bobbyonthefloor Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Geweldig filmpje! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Wat een super filmpje!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 april Auteur Delen Geplaatst: 4 april (aangepast) Vanochtend ging het niet zo goed met Loeki. Normaal krijgen Loeki, Hazel en Soltar brokjes terwijl Foep haar medicijnenprakje opeet. Loeki wilde vandaag niet komen en zat daar maar. Ik dacht dat hij misschien gas had, want hij had die dag daarvoor bloemkool(blad) gegeten. Die dag daarvoor ook, maar gisteren iets meer en misschien toch iets te veel van gegeten? In ieder geval heb ik hem toen cisaral en metacam gegeven. Daarna moest ik weg en ik heb mijn ouders gevraagd om af en toe eventjes kijken. Als hij als ik thuis kwam nog niet at zouden we de dierenarts bellen. Hij hij heeft eerst een tijdje alleen in de catcube gezeten, daarna begon hij rond te huppelen. Toen ik deze foto kreeg was ik heel blij!Toen ik thuis kwam was er niks meer aan de hand. Hij at en dronk weer en huppelde weer blij rond! Hazel lag heel comfortabel EtenLekker liggen 4 april aangepast door Annasbeestenbende 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 april Auteur Delen Geplaatst: 5 april (aangepast) The sun is shining! ☀️ De catcube was een favoriete plek vandaag! 5 april aangepast door Annasbeestenbende 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Wat een heerlijke "bollies", de hangoortjes. Heerlijk die wangetjes 😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 6 april Delen Geplaatst: 6 april Wat een heerlijke hoeveelheid flop-foto’s, zo heerlijk als ze zo liggen he 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 april Auteur Delen Geplaatst: 6 april Ja, echt fantastisch! Ik kan er zo van genieten. Dan ga ik heel langzaam de ren vegen en tussendoor allemaal foto’s nemen, soms een aaitje. Jammer genoeg vandaag weer regen 🙃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 april Auteur Delen Geplaatst: 9 april (aangepast) Ik heb vandaag weer een hele lading foto’s gemaakt 😄 Fijne Pasen! Lekker geflopt! (Ze zijn wel vaker geflopt, maar ze bewegen steeds als ik de foto wil maken)Gezellig!Zanderige pootjesSchoon hok! Zonder puppy pads, want Soltar heeft de lente in haar bol en graaft/knaagt ze helemaal aan flarden. Kranten scheurt ze ook aan flarden, maar er ligt in ieder geval iets van een beschermde laag (die nu al versnipperd is) op de bodem.En nog een flopje van Hazel. 9 april aangepast door Annasbeestenbende 11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 april Auteur Delen Geplaatst: 18 april (aangepast) De konijntjes hebben een nieuwe toiletbak! De oude heb ik waarschijnlijk laten vallen, er zat een barst in.Die bak is Foeps favoriete plekje, ze zit en ligt er heel vaak en ondertussen lekker hooi eten!Ook samen met Hazel 😄Op deze foto kijkt Loeki een beetje verbaasd 😁En een lekker flopje 🥰Zonnige foto ☀️ Loeki likt Soltar 18 april aangepast door Annasbeestenbende Typfout 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 19 april Delen Geplaatst: 19 april Geweldig. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 mei Auteur Delen Geplaatst: 15 mei Het is al weer een tijdje geleden, dus ik heb behoorlijk wat foto’s! 😄 hier een selectie; SoltarHazelFoepLoekiSoltar met haar icepod 🧊 🐰 En als laatste; Soltar en Loeki 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 16 mei Delen Geplaatst: 16 mei Allemaal mooi maar die van Hazel is echt 😍. Wat een mooi koppie! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 17 mei Delen Geplaatst: 17 mei Smelt. Ben enigszins verbaasd dat de icepod alweer in gebruik was genomen. We wachten hier in het noorden nog op de eerste mooie dag😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 mei Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 10 uren geleden, bobbyonthefloor zei: Smelt. Ben enigszins verbaasd dat de icepod alweer in gebruik was genomen. We wachten hier in het noorden nog op de eerste mooie dag😁 De regel is hier; heeft het baasje het warm? Dan krijgen de konijntjes een icepod! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 juni Auteur Delen Geplaatst: 5 juni De afgelopen tijd; Loeki met een spriet hooiHazel in de nieuwe zandbak!Soltar in de zandbak. Ik heb de zandbak zelf gemaakt en er kan ook een deksel op. Met het deksel erop kunnen ze nog steeds graven. Keuteltjes haal ik er braaf uit en het zand is nog erg schoon. Ze zijn er heeeeel blij mee, echt schattig 🥰 Loeki en zijn bunnyflop (nogal theatraal 😂)Ik heb ook een tunnel gemaakt voor ze, inmiddels staat die tegen de catcube als een soort tunnel systeem.En nog een heel schattig flopje van Hazel 🥰Loeki met een aardbei 🍓 Foep met aardbeienlippenstift Catcubeflop van Soltar En last but not least: Hazel en Loeki in de dogvilla 😁 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 5 juni Delen Geplaatst: 5 juni Die flop van Hazel is gewoon te schattig 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 juni Auteur Delen Geplaatst: 6 juni Ja, met dat oortje.. 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 6 juni Delen Geplaatst: 6 juni Zo leuk alle foto's!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 6 juni Delen Geplaatst: 6 juni Ja, echt leuke foto’s weer. De zandbak en de tunnel heb je ook leuk gemaakt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 juni Auteur Delen Geplaatst: 19 juni Vandaag een spelletje gespeeld; wortelhappen. Ik had een aantal schijfjes wortel in een klein laagje water gelegd, dat vonden ze eerst heel raar, maar daarna wel heel leuk (want, wortel 🥕) nog wat foto’s;Kusje 🥰FlopjeDit is geen konijn 😂 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 21 juni Delen Geplaatst: 21 juni Wat een leuk idee. En mooie foto's weer. Die cavia pootjes😀 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 juni Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 🎶 Happy birthday to you 🎶 Foep is 21 juni 7 geworden 🥳 van Soltar en Hazel weet ik dat de volgens mij in juni zijn geboren, dus die zijn zes geworden 🥳 En van Loeki weet ik niet eens het jaar dat hij geboren is, dus zijn verjaardag vieren we gezellig mee 🥳 ik ben zo blij dat Foep zeven is geworden! Dat had ik een tijdje geleden niet gedacht. Foep: lief en rustigDe rest: AANVALLEN!! 4 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitPuk Geplaatst: 24 juni Delen Geplaatst: 24 juni Gefeliciteerd 🥳🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 24 juni Delen Geplaatst: 24 juni Gefeliciteerd! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NandaPanda Geplaatst: 26 juni Delen Geplaatst: 26 juni Gefeliciteerd!🎉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.