Evee Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Leuk! Allemaal hangoren maar toch echt heel verschillend! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 januari Auteur Delen Geplaatst: 30 januari (aangepast) 34 minuten geleden, Evee zei: Leuk! Allemaal hangoren maar toch echt heel verschillend! Loeki doet graag alsof (hij duwt zijn oortjes naar achter, maar hij heeft zoveel haar dat ze verdwijnen)🤣 hij heeft mini staande oortjes 🥰 toen we Foep lieten koppelen wilde ik graag een konijn met staande oren omdat ik al drie hangoren had! Als ze een konijn met hangoren uiteindelijk liever had gewild was dat ook goed geweest hoor 😄. Foep vind Loeki wel leuk! 30 januari aangepast door Annasbeestenbende 2 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Ohh haha nou hij hield mij voor de gek hoor 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Op 29-1-2023 om 20:29, Annasbeestenbende zei: Ze kunnen ook wat verder uit elkaar zitten hoor! Ik denk dat ze het gewoon gezellig vinden zo 😅 als eetbak hebben ze een kinderbord, dus plaats genoeg! Hahaha, wat leuk dat ze dat zo gezellig vinden. En ik vond je portret foto's ook heel leuk gemaakt. 23 uren geleden, Bunny566 zei: En dan hebben ze 2 bakjes en gaan ze alsnog uit 1 bakje eten en elkaar opzij duwen 😁 Heb er een leuk filmpje van maar ik weet niet hoe ik die in een kleiner format kan sturen 🤔 Dat doen ze inderdaad ook weleens bij mij, maar gemiddeld gezien eten ze nu rustiger, dus ik ben blij. Scarlett heeft zichzelf namelijk weleens verslikt, inclusief kwijlen, kwijlen, kwijlen, weglopen, afzonderen en wij dus naar de spoeddierenarts, maar halverwege onderweg in de auto was ze alweer hooi aan het eten. 😅 Wij wel blij, maar liever geen herhaling dus. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari 15 uren geleden, Annasbeestenbende zei: En ook heerlijk om zo tussen de konijntjes te zitten elke dag Daarom keutelen ze vast overal om jouw aandacht te trekken. Haha. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari 12 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Loeki doet graag alsof (hij duwt zijn oortjes naar achter, maar hij heeft zoveel haar dat ze verdwijnen)🤣 hij heeft mini staande oortjes 🥰 toen we Foep lieten koppelen wilde ik graag een konijn met staande oren omdat ik al drie hangoren had! Als ze een konijn met hangoren uiteindelijk liever had gewild was dat ook goed geweest hoor 😄. Foep vind Loeki wel leuk! Zo mooi deze! Maar alle foto's vind ik mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 31 januari Auteur Delen Geplaatst: 31 januari Dankjewel! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Zoooo die zijn fotogeniek!!!! Wat een leukerds 💗 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari Auteur Delen Geplaatst: 7 februari Veel foto’s zien er eigenlijk zo uit 😂 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Dat is wel herkenbaar 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari hahahahaha, Ik vind het ook altijd heel leuk om foto´s van ze te maken! Ze weten altijd weer precies zó te gaan staan dat het dan net niét mooi word😅. maar uiteindelijk zitten er wel hele leuke tussen😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari (aangepast) Mijn man lacht altijd dat ik Namu heb geleerd te poseren voor haar instagram foto's, maar ik zie jou dat je konijnen dat ook wel aanleren 😂 Dat ze zitten of staan en naar de camera kijken en dan wat lekkers krijgen 😉 7 februari aangepast door Evee ik zie wat dat jou wat huh? haha, nu is het wel een logische zin. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Hahahaha dat lijkt me wel wat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 februari Auteur Delen Geplaatst: 10 februari Blij met de zon ☀️ 🤗 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 februari Delen Geplaatst: 10 februari 9 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Blij met de zon en aan het aftellen: ie wie waai weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 februari Auteur Delen Geplaatst: 13 februari Aaaa de zon ☀️ 😊 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Heb jij geen 'vloerbedekking' in de catcube? Leuk die foto's. Loopt er nu eentje helemaal los? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 februari Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 22 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Heb jij geen 'vloerbedekking' in de catcube? Leuk die foto's. Loopt er nu eentje helemaal los? Nee, dat zou een vreselijke bende worden. Loeki liep inderdaad los. Even snel en foto en weer terug gejaagd 😂 hij loopt namelijk altijd weer terug met een beetje sturing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari 5 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Nee, dat zou een vreselijke bende worden. Met vloerbedekking bedoel ik stro etc. Daarom stond 'vloerbedekking' tussen aanhalingstekens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 februari Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Met vloerbedekking bedoel ik stro etc. Daarom stond 'vloerbedekking' tussen aanhalingstekens. Ja, maar de zijn allevier onzindelijk en plassen waar bodem bedekking ligt 🙈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Wat een mooie ruimte hebben ze! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari 16 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Ja, maar de zijn allevier onzindelijk en plassen waar bodem bedekking ligt 🙈 Arme Anna met dus echt een beestenbende 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Op 14-2-2023 om 07:55, Annasbeestenbende zei: Ja, maar de zijn allevier onzindelijk en plassen waar bodem bedekking ligt 🙈 Dat heet toch juist zindelijk 😅 Hier plassen ze ook alleen op bodembedekking en dat is het toilet 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 februari Auteur Delen Geplaatst: 15 februari Ze plassen alleen waar bodem bedekking ligt. Keutels zijn een heel ander verhaal 😅 ligt er geen bodem bedekking in jouw schuilhok dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari 1 minuut geleden, Annasbeestenbende zei: Ze plassen alleen waar bodem bedekking ligt. Keutels zijn een heel ander verhaal 😅 ligt er geen bodem bedekking in jouw schuilhok dan? Ze zitten bij mij lekker binnen, dus ze hebben bodembedekking verder dan in het toilet niet nodig 🙈 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.