Ga naar inhoud

Soltar, Hazel, Foep& Loeki

Annasbeestenbende

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Annasbeestenbende zei:

Goed nieuws; ze lijkt wat blijer! Vannacht is ze uit haar rennetje ontsnapt, ze was wel zo lief om meteen terug te rennen toen ik aankwam. Toen ik haar oppakte voor haar medicijnen stribbelde ze zowaar een beetje tegen! Toen ik haar op de grond zette (waar ik de spuit in haar bekje doe) liep ze ook bijna meteen weg. Toen ze weer in haar rennetje zat begon ze ook meteen te eten toen ik haar brokjes gaf. 

Wat fijn!

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Het ging daarna toch weer slechter. Vanochtend had ik een eureka momentje, ik heb alle puzzelstukjes (traanoogjes moeilijk lopen blaasgruis) bij elkaar gevoegd en dacht opeens: E cuniculi! Aangezien Foep dit ook heeft lijkt me dat wel aannemelijk. Daar e cuniculi gaat natuurlijk ook de nierfunctie achteruit, dus vandaar het blaasgruis. Dus net de dierenarts gebeld, hij vond het ook aannemelijk. Woensdag komt de kuur binnen! Ik hoop dat dit het is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ze zitten nu net bij elkaar. Loeki jaagt behoorlijk naar Hazel, maar voor de rest gaat het prima. Ik heb ze een kruiden en hooi rol gegeven en toen het jagen heel heftig werd ook een knaagstick die ik voor Sinterklaas had gekregen. Het heeft geholpen. Iedereen zit nu vrij rustig.

edit: Loeki sprong zojuist tijdens het jagen in de waterbak 🤦🏼‍♀️

aangepast door Annasbeestenbende
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef die arme drommeltjes dan een groter bord waar véél meer op kan, vinden ze vast helemaal geen probleem, hoor! 😁 Als Loeki slim is dan gaat ie midden op dat grote bord zitten, dan hoeft hij ook niet tussen die drie dikzakken door te proppen. Ze zien er mooi uit in hun winterjasjes. 

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, JokeC zei:

Ziet er wel "afgekloven" uit zo, maar de moppies hebben er in ieder geval goed werk aan gehad en daar ging het om. 

Ik denk dat ik hem nog even nieuw leven in ga blazen door hooi in de kokers te doen! Wel jammer dat het na 1 nachtje overleden is. Maar ze hebben inderdaad in ieder geval lol gehad!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .