieken tegel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .