Ga naar inhoud

Soltar, Hazel, Foep& Loeki

Annasbeestenbende
 Delen

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
34 minuten geleden, Evee zei:

Leuk! Allemaal hangoren maar toch echt heel verschillend!

Loeki doet graag alsof (hij duwt zijn oortjes naar achter, maar hij heeft zoveel haar dat ze verdwijnen)🤣 hij heeft mini staande oortjes 🥰 toen we Foep lieten koppelen wilde ik graag een konijn met staande oren omdat ik al drie hangoren had! Als ze een konijn met hangoren uiteindelijk liever had gewild was dat ook goed geweest hoor 😄. Foep vind Loeki wel leuk!

357E67D9-B300-4141-8523-935FD108D0EB.jpeg

aangepast door Annasbeestenbende
  • Vind ik leuk 2
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2023 om 20:29, Annasbeestenbende zei:

Ze kunnen ook wat verder uit elkaar zitten hoor! Ik denk dat ze het gewoon gezellig vinden zo 😅 als eetbak hebben ze een kinderbord, dus plaats genoeg!

Hahaha, wat leuk dat ze dat zo gezellig vinden. En ik vond je portret foto's ook heel leuk gemaakt.

23 uren geleden, Bunny566 zei:

En dan hebben ze 2 bakjes en gaan ze alsnog uit 1 bakje eten en elkaar opzij duwen 😁 Heb er een leuk filmpje van maar ik weet niet hoe ik die in een kleiner format kan sturen 🤔

Dat doen ze inderdaad ook weleens bij mij, maar gemiddeld gezien eten ze nu rustiger, dus ik ben blij. Scarlett heeft zichzelf namelijk weleens verslikt, inclusief kwijlen, kwijlen, kwijlen, weglopen, afzonderen en wij dus naar de spoeddierenarts, maar halverwege onderweg in de auto was ze alweer hooi aan het eten. 😅  Wij wel blij, maar liever geen herhaling dus.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

Loeki doet graag alsof (hij duwt zijn oortjes naar achter, maar hij heeft zoveel haar dat ze verdwijnen)🤣 hij heeft mini staande oortjes 🥰 toen we Foep lieten koppelen wilde ik graag een konijn met staande oren omdat ik al drie hangoren had! Als ze een konijn met hangoren uiteindelijk liever had gewild was dat ook goed geweest hoor 😄. Foep vind Loeki wel leuk!

357E67D9-B300-4141-8523-935FD108D0EB.jpeg

Zo mooi deze!

Maar alle foto's vind ik mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man lacht altijd dat ik Namu heb geleerd te poseren voor haar instagram foto's, maar ik zie jou dat je konijnen dat ook wel aanleren 😂 Dat ze zitten of staan en naar de camera kijken en dan wat lekkers krijgen 😉

aangepast door Evee
ik zie wat dat jou wat huh? haha, nu is het wel een logische zin.
  • Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Annasbeestenbende zei:

Ze plassen alleen waar bodem bedekking ligt. Keutels zijn een heel ander verhaal 😅 ligt er geen bodem bedekking in jouw schuilhok dan?

Ze zitten bij mij lekker binnen, dus ze hebben bodembedekking verder dan in het toilet niet nodig 🙈

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .