bobbyonthefloor Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 3 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Goed nieuws; ze lijkt wat blijer! Vannacht is ze uit haar rennetje ontsnapt, ze was wel zo lief om meteen terug te rennen toen ik aankwam. Toen ik haar oppakte voor haar medicijnen stribbelde ze zowaar een beetje tegen! Toen ik haar op de grond zette (waar ik de spuit in haar bekje doe) liep ze ook bijna meteen weg. Toen ze weer in haar rennetje zat begon ze ook meteen te eten toen ik haar brokjes gaf. Wat fijn! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 Dat is fijn om te horen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 Fijn! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 Dat is beter nieuws! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2022 Het ging daarna toch weer slechter. Vanochtend had ik een eureka momentje, ik heb alle puzzelstukjes (traanoogjes moeilijk lopen blaasgruis) bij elkaar gevoegd en dacht opeens: E cuniculi! Aangezien Foep dit ook heeft lijkt me dat wel aannemelijk. Daar e cuniculi gaat natuurlijk ook de nierfunctie achteruit, dus vandaar het blaasgruis. Dus net de dierenarts gebeld, hij vond het ook aannemelijk. Woensdag komt de kuur binnen! Ik hoop dat dit het is! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 Hoop het ook voor je! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 14 december 2022 Delen Geplaatst: 14 december 2022 Hoe gaat t nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2022 Echt wel beter, de kuur lijkt aan te slaan. Mijn gevoel had dus gelijk. Ze ontsnapt nu elke dag 😂 Ze staat ook weer te springen om snoepjes! Vandaag nog een keer urine opvangen en dan hopelijk morgen weer bij elkaar (morgen ben ik vrij) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 13 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Echt wel beter, de kuur lijkt aan te slaan. Mijn gevoel had dus gelijk. Ze ontsnapt nu elke dag 😂 Ze staat ook weer te springen om snoepjes! Vandaag nog een keer urine opvangen en dan hopelijk morgen weer bij elkaar (morgen ben ik vrij) Fijn te horen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2022 (aangepast) Ze zitten nu net bij elkaar. Loeki jaagt behoorlijk naar Hazel, maar voor de rest gaat het prima. Ik heb ze een kruiden en hooi rol gegeven en toen het jagen heel heftig werd ook een knaagstick die ik voor Sinterklaas had gekregen. Het heeft geholpen. Iedereen zit nu vrij rustig. edit: Loeki sprong zojuist tijdens het jagen in de waterbak 🤦🏼♀️ 15 december 2022 aangepast door Annasbeestenbende 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2022 Update: iedereen zit te soezen 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 21 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2022 Etenstijd! 2 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2022 Avondeten! Chinese kool, witlof, appel, bleekselderij. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2022 (aangepast) Alsof ze een week niet gegeten hebben! 24 december 2022 aangepast door Annasbeestenbende 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 Geef die arme drommeltjes dan een groter bord waar véél meer op kan, vinden ze vast helemaal geen probleem, hoor! 😁 Als Loeki slim is dan gaat ie midden op dat grote bord zitten, dan hoeft hij ook niet tussen die drie dikzakken door te proppen. Ze zien er mooi uit in hun winterjasjes. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2022 Fijne kerst van Soltar, Loeki, Foep en Hazel! (Die wilde niet op de foto😅) 🎄 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 7 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Fijne kerst van Soltar, Loeki, Foep en Hazel! (Die wilde niet op de foto😅) 🎄 Wat leuk 🎄 Fijne kerst! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 Oh wat leuk gedaan die kerstboom, zelf gemaakt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2022 10 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei: Oh wat leuk gedaan die kerstboom, zelf gemaakt? Zelf gekocht 🤭 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2022 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 26 december 2022 Delen Geplaatst: 26 december 2022 Ziet er wel "afgekloven" uit zo, maar de moppies hebben er in ieder geval goed werk aan gehad en daar ging het om. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2022 6 minuten geleden, JokeC zei: Ziet er wel "afgekloven" uit zo, maar de moppies hebben er in ieder geval goed werk aan gehad en daar ging het om. Ik denk dat ik hem nog even nieuw leven in ga blazen door hooi in de kokers te doen! Wel jammer dat het na 1 nachtje overleden is. Maar ze hebben inderdaad in ieder geval lol gehad! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 december 2022 Delen Geplaatst: 26 december 2022 3 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Wel jammer dat het na 1 nachtje overleden is. Ze zijn verstandig want kerst is bijna voorbij. Weg met die boom! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 januari Auteur Delen Geplaatst: 3 januari Mijn konijnen hebben eindelijk ook een cat cube! Ik heb ook al een dogvilla, hooi van de boer en icepods. Nu nog back2nature en een peewee bak en ik hoor er helemaal bij 😂 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Haha die wazige foto is dat Loeki? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.