Annasbeestenbende Geplaatst: 3 januari Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 11 minuten geleden, Cheeta26 zei: Haha die wazige foto is dat Loeki? Inderdaad, hij heeft mooiere foto’s 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 2 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Nu nog back2nature en een peewee bak en ik hoor er helemaal bij Heb je ook een SnuggleSafe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 januari Auteur Delen Geplaatst: 4 januari Nog iets om toe te voegen! Maar in geval van nood heb ik een donkerstralende warmtelamp. Ik heb nog nooit een snugglesafe (nodig) gehad, de warmtelamp overigens ook alleen voor kuikentjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari 3 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Ik heb nog nooit een snugglesafe (nodig) gehad Ik ook nooit maar uit voorzorg aangeschaft. Er zijn er die hem wel eens gebruiken om het drinkwater niet te laten bevriezen bij vorst. Doe ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Ik heb hem aangeschaft nadat we een konijn met een gasbuik hadden. Ik had wel metalen kruiken maar het leek me wat handiger. Tijdens de vorige vorstperiode heb ik hem voor het eerst onder het drinkbakje gedaan, vond het wel een uitkomst. Het water bleef best lang ontdooid daardoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari 23 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Nu nog back2nature en een peewee bak en ik hoor er helemaal bij 😂 Volgens mij hoefde je al die dingen daar gelukkig niet voor aan te schaffen, hoor! 😁 Je moppies zijn er blij mee, dat wel, dus vooral dóórgaan, de kip zei tot de haan, we zullen doorgaan....tot we in TopPop staan. 🎵 🎵 🎵 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari 3 uren geleden, Bunny566 zei: Tijdens de vorige vorstperiode heb ik hem voor het eerst onder het drinkbakje gedaan, vond het wel een uitkomst. Het water bleef best lang ontdooid daardoor. Ik ben bang als ze gezond zijn dat ze aan de hoes gaan knagen etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Ik heb de hoes eraf gehaald. Hubble heeft er idd al aan zitten krabben. De hoes zou bovendien ook nogal vies worden buiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ik ben bang als ze gezond zijn dat ze aan de hoes gaan knagen etc. Ik heb het elke nacht tijdens de vorstperiode gebruikt met de hoes. Werd niet aan geknaagd en water bleef echt langer vloeibaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari 9 uren geleden, Cheeta26 zei: Werd niet aan geknaagd en water bleef echt langer vloeibaar Hoop ik dat ook bij de volgende vorstperiode te doen. Ik heb op twee catcubes een hennepvezelmat gelegd en daar blijven ze tot op heden ook af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 januari Auteur Delen Geplaatst: 5 januari Fijn dat het niet meer de hele dag regent, nu kan iedereen uit het nachthok komen en op verkenning gaan! Vandaag kregen ze een lekkere wilgentak. De foto is van Soltar en Loeki op 1 van de favoriete plekjes. Deze stoel was oorspronkelijk voor mij bedoeld, maar hij is nu ingenomen. 3 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 januari Auteur Delen Geplaatst: 18 januari Loeki’s oren zijn weg 2 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 januari Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari Ronde tafelconferentie zonder tafel. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 29 januari Auteur Delen Geplaatst: 29 januari Ontbijt! Ze proppen zich ertussenin 😂 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Oooh, wat schattig! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari 8 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Ontbijt! Ze proppen zich ertussenin 😂 Super schattig! Wij zijn met 2 bakjes gaan voeren, want die van ons duwen elkaar anders weg en gaan extreem snel proberen te eten. Heb jij daar geen last van met die lieverds zo dicht op elkaar? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 29 januari Auteur Delen Geplaatst: 29 januari Ze kunnen ook wat verder uit elkaar zitten hoor! Ik denk dat ze het gewoon gezellig vinden zo 😅 als eetbak hebben ze een kinderbord, dus plaats genoeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari En dan hebben ze 2 bakjes en gaan ze alsnog uit 1 bakje eten en elkaar opzij duwen 😁 Heb er een leuk filmpje van maar ik weet niet hoe ik die in een kleiner format kan sturen 🤔 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari 3 uren geleden, Annasbeestenbende zei: eetbak hebben ze een kinderbord, Schattig. Ik strooi het altijd rond maar dan blijven ze wel in elkaars buurt. Het valt me op dat ze bij jou zo op de vloer keutelen. Ik zie heel weinig op de vloer bij mij liggen. Soms een verdwaalde. Doen ze het niet op een toilet? Bij mij wel maar dat is niet mijn verdienste. Ik kreeg ze zo uit de opvang. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari 3 uren geleden, Bunny566 zei: En dan hebben ze 2 bakjes en gaan ze alsnog uit 1 bakje eten en elkaar opzij duwen 😁 Heb er een leuk filmpje van maar ik weet niet hoe ik die in een kleiner format kan sturen 🤔 Je kan het op Youtube zetten en vervolgens linken 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 januari Auteur Delen Geplaatst: 30 januari (aangepast) 7 uren geleden, To van de Veluwe zei: Schattig. Ik strooi het altijd rond maar dan blijven ze wel in elkaars buurt. Het valt me op dat ze bij jou zo op de vloer keutelen. Ik zie heel weinig op de vloer bij mij liggen. Soms een verdwaalde. Doen ze het niet op een toilet? Bij mij wel maar dat is niet mijn verdienste. Ik kreeg ze zo uit de opvang. Nee, ze zijn niet zindelijk, laten het overal vallen. Ik heb het vaak geprobeerd, maar het lukt niet! Ze doen het ook niet op 1 plek, maar echt overal. Ik ben dan ook de gene die elke dag de hele ren veegt 😂 maar ik vind het prima. En ook heerlijk om zo tussen de konijnentjes te zitten elke dag 😄 zo ziet het eruit als ik geveegd heb! 30 januari aangepast door Annasbeestenbende 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Aaah zo schattig hoe ze samen tegen elkaar aangeplakt zitten te eten 🥰 Ben stiekem wel jaloers, lijkt me zo leuk een groepje konijnen, maar ik zou het niet aandurven. Bij mij waren ze zindelijk tot wij een poosje de zorg aan anderen moesten overlaten, nu plassen en keutelen ze aan de volledige achterzijde van de ren, staan nu al 2 toiletten en veeg alle keutels steeds in het toilet, haal de plasjes weg met azijn en nu zelfs met zo’n geurweg spray van bunnybunch. Ben al een half jaar consequent bezig nu, dus ik denk dat we kunnen concluderen dat ze niet meer zindelijk worden 😕 dus je bent niet de enige die iedere dag de ren moet aanvegen en boenen 🤦♀️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 januari Auteur Delen Geplaatst: 30 januari Pasfoto’s 😄 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Leuk al die portretjes! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.