Ga naar inhoud

Soltar, Hazel, Foep& Loeki

Annasbeestenbende

Aanbevolen berichten

Ik heb hem aangeschaft nadat we een konijn met een gasbuik hadden.  Ik had wel metalen kruiken maar het leek me wat handiger.

Tijdens de vorige vorstperiode heb ik hem voor het eerst onder het drinkbakje gedaan, vond het wel een uitkomst. Het water bleef best lang ontdooid daardoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

Nu nog back2nature en een peewee bak en ik hoor er helemaal bij 😂

Volgens mij hoefde je al die dingen daar gelukkig niet voor aan te schaffen, hoor!  😁 Je moppies zijn er blij mee, dat wel, dus vooral dóórgaan, de kip zei tot de haan, we zullen doorgaan....tot we in TopPop staan. 🎵  🎵   🎵 

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
3 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

eetbak hebben ze een kinderbord,

Schattig. Ik strooi het altijd rond maar dan blijven ze wel in elkaars buurt.

Het valt me op dat ze bij jou zo op de vloer keutelen. Ik zie heel weinig op de vloer bij mij liggen. Soms een verdwaalde. Doen ze het niet op een toilet? Bij mij wel maar dat is niet mijn verdienste. Ik kreeg ze zo uit de opvang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Bunny566 zei:

En dan hebben ze 2 bakjes en gaan ze alsnog uit 1 bakje eten en elkaar opzij duwen 😁 Heb er een leuk filmpje van maar ik weet niet hoe ik die in een kleiner format kan sturen 🤔

Je kan het op Youtube zetten en vervolgens linken

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
7 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Schattig. Ik strooi het altijd rond maar dan blijven ze wel in elkaars buurt.

Het valt me op dat ze bij jou zo op de vloer keutelen. Ik zie heel weinig op de vloer bij mij liggen. Soms een verdwaalde. Doen ze het niet op een toilet? Bij mij wel maar dat is niet mijn verdienste. Ik kreeg ze zo uit de opvang.

Nee, ze zijn niet zindelijk, laten het overal vallen. Ik heb het vaak geprobeerd, maar het lukt niet! Ze doen het ook niet op 1 plek, maar echt overal. Ik ben dan ook de gene die elke dag de hele ren veegt 😂 maar ik vind het prima. En ook heerlijk om zo tussen de konijnentjes te zitten elke dag 😄11B7B7D9-239B-44C7-8129-B500593DF3DB.jpeg.5784b410cfd5dbc8a4d4c158360d446e.jpeg zo ziet het eruit als ik geveegd heb!

aangepast door Annasbeestenbende
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah zo schattig hoe ze samen tegen elkaar aangeplakt zitten te eten 🥰 Ben stiekem wel jaloers, lijkt me zo leuk een groepje konijnen, maar ik zou het niet aandurven.

Bij mij waren ze zindelijk tot wij een poosje de zorg aan anderen moesten overlaten, nu plassen en keutelen ze aan de volledige achterzijde van de ren, staan nu al 2 toiletten en veeg alle keutels steeds in het toilet, haal de plasjes weg met azijn en nu zelfs met zo’n geurweg spray van bunnybunch. Ben al een half jaar consequent bezig nu, dus ik denk dat we kunnen concluderen dat ze niet meer zindelijk worden 😕

dus je bent niet de enige die iedere dag de ren moet aanvegen en boenen 🤦‍♀️

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .